Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου 2015

Το μουτζουροβραβείο που ακολούθησε το Liebster...

Πριν δυο μέρες περίπου έλαβα ένα ιντερνετικό βραβείο για bloggers  το γνωστό ως Liebster. Ειλικρινά δεν έχω ιδέα από που προέρχεται, πως ξεκίνησε και τι αντιπροσωπεύει, όμως το αποδέχτηκα με μεγάλη χαρά εφόσον κατ' αρχάς κάποιος κάνει την τιμή να επιλέξει εσένα ανάμεσα σε 9 άλλους στο μυαλό του για να στο δώσει και επιπλέον ένα βραβείο είναι πάντα ένα βραβείο- σου δίνει την ψευδαίσθηση πως κάτι κάνεις σωστά, ή έστω κάποιος νόμισε πως κάτι κάνεις σωστά. 

Έπρεπε λοιπόν και εγώ με την σειρά μου να βραβεύσω τα 10 αγαπημένα μου μπλογκ- κατά προτίμηση καινούργια ώστε να μαθευτούν σε ακόμα περισσότερο κόσμο. Τα δυο εξ αυτών που επέλεξα είναι πράγματι πολύ φρέσκα στην μπλογκόσφαιρα. Στο ένα έχω αναφερθεί ξανά και ξανά σε ανάρτηση μου αφού σαν blogger έχει την τάση να με εμπνέει και να μου προκαλεί πολλές και ποικίλες σκέψεις. 

Το μπλογκ αυτό δεν είναι άλλο από το ΚΟ-ΞΙ-ΛΟ. Η αλήθεια είναι πως στιγμή δεν σκέφτηκα πως θα αντιδρούσε η Ελίνα σε ένα τέτοιο βραβείο, αφού είναι ξεκάθαρο από τις  αναρτήσεις της πως είναι αντισυμβατική, δεν μπαίνει σε νόρμες και  δεν παίρνει κανέναν- ούτε καν τον εαυτό της- τόσο σοβαρά. Μάλιστα μπήκα να την ενημερώσω για το βραβείο της κάτω από ένα κείμενο της στο οποίο τόνιζε ακριβώς αυτό. Πόσο αντισυμβατική είναι. 

Της προκάλεσα λοιπόν πολλά γέλια και έναν παροξυσμό δημιουργικότητας αφού δημιούργησε και αυτή με την σειρά της το δικό της βραβείο και με αυτή της την ανάρτηση με προκαλεί, (και όχι μόνο εμένα!), να το απονείμω στον εαυτό μου...  

Το ονόμασε μουντζουροβραβείο και δεν είναι τίποτα άλλο από ένα κείμενο στο οποίο καλούμαστε να τονίσουμε όλα τα θετικά μας σημεία, με έναν και μόνο σκοπό την ενίσχυση της αυτοπεποίθησης μας. Η Ελίνα "επιτρέπει" να ονομάσουμε το βραβείο όπως εμείς θέλουμε. Εγώ λοιπόν θα αφήσω την ονομασία του ακριβώς ως έχει γιατί... έτσι θέλω. 

Παρόλο που- νομίζω- πως έχω επίγνωση των, ελάχιστων, θετικών μου σημείων, (όπως και των αρνητικών μου και αυτό δεν είναι πάντα θετικό!),  δεν μου είναι ιδιαίτερα ευχάριστο να μιλάω για αυτά ή να τα τονίζω αν θες. Το βρίσκω λίγο εγωκεντρικό μα το κυριότερο ανούσιο, πιθανότατα και πολύ πολύ βαρετό, να μιλήσω εγώ για αυτά. Εάν και εφόσον έχω, υπάρχουν γύρω μου άνθρωποι να αναφερθούν σε όποια θεωρούν πως είναι αυτά- και τότε έχουν και μεγαλύτερη αξία. Άλλωστε όταν λέω πως είμαι βαθιά ελαττωματικό άτομο το εννοώ, και παλεύω πάντα για να γίνομαι μέρα με την μέρα και λίγο καλύτερη. 

Ελίνα μου, η αντίδραση σου στην βράβευση σου, ήταν απολαυστική! Όχι όμως και η μουντζούρα σου. Για αυτό και εγώ θα βάλω την δική μου "μουντζούρα", την αγαπημένη ζωγραφιά του μαιμουδιού μου- που εν τέλει είναι και το μόνο σίγουρα θετικό, σημείο στην ζωή μου.... 


8 σχόλια:

  1. Πραγματικά είστε και οι δύο υπέροχες!!!Διαβάζω την μια και την άλλη και πεθαίνω στα γέλια με τα βραβεία :D. Ελίνα (ελπίζω να δεις το σχόλιο) respect, φανταστική και απόλυτα αληθινή μου έφτιαξες την διάθεση!!!
    Γιάννα η ζωγραφιά του μαιμουδιού εκπληκτική αλλά καλύτερα να την αποκαλούμε αφηρημένη τέχνη,όχι μουντζούρα και ο Πικάσο μπορεί έτσι να ξεκίνησε :D
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    2. Χαχα γλυκιά μου Ηρώ... Ελινα δεν έχεις άδικο!!!

      Διαγραφή
  2. Μόνο εσείς οι δύο θα μπορούσατε να ξεκινήσετε από το μικρό πράσινο ομολογουμένως κακομούτσουνο βραβειάκι και να καταλήξετε σε αυτό το χαριτωμένο ευφάνταστο μουντζουροβραβείο!! Με κάνατε και γέλασα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ε!! λοιπόν το έλαβες και από μένα... να το χαίρεσαι .. μα τόσα βραβεία τι θα τα κάνεις μου λες.. αν θες απλά πέρασε και πάρτο... από το httt://www.cheapsmarttoys.blogspot.gr Φιλιά πολλά πολυβραβευμένη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα σε ευχαριστώ πολύ πολύ Έφη μου, σύντομα θα κάνω και αναφορά στο δικό σου <3 Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. htttp://www.cheapsmarttoys.blogspot.gr Ξανά Φιλιά πολυβραβευμένη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια σας είναι η κινητήριος δύναμη μου, Η αλληλεπίδραση που χρειάζεται κάθε blogger με τους αναγνώστες του. Θα χαρώ πολύ να σας δω εδώ κάτω...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...