Δευτέρα 1 Απριλίου 2019

Monkey Talk- Ή αλλιώς τι άκουσα από ένα μαιμούδι σχεδόν 6 χρονών....

Ανοίγω τον Απρίλιο στην διαδικτυακή μου γωνίτσα με λατρεμένα monkey talk- ή αλλιώς τι άκουσα τελευταία η μαιμουδομάνα! 

Γυρίζει από το σχολείο του την ΤσικνοΠέμπτη όπου έχουν φάει τα σουβλάκια τους, έχουν πιει τους χυμούς τους και έχουν περάσει σένια! Μου λέει λοιπόν με ύφος: 

- Μαμά, την ΤσικνοΠέμπτη μπορούμε να κάνουμε ΟΤΙ θέλουμε.!! Τον κοιτάω αυστηρά και του απαντώ. 
-Μόλις εξήγησες γιατί ΔΕΝ μου αρέσει το καρναβάλι! Δεν μπορούμε να κάνουμε ΟΤΙ θέλουμε ΠΟΤΈ! Πάντα πρέπει να υπολογίζουμε την ασφάλεια μας και τα συναισθήματα των άλλων. 
-Άμα σου λέω εγώ! Μου το είπε εμένα ο Π. 

#ΟρίστεΜας #Αρχίσαμε #ΜουΡοκανίζουνΤηνΘέση #ΘαΤονΣκίσω #ΤονΠ

Έχω τα γενέθλια μου και το προηγούμενο βράδυ τα αγόρια μου κανονίζουν "διακριτικά" έκπληξη. Όλο σουξου μούξου, ψιθυρίσματα στο αυτί και τα λοιπά! Την επόμενη τον πάω σχολείο και περιμένουμε μέσα στο αυτοκίνητο να ανοίξει η πόρτα. Μου τηλεφωνεί ο Παναγιώτης από την δουλειά να μου ευχηθεί και τον ζητάει επίμονα το μαιμούδι. Του δίνω το τηλέφωνο- μέσα στο αυτοκίνητο- σκύβει πίσω από το κάθισμα ΜΟΥ- μέσα στο αυτοκίνητο-και λέει ψυθιριστά- σε ανοικτή ακρόαση, μέσα στο αυτοκίνητο! 

-Μπαμπά! Μεγάλη τούρτα να πάρεις! Την πιο μεγάλη! 
-Βρε δεν σου είπα να μην της πεις την έκπληξη;;!! 
-Δεν της την είπα βρε μπαμπά!!! Σσσσ, δεν ξέρει! Ακούς;;; Τεράστια τούρτα! 

#ΔενΗξεραΤίποταΛέμε #Κλαίω #ΗχομόνωσηΜεταξύΚαθισμάτων

Την ίδια μέρα έρχεται ο μπαμπάς σπίτι με την τούρτα έκπληξη! Πάνε στην κουζίνα να την ετοιμάσουν- βλέπεις θέλω ΟΛΑ τα κεράκια πάνω και τα 39- και ακούω τον Δημήτρη Γεράσιμο να λέει με αποδοκιμασία: 

-ΑΥΤΉ είναι η μεγαλύτερη τούρτα που βρήκες;;;;;;; 

#ΑφούΈχειΥψηλάΚριτήριαΤοΠαιδί #ΤούρτεςΥπερπαραγωγηΦτιάχνειΗΜανούλα 

Κάποια μέρα έχει πάθει παράκρουση! Πνεύμα αντιλογίας! Δημιουργεί χάος και δεν τον νοιάζει κιόλας! Κάποια στιγμή, σε φιλικό ωστόσο μάλωμα, του λέω: (το ομολογώ!) 

-Σκατόπαιδο, ε σκατόπαιδο! 

Αμέσως παγώνει και απαντά: 

-Εσύ είσαι σκατόμαμα! Ένιωσες καλά;;; (γελάω αυθόρμητα με το σκατομαμά αλλά αυτός θυμωμένος επιμένει) 

-Είπα ένιωσες καλά; 
-Όχι. 
-Ούτε εγώ! Να μην το ξαναπείς! 
-Έχεις δίκιο αγάπη μου συγνώμη! 

#ΜαθήματαΣυμπεριφοράςΑπότονΠεντάχρονοΓιοΜου #ΑντιστροφήΡόλων 

Ένα βράδυ με έχουν πιάσει οι καλές μου και την ώρα του ύπνου του προτείνω:

-Τι λες; Θες απόψε να κοιμηθούμε αγκαλιά στο δωμάτιο της μαμάς και του μπαμπά;; 
Αφού χοροπηδάει, ουρλιάζοντας ταυτόχρονα απαντά: 
-Χαζός είμαι να πω όχι;; 

#ΕΌχιΧαζόςΔενΕίναι #ΤοΜονοΣίγουρο 

Γυρίζουμε ένα βράδυ από την δουλειά. Αργά. Είναι πολύ κουρασμένος ο δόλιος. Ξέρει ότι δεν θέλω να αποκοιμιέται στο αυτοκίνητο γιατί το σπίτι είναι κοντά και ίσα που τον κάνει ακόμα πιο γκρινιάρη. Ενώ κοντεύουμε- στα δυο λεπτά μιλάμε μετά που ξεκινήσαμε, τον ακούω να λέει: 

-Μπορείς να πας πιο γρήγορα; Θα αποκοιμηθώ δεν υπάρχει περίπτωση! 

#ψυχάκιμου 

Τον Μάρτιο αρρώστησα πολύ από τις αρχές. Μετά το καρναβάλι χειροτέρεψα και άλλο με αποτέλεσμα να έχω ακατάπαυστο βήχα. Μετά την καθαρά Δευτέρα μου λέει με αυστηρότητα:


- Μαμά, έχει κλείσει τελείως η φωνή σου. Αύριο δεν πας δουλειά. Μετά που θα με αφήσεις στο σχολείο πας κατευθείαν γιατρό. Ακούς;;; 

#ΑκούωΚαρδούλαΜου #ΑκόμαΑρρωστηΕίμαι 

Στο ίδιο πλαίσιο.... 

-Μαμά, έχω βαρεθεί να σε ακούω έτσι τόσο καιρό. Βαρέθηκα. Πότε θα γίνεις επιτέλους καλά; 

#ΈλαΜουΝτε  #ΚαιΕγώΒαρέθηκα #ΕλπίζωΩσονούπω

Ο μικρός είναι αλλεργικός στα μάτια. Βάζουμε συχνά σταγόνες, μα τώρα την άνοιξη τον έχει διαλύσει. Το ΣαββατοΚύριακο που μας πέρασε εντελώς απότομα έκανε έντονο ερεθισμό στο μάτι όπου έπρεπε πια να δώσω σταγόνες κορτιζόνης. Πήρε ένα 24ωρο να περάσει ο ερεθισμός. Στην αρχή του λέω: 

-Δεν μπορώ να σε βλέπω έτσι ζωή μου, πονάει η καρδιά μου. 
-Ούτε εγώ μπορώ να σε βλέπω άρρωστη τόσο καιρό. 
-Εύχομαι να είχα εγώ ενόχληση στο μάτι και όχι εσύ. 
-Εγώ εύχομαι να μην είχε κανείς μας τίποτα. 

#ΑπλήΛογική #ΜαθήματαΖωήςΑπόΤονΠεντάχρονοΓιοΜου

Σήμερα λοιπόν είναι Πρωταπριλιά. Σε νορμάλ πλαίσια  εγώ φάρσες δεν κάνω. Όχι μόνο γιατί είμαι πολύ κακή στα ψέμματα. Όχι μόνο γιατί δεν μου αρέσει να μου κάνουν και ο πατέρας μου μου έμαθε να μην κάνω ότι δεν θέλω να μου κάνουν. Αλλά και επειδή τις περισσότερες φορές οι φάρσες - ειδικά οι πρωταπριλιακες- είναι κακογουστες. Να όμως που έχω ένα πεντάχρονο στο  σπίτι και θέλω αυτό το έθιμο να του το "διδάξω" Ίσως και να θέλω να έρθει η στιγμή που θα μου κάνει και αυτός. Οπότε σήμερα τον τάραξα στις αθώες φάρσες. Το πρωί που μου ζήτησε να τον ντύσω γιατί νύσταζε του φόρεσα την μπλούζα στα πόδια και αφού γελάσαμε με την καρδιά μας, πήρα την φόρμα του και του την φόρεσα στο κεφάλι και ξαναγελάσαμε με την καρδιά μας! Μετά του είχα κλείσει το καπάκι της τουαλέτας με διάφανο σελοτειπ να μην μπορεί να το ανοίξει- γελάσαμε ξανά! (αυτό το έκανα και στον Παναγιώτη ο οποίος καθόλου δεν γέλασε πέντε η ώρα τα χαράματα που σηκώθηκε να πάει για δουλειά!) Μετά του είχα παγώσει τα δημητριακά και το γάλα του στην κατάψυξη μαζί με το κουτάλι και δεν μπόρεσε να τα φάει γελάσαμε ξανά! Φύλαγα την καλύτερη φάρσα για μετά το μεσημεριανό! Μόλις έφαγε του φανέρωσα μια σοκολάτα- έτσι για την αρχή του μήνα! Έλα όμως που είχα αντικαταστήσει την σοκολάτα με...τοματίνια! Μόλις την άνοιξε περίμενα να γελάσουμε ξανά μα αυτός πάγωσε, γύρισε με κοίταξε με απάθεια και μου είπε: 

-Αυτό δεν είναι αστείο. 

#ΤοΠαράκανα #ΔενΠαίζουμεΜεΤαΓλυκά #Κλαίω #ΤουΈδωσαΤηνΣοκολάταΟλαΚαλα #ΚανέναΝήπιοΔενΠληγώθηκεΚατάΤηνΔιάρκειαΑυτήςΤηςΦάρσας 




2 σχόλια:

Τα σχόλια σας είναι η κινητήριος δύναμη μου, Η αλληλεπίδραση που χρειάζεται κάθε blogger με τους αναγνώστες του. Θα χαρώ πολύ να σας δω εδώ κάτω...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...