Δευτέρα, 19 Ιανουαρίου 2015

Το μαιμουδάκι, το Λητώ και οι πιπίλες MAM...

Το μαιμουδάκι γενικά δεν έχει εμμονή με την πιπίλα. Δεν ξέρω αν φταίει που θηλάσαμε 7 μήνες αποκλειστικά- δεν νομίζω όμως γιατί την χρησιμοποιεί  από 31/2 μηνών, ωστόσο την θέλει μόνο όταν είναι να κοιμηθεί, ή όταν απλά είναι γκρινιάρικος επειδή, λόγου χάρη, τον πονάνε τα δοντάκια του. 

Μέχρι 31/2 μηνών είχα δοκιμάσει και αν είχα δοκιμάσει πιπίλες. Ο Δημήτρης να μην θέλει να κρατήσει καμία. Τις είχα πάρει σχεδόν όλες. Εκτός από τις MAM. Δεν έχω ιδέα πως μου είχαν ξεφύγει. Μάλιστα η πρώτη φορά που τις είδα, ήταν μια Κυριακή στην εκκλησία που τις φορούσε μια άλλη κοπέλα στον γιο της. Με τράβηξε για να είμαι ειλικρινής η αισθητική της πιπίλας (μισώ τα κρικάκια στις άλλες), αλλά περισσότερο από όλα λάτρεψα το δετικό τους. Το θεώρησα όχι μόνο πρακτικό αλλά και πολύ πιο ασφαλές από όλα τα άλλα με όλους αυτούς τους κρίκους. (πάλι!) 

Για κάποιο λόγο που εγώ φυσικά δεν μπορώ να εξηγήσω, ο Δημήτρης μόλις του πήρα την πιπίλα MAM την δέχτηκε αμέσως! Και από τότε έγιναν αχώριστοι! Από την πρώτη μας μέχρι και την τελευταία μας που έχει ένα μαιμουδάκι παρακαλώ πάνω! Και για του λόγου το αληθές... 


Που θέλω να καταλήξω; Θα σας πω. Πριν δυο βδομάδες περίπου πήγα στα καταστήματα Λητώ για να αγοράσω νέες πιπίλες, κατάλληλες για την ηλικία του, αφού εφόσον δεν την έχουμε κόψει ακόμα, περνάμε στην κατηγορία 16+. Εκεί είδα την νέα πιπίλα της MAM την perfect. Διάβασα ότι είναι σχεδιασμένη για να μειώσει το ρίσκο των στραβών δοντιών, κλινικά ελεγμένη από την Οδοντιατρική Κλινική του Πανεπιστημίου της Βιέννης,  ιδιαίτερα λεπτή και έξτρα μαλακή και έτσι πείστηκα να την αγοράσω. Όταν πήγα όμως σπίτι να την πλύνω για πρώτη φορά, μπήκε σαπουνάδα μέσα στη θηλή και δεν μπορούσα να την βγάλω με τίποτα. Δεν είχα αντιμετωπίσει ποτέ τέτοιο πρόβλημα ξανά, για αυτό και την αμέσως επόμενη μέρα την επέστρεψα στο κατάστημα με σκοπό να πάρω όποιες έπαιρνα και πριν και κάνοντας την υπόθεση πως είναι ελάττωμα των perfect. Το συζήτησα με τα κορίτσια στο Λητώ τα οποία πρέπει να τονίσω πως ήταν ιδιαίτερα ευγενικά και μου την άλλαξαν αμέσως παρότι είχα σκίσει τη συσκευασία και είχα πλύνει το προϊόν. 

Μερικές μέρες αργότερα, μου τηλεφωνεί η κοπέλα που με είχε εξυπηρετήσει στο κατάστημα λέγοντας μου πως επικοινώνησε με την εταιρεία ΜΑΜ και πως πολύ σύντομα θα επικοινωνήσουν οι ίδιοι μαζί μου για να συζητήσουμε ποιο ακριβώς ήταν το πρόβλημα. Σοκαρίστηκα διότι δεν περίμενα τέτοια αντιμετώπιση, κατ' αρχάς από το ίδιο το κατάστημα. Χάρηκα που έδωσε βάση στο "παράπονο" μου και για να είμαι ειλικρινής δεν περίμενα να μου τηλεφωνήσει κανείς από την ΜΑΜ. Και όμως- την επόμενη κιόλας μέρα, χτύπησε το τηλέφωνο μου και μια ευγενέστατη κυρία, με ρώτησε τι πρόβλημα αντιμετώπισα, μου έδωσε όλες τις πιθανές εξηγήσεις και μου ζήτησε τα στοιχεία μου για να μου στείλουν οι ίδιοι μια άλλη πιπίλα perfect για να την δοκιμάσω. Εξεπλάγην φυσικά ευχάριστα και δέχθηκα με χαρά μιας και πιθανότατα ήταν ελαττωματικό το προϊόν αφού ναι μεν υπάρχει πιθανότητα να μπει μες τη θηλή νερό αλλά μπορείς να το αφαιρέσεις με ευκολία πιέζοντας, κάτι που δεν κατάφερα εγώ. Το τηλεφώνημα έγινε Παρασκευή, σήμερα Δευτέρα έλαβα το δωράκι μου! Και μάλιστα είχαν την απίστευτη καλοσύνη να μου στείλουν και ένα δετικό αφού πάνω στην κουβέντα μας ανέφερα πόση μικρή ποικιλία βρίσκω από σχέδια στην πόλη μας. Φυσικά έπλυνα αμέσως την πιπίλα και με πολύ χαρά δηλώνω πως δεν μπήκε μέσα καθόλου νερό! Ανυπομονώ να την δοκιμάσει το μαιμουδάκι!



Θέλω να τονίσω πως το παρόν κείμενο ΔΕΝ είναι διαφημιστικό. Είναι η κατάθεση μιας προσωπικής εμπειρίας . Ακόμα και τώρα 18 μήνες μετά, ενημερώνομαι διαρκώς για ότι είναι καλύτερο για το παιδί μου, και το αποτέλεσμα δεν είναι πάντα το αναμενόμενο. Πολλές φορές έχω ξοδέψει χρήματα σε προϊόντα που δεν ανταποκρίθηκαν στα αναμενόμενα και ούτε μου τα άλλαζαν, ούτε φυσικά ενδιαφέρονταν να μάθουν πιο είναι το πρόβλημα. Είναι όμορφο να ξέρεις πως υπάρχουν ακόμα εταιρείες που παρόλο που είναι τεράστιες, αντιμετωπίζουν ακόμα τον πελάτη όπως θα έπρεπε, με σεβασμό και "προσωπική" προσέγγιση. Όσο για το κατάστημα Λητώ, θέλω να τονίσω πως πρόκειται για το υποκατάστημα Πάτρας. 

Ευχαριστώ λοιπόν Λητώ! Ευχαριστώ ΜΑΜ. Μου φτιάξατε τη μέρα! 

Το ημερολόγιο μιας μαμάς

8 σχόλια:

  1. Γιάννα μου,σαν πρώην υπάλληλος του Λητώ,θα σου πω ένα πράγμα.Προτεραιότητα του καταστήματος είναι κανένας πελάτης να μην μένει δυσαρεστημένος.Μιας και οι περισσότεροι υπάλληλοι είναι οι ίδιοι γονείς,ενδιαφέρονται πραγματικά για τα παιδιά και τα προϊόντα που τους προωθούν!
    Επίσης οι εταιρείες που υπάρχουν μέσα στο κατάστημα,είναι όλες επώνυμες και αξιόλογες και όλες ανεξαιρέτως προσπαθούν να βρίσκουν λύσεις σε τυχόν προβλήματα που παρουσιάζονται και να καλυτερεύουν τα προϊόντα τος για το καλό των μικρών παιδιών.
    Σου μιλάω ειλικρινά,πως στα 18 χρόνια που δούλεψα σαν πωλήτρια,αυτό που έζησα στα Λητώ δεν το συνάντησα ποτέ.Αφού να σκεφτείς πως πολύ συχνά γίνονται σεμινάρια για την καλύτερη εκπαίδευση του προσωπικού τους!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ενδιαφέρον Βασιλική μου! Έτσι θα έπρεπε να λειτουργουν όλες οι εταιρείες, από τις μικρότερες στις μεγαλύτερες! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Και εγώ γενικά έμεινα ικανοποιημένη με το συγκεκριμένο κατάστημα....και η Πηνελόπη μου συγκεκριμένη πιπίλα είχε...δε θυμάμαι πια..δεν μου λείπει και καθόλου!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που να μας λείψει!! Όταν όμως σε βοηθά να κοιμηθείς και λίγο παραπάνω.. είναι σωτήρια!!! Σε φιλώ Αθηνά μου!

      Διαγραφή
  3. Αχ αυτό το μαιμουδάκι σου!! Έχω να σου πω ότι και τον μικρό μου έτσι τον φωνάζω!
    Ο πρώτος μου αν και θήλασε 12 μήνες την πιπίλα την πήρε από την πρώτη εβδομάδα και την αποχωρίστηκε στα 3! Ο δευτερος ούτε να την δει...
    Κι εγώ μια ικανοποιημένη πελάτισα του Λητώ! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά μάλλον είναι στο παιδί Ελένη μου!! Αφού πονηρά μαιμουδάκια είναι μωρέεε!! Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  4. Ένα βραβείο για σένα γλυκιά μανούλα!!! Στο δίνω με πολύ αγάπη και μια ευχή να αποκτήσεις κι άλλα!!!! Φιλιά πολλά στον κούκλο σου!!!

    http://mamagoesvintage.blogspot.gr/2015/01/liebster-award-discover-new-blogs.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια σας είναι η κινητήριος δύναμη μου, Η αλληλεπίδραση που χρειάζεται κάθε blogger με τους αναγνώστες του. Θα χαρώ πολύ να σας δω εδώ κάτω...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...