Κυριακή, 20 Σεπτεμβρίου 2015

Liebster award για το μπλογκοσπιτάκι μου, με 10 ερωτήσεις να απαντηθούν...

Με μεγάλη μου χαρά έλαβα σήμερα από την γλυκιά μαμά Τούλα και το όμορφο μαμαδομπλόγκ της Lol moms, το ολοδικό μου βραβείο Liebster. (που όπως μάθαμε από την Ίριδα σημαίνει αγαπητό.) 




Την ευχαριστώ πολύ για την τιμή και πρέπει και εγώ με την σειρά μου να ακολουθήσω τους κανόνες. Αρχικά πρέπει να απαντήσω σε μερικές ερωτήσεις που μου έθεσε η Τούλα..

  • Γιατί ξεκίνησες το blog σου;

Η αλήθεια είναι πως όταν το ξεκίνησα δεν γνώριζα καλά καλά τον λόγο, ήταν κατά κάποιο τρόπο μοιραίο και αναπόφευκτο... Τώρα σχεδόν 2 χρόνια μετά αναρωτιέμαι γιατί δεν το έκανα από... πάντα. 

  • Περιέγραψε μας τι θα διαβάσει κάποιος όταν επισκεφτεί το blog σου 
Κυρίως τις μικρές και μεγάλες μου σκέψεις γύρω από την καθημερινότητα μας, την μητρότητα, το μικρό μου μαιμουδάκι και φυσικά για τα αγγελούδια μου που έχω χάσει όπως και κείμενα υποστήριξης, ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης σχετικά με την νεογνική απώλεια και την απώλεια κύησης. 
  • Λίγα λόγια για την σχέση σου με άλλους bloggers
Μόνο υπέροχους ανθρώπους έχω γνωρίσει, με κάποιες blogger έχουμε πλέον και προσωπική σχέση, ενώ έχω λάβει πολύ και μόνο αγάπη. 
  • Τι ήταν εκείνο που σε δυσκόλεψε περισσότερο στην μέχρι τώρα πορεία σου στο blogging;
Δεν με δυσκόλεψε τίποτα. Ίσως κάποιες φορές νιώθεις εκτεθειμένος δίνοντας ένα τόσο μεγάλο και τόσο σημαντικό κομμάτι της ψυχής σου "εκεί έξω", μα που περνάει πάντα γρήγορα και συνήθως με μια ακόμα κατάθεση ψυχής!
  • Σε συζητήσεις με φίλους, αναφέρεσαι στο blog σου;
Όχι ιδιαιτέρως. Ντρέπομαι λίγο. Αν θέλει κάποιος να με ρωτήσει κάτι ευχαρίστως να απαντήσω- σπάνια όμως θα αναφερθώ από μόνη μου. 
  • Ποια είναι η ομορφότερη παιδική σου ανάμνηση;
Οι καλοκαιρινές διακοπές με τους γονείς μου στο τροχόσπιτο μας και τα σαββατοκύριακα στην γιαγιά μου... 
  • Αν είχες την δυνατότητα να αλλάξεις κάτι στο κόσμο που ζούμε. Ποιο θα ήταν αυτό;
Την παιδεία των ανθρώπων, την νοοτροπία τους. Να εξαλείφονταν τα κόμπλεξ και οι εγωισμοί. Να αγαπούσαμε περισσότερο και να κρίναμε λιγότερο. 
  • Πως αισθάνεσαι για το αύριο των παιδιών μας; ασφάλεια ή ανασφάλεια;
Αισθάνομαι ασφάλεια. Όσο φροντίσω να διδάξω στο παιδί μου να είναι αυτόνομο, ανεξάρτητο και με πίστη στο καλό και το σωστό- ξέρω πως θα βρει τον δρόμο του- ακόμα και μέσα από συντρίμμια...
  • Τι σε ξεκουράζει και σε χαλαρώνει;
Με ξεκουράζει και με χαλαρώνει ένα καυτό ντουζ. η αγκαλιά του άντρα μου και του παιδιού μου, το blogging, ένας ζεστός καφές με κανέλα, (πάντα), στο μπαλκόνι ενώ βρέχει καρεκλοπόδαρα...
  • Τι έρχεται πρώτο για σένα η οικογένεια σου ή η καριέρα σου;
Η δική μου καριέρα είναι η οικογένεια μου και μόνο αυτή. 

Συνεχίζω λοιπόν με την σειρά μου αυτή την αλυσίδα αγάπης και βραβεύω 10 από τα αγαπημένα μου μπλογκ...

Και επειδή η γλυκιά Άντζυ μου τόνισε πως δεν ακολούθησα τον κανόνα περί followers, μιας και ο σκοπός είναι να γίνουν γνωστά, τα λίγο πιο "'άγνωστα" μπλογκ θα προσθέσω άλλο ένα, μα αρνούμαι να αφαιρέσω το δικό της! Συμπληρώνω λοιπόν το: 

Οι κανόνες του βραβείου είναι:

1. Αφιέρωσε μια ανάρτηση στο βραβείο σου και ευχαρίστησε και εκείνον που σε βράβευσε.
2. Φρόντισε να συμπεριλάβεις στις φωτογραφίες σου και το πράσινο εικονίδιο του βραβείου.
3. Βράβευσε νέους bloggers που θαυμάζεις  και έχουν λιγότερο από 200 followers. Ενημέρωσε τους για το βραβείο. (Μπορείς να βραβεύσεις και το άτομο που σε πρότεινε.)
4. Απάντησε στις ερωτήσεις που σου έκαναν και αν θες φτιάξε νέες για τους δικούς σου υποψήφιους.
5. Δημοσίευσε τη λίστα αυτή με τους κανόνες και στη δική σου ανάρτηση.

Οι ερωτήσεις μου προς τις βραβευμένες bloggers
Χωρισμένες σε 5 για το blogging και 5 προσωπικές.

  1. Θέλω να μου συστηθείς, όπως δεν έχεις συστηθεί ξανά. 
  2. Τι θα διαβάζω αν ακολουθήσω το μπλογκ σου; 
  3. Πες μου 5 παραξενιές σου. 
  4. Έχεις σκεφτεί ποτέ να "blogάρεις" επαγγελματικά; 
  5. Γιατί διάλεξες τον συγκεκριμένο τίτλο για το μπλογκ σου; 
  6. Μοιράσου μαζί μας μια από τις αγαπημένες σου στιγμές μέσα στην μέρα. 
  7. Πόσο χρόνο αφιερώνεις στο blogging; 
  8. Εξομολογήσου ένα ανεκπλήρωτο όνειρο σου. 
  9. Ποιο είναι το αγαπημένο σου βιβλίο όλως των εποχών; 
  10. Τι σου προσφέρει το blogging σε συναισθηματικό επίπεδο; 
Σας αγαπώ όλες και στην καρδιά μου σας βραβεύω όλες...Μα υπάρχουν και αδυναμίες... Σας φιλώ γλυκά και αναμένω με αγωνία τις απαντήσεις σας...

15 σχόλια:

  1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για το βραβείο!!
    Με τιμάς..
    Χαίρομαι που είμαι ένα από τα αγαπημένα σου blog!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιάννα μου σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο! Με τιμα πολύ η επιλογή σου! Μου άρεσαν πολύ οι απαντήσεις σου, συμφωνούμε στα περισσότερα!
    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητηρια πολλά Γιάννα μου, οι απαντήσεις σου μοναδικές, στο μυαλό μου όμως έμεινε το 《αγαπά περισσότερο και κρίνε λιγότερο》μια μικρή πρόταση που κλείνει μέσα της μια μεγάλη ουσία!!!! Σε φιλώ ♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολλά συγχαρητήρια Γιάννα!!! Υπέροχη συνέντευξη!!!
    Συγχαρητήρια και στις bloggers που βραβεύτηκαν από τη Γιάννα!!! Αυτά τα βραβεία είναι μια ωραία ευκαιρία να σας γνωρίσουμε!!! Keep on blogging <3
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Μερσίνη σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου <3

      Διαγραφή
  5. Γλυκιά μου Γιάννα συγχαρητήρια για το βραβείο σου και σε ευχαριστώ από καρδιάς για την τιμή που μου κάνεις, προτείνοντας και το δικό μου blog!!! Σου στέλνω όλη μου την αγάπη!!!! Πολλά φιλιά!
    www.annastam.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλω να συνεχίσεις να "blogάρεις" Άννα μου γιατί μόνο να προσφέρεις μπορείς. Πίστεψε με. Σε φιλώ γλυκά..

      Διαγραφή
  6. Γλυκιά μου Γιάννα,
    τα συγχαρητήριά μου και τις ευχαριστίες μου
    και από εδώ!

    Σε γνωρίσαμε λίγο καλύτερα μέσα από την "συνέντευξη"... αν και νιώθω ότι ήδη σε ξέρω αρκετά, αν και δεν έχουμε βρεθεί από κοντά
    Προς το τέλος της εβδομάδας θα γίνει και η δική μου ανάρτηση.

    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξία μου, μια μεγάλη μεγάλη αγκαλιά να σας χωρέσει όλους- αυτό μόνο.

      Διαγραφή
    2. 'Ετοιμη η ανάρτηση!

      ένα ακόμα βραβείο για εσένα!- θέλουμε να σε γνωρίσουμε ακόμα καλύτερα :)
      αν θέλεις, απαντάς σε μια μικρή ανάκριση
      https://momyof6.wordpress.com/2015/09/25/%CE%AD%CE%BD%CE%B1-%CE%B2%CF%81%CE%B1%CE%B2%CE%B5%CE%AF%CE%BF-%CE%B1%CE%B3%CE%AC%CF%80%CE%B7%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%B9%CF%8C-%CE%BC%CE%BF/

      φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
    3. Σε ευχαριστώ πολύ Αλεξία μου, εννοείται με την πρώτη ευκαιρία <3

      Διαγραφή
  7. Υπέροχο το blog σου και έχεις το ίδιο βραβείο και από εμένα! http://www.mommyjammi.gr/2015/09/liebster-awards.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια σας είναι η κινητήριος δύναμη μου, Η αλληλεπίδραση που χρειάζεται κάθε blogger με τους αναγνώστες του. Θα χαρώ πολύ να σας δω εδώ κάτω...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...