Κυριακή 14 Απριλίου 2019

5+1 δραστηριότητες σχετικά με την άνοιξη!

Μετά από ένα μήνα όπου δεν κάναμε καθόλου homeschooling, τουλάχιστον όχι στοχευμένο- αφού ήμουν άρρωστη και απόλυτα εξαντλημένη από την καινούργια καθημερινότητα μου κατά την διάρκεια όλου του μήνα- ήρθε ο Απρίλιος για να ξαναβρώ επιτέλους τον παλιό καλό μου εαυτό και να είμαι και πάλι ανεξάντλητη! (χιχι)

Η έμπνευση μου επέστρεψε δυναμικά και το θέμα αυτού του μήνα- του μισού αφού θα ακολουθήσουν πασχαλινές δραστηριότητες από εδώ και πέρα- το οποίο δεν ήταν άλλο από την άνοιξη,  το απόλαυσα όσο τίποτε άλλο! Στην ουσία αποφάσισα να ενσωματώσω 5 διαφορετικά επιμέρους θέματα της άνοιξης και να συμπεριλάβω σε όλα μια κατασκευή, ζωγραφική, κάποιο πείραμα ή stem δραστηριότητα, (ή και τα δυο!), γραφή και μαθηματικά καθώς και όπως πάντα, ανάγνωση σχετικών βιβλίων. 

Πάμε να σας δείξω τις λεπτομέρειες; Ασχοληθήκαμε λοιπόν με: 


  • Τον κύκλο ζωής της Πασχαλίτσας
  • Τον κύκλο ζωής της μηλιάς.
  • Το ουράνιο τόξο
  • Την τέχνη βασισμένη στην άνοιξη
  • Ανοιξιάτικο Κυνήγι Θησαυρών
  • Ανάγνωση σχετικών βιβλίων

Ο κύκλος ζωής της Πασχαλίτσας! 

Δεν μπορώ να σας το περιγράψω! Το θέμα αυτό τον ξετρέλανε, η δε κατασκευή του κύκλου ακόμα περισσότερο! Για αρχή έψαξα ΟΛΑ τα βιβλία δραστηριοτήτων που έχουμε στο σπίτι και βρήκα αποκλειστικά αυτές τις σελίδες που αφορούσαν ή συμπεριλάμβαναν μια πασχαλίτσα. Έπειτα ζωγράφισα στον μαυροπίνακα μας τον κύκλο ζωής της Πασχαλίτσας έτσι ώστε το μαιμούδι να έχει έναν γνώμονα όταν θα έφτιαχνε τον δικό του. Ετοίμασα το τραπέζι εργασιών μας και φώναξα ένα πραγματικά ανυπόμονο μικράκι να αρχίσουμε. 




Στο εν λόγω  θέμα,  ζωγραφίσαμε πασχαλίτσες, την καθεμία με συγκεκριμένο αριθμό  βουλών. (ενώ το κάναμε αυτό μάθαμε πολλά. Πχ εσείς ξέρατε ότι στην φύση υπάρχουν πασχαλίτσες είτε με 2, είτε με 7, είτε με 24 βούλες;;) 







Βελτιώσαμε την δεξιοτεχνία μας κολλώντας αυτοκόλλητα για να προσθέσουμε χρώμα σε μια τεράστια πασχαλίτσα. (αναγνωρίζω τα σωστά σχήματα και εξασκώ τις λεπτές μου δεξιότητες και τον συντονισμό ματιών και χεριών) 





Ζωγραφίσαμε πέτρες σε μορφή πασχαλίτσας! Στις βόλτες μας στην θάλασσα το μαιμούδι ΠΑΝΤΑ μαζεύει πέτρες. Έχει μεγαλώσει πλέον αρκετά για να ψάχνει πλακουτσές πέτρες σε διάφορα μεγέθη για να μπορούμε να τις μεταμορφώσουμε σε ότι θέλουμε. Διαλέξαμε λοιπόν δυο που θύμιζαν πασχαλίτσες, του έδωσα τους ανεξίτηλους μαρκαδόρους μου που πάντα γλυκοκοιτάει, πλαστικά ματάκια και τον άφησα να μεγαλουργήσει! 



Κόψαμε μια ανοιξιάτικη εικόνα, (εξάσκηση στο ψαλίδι) και μετά φτιάξαμε το παζλ και το κολλήσαμε! Μιλήσαμε για όλα τα ζώα στην εικόνα, τα μετρήσαμε, βρήκαμε και την πασχαλίτσα μας και στολίσαμε με αυτή το δωμάτιο μας!




Για το τέλος σας φύλαξα το καλύτερο και αυτό που ΛΑΤΡΕΨΕ ο μικρός. Τον δικό μας κύκλο ζωής μιας πασχαλίτσας. Για να τον φτιάξετε θα χρειαστείτε: 

  • Δυο χαρτόνια- όχι πολύ χοντρά τύπου ακουαρέλας 
  • Διπλόκαρφα (πουλάνε τα βιβλιοπωλεία)
  • Μαρκαδόρους ή ξυλομπογιές, ότι προτιμάτε
  • Ψαλίδι, μολύβι, συρραπτικό, περφορατερ
Αρχικά σχεδίασα στον μαυροπίνακα μας τον κύκλο ζωής της πασχαλίτσας για να τον έχει το μαιμούδι σαν γνώμονα. Αλήθεια εσείς το γνωρίζατε ότι η νεαρή πασχαλίτσα είναι κίτρινη; 


Έπειτα σχεδίασα δυο κύκλους, έναν σε κάθε χαρτόνι, (χρησιμοποίησα ένα πιάτο γλυκού σαν οδηγό), και ζήτησα από το μαιμούδι να τους κόψει ο ίδιος. (εννοείται!) 


Έπειτα χωρίσαμε τον έναν κύκλο σε 4 τρίγωνα και στον άλλον σχεδίασα 1 τρίγωνο μόνο,  το οποίο και έκοψε το μαιμούδι- θα είναι το παραθυράκι μας. Μετά, με οδηγό τον μαυροπίνακα, ο Δημήτρης Γεράσιμος σχεδίασε τα στάδια της ζωής της πασχαλίτσας, ενώ έγραψε σε κάθε ένα και περί τίνος πρόκειται. (εξάσκηση  στην γραφή) 





Το θέμα ήταν πως ο μικρός ήθελε οπωσδήποτε την κίτρινη πασχαλίτσα μέσα στον κύκλο, έτσι σκεφτήκαμε η κόκκινη να είναι όλο το καπάκι! Το πήγαμε φυσικά ένα βήμα παραπέρα με το να φτιάξουμε και τα πόδια και το κεφάλι της! (εμ τι;!) Μόλις λοιπόν ζωγραφίσαμε όλα τα στάδια και γράψαμε, σειρά είχε η κόκκινη μεγάλη πασχαλίτσα! 



Αφού ολοκληρώσαμε και αυτό, τρυπήσαμε με περφορατέρ το πάνω μέρος του κάτω χαρτονιού και με ένα διπλόκαρφο βάλαμε το κεφάλι, ώστε να κουνιέται και αυτό! Τα πόδια και τις κεραίες τις στερέωσα με συρραπτικό. Έκανα μια τρύπα στην μέση του σταυρού με κατσαβίδι και μετά με το περφορατέρ στο καπάκι της πασχαλίτσας όπου ενώσαμε και πάλι με διπλόκαρφο! Έτοιμος ο κύκλος ζωής της πασχαλίτσας μας! 




  
Για ακόμα περισσότερες ιδέες με δραστηριότητες για πασχαλίτσες επισκεφτείτε την όμορφη διαδικτυακή γωνίτσα της Ευδοξίας κάνοντας κλικ εδώ , της Σωτηρίας εδώ  ενώ αν θέλετε ένα βιβλίο με πρωταγωνίστρια μια πασχαλίτσα δείτε το review της γλυκιάς Μαρίας εδώ. 

Ο κύκλος ζωής της μηλιάς.

Εφόσον μάθαμε πως κάθε πλάσμα έχει τον δικό του κύκλο ζωής δίνοντας βάση αυτόν τον μήνα στην πασχαλίτσα- και εφόσον η συγκεκριμένη δραστηριότητα τον ξετρέλανε, σκέφτηκα να του διδάξω πως ακόμα και ένα δέντρο έχει τον δικό του κύκλο ζωής και είναι ένα ζωντανός οργανισμός με τον δικό του τρόπο! Σχεδίασα λοιπόν για αρχή και πάλι στον μαυροπίνακα τον κύκλο ζωής της μηλιάς. 



Φυσικά δεν υπάρχει καλύτερο σχολείο από την ίδια την φύση, έτσι αφού κατεβήκαμε στον κήπο μας για να ψάξουμε για την δική μας μηλιά, κόψαμε και ένα κλαδάκι με μπουμπούκια και άνθος το οποίο θα μας βοηθούσε ακόμα περισσότερο στην δραστηριότητα μας. 





Έπειτα στο θεματικό μας τραπέζι δραστηριοτήτων, είχα βάλει όσα διαφορετικά μήλα βρήκα στην αγορά- εννοείται τα δοκιμάσαμε όλα- ενώ έκοψα ένα μήλο για να μάθουμε και να αναγνωρίσουμε όλα τα μέρη του. 


  • Την φλούδα
  • Την σάρκα
  • Τα κουκούτσια 




Αφού μιλήσαμε για όλα αυτά, μυρίσαμε και φάγαμε κάμποσα μήλα βεβαίως, ξεκινήσαμε την χειροτεχνία με τον κύκλο ζωής του δέντρου μας. Χρειαστήκαμε: 


  • Δυο χαρτόνια- όχι πολύ χοντρά τύπου ακουαρέλας 
  • Διπλόκαρφα (πουλάνε τα βιβλιοπωλεία)
  • Μαρκαδόρους ή ξυλομπογιές, ότι προτιμάτε
  • Ψαλίδι, μολύβι, συρραπτικό, περφορατερ
Σχεδίασα δυο κύκλους, έναν σε κάθε χαρτόνι, (χρησιμοποίησα ένα πιάτο γλυκού σαν οδηγό), και ζήτησα από το μαιμούδι να τους κόψει ο ίδιος. (εννοείται- ξανά!) Έπειτα χωρίσαμε τον έναν κύκλο σε 6 τρίγωνα και στον άλλον σχεδίασα 1 τρίγωνο μόνο το οποίο και έκοψε το μαιμούδι- θα είναι και πάλι το παραθυράκι μας. Μετά, με οδηγό τον μαυροπίνακα, ο Δημήτρης Γεράσιμος σχεδίασε τα στάδια της ζωής της μηλιάς , ενώ έγραψε σε κάθε ένα και περί τίνος πρόκειται. (εξάσκηση και στην γραφή) 






Αφού το ολοκλήρωσε, ξεκίνησε να σχεδιάζει στο καπάκι μια μηλιά γεμάτη μήλα! Εννοείται πως ήθελε και κορμό με ρίζες- τι να κάνω, χαλάω εγώ το χατήρι- φτιάξαμε και κορμό με ρίζες τον οποίο και ενώσαμε με συρραπτικό στον πίσω κύκλο. 






Για να ενώσουμε τους δυο κύκλους, τρύπησα τον πίσω με ένα κατσαβίδι στην μέση του σταυρού και τον μπροστά με περφορατερ όπου και έβαλα το διπλόκαρφο! Έτοιμος και ο κύκλος ζωής της μηλιάς μας! (αλλά και κάθε οπωροφόρου δέντρου- όπως τονίσαμε!) 

Με βάση την μηλιά, κάναμε και όλα τα σχετικά φύλλα εργασίας που βρήκα σε βιβλία που ήδη έχουμε-  τα οποία περιλάμβαναν αποτύπωση σχημάτων, μαθηματικά  και γραφή. 







Φυτέψαμε τους σπόρους από τα μήλα μας με την ελπίδα πως θα δημιουργηθεί ένα βλαστάρι για να φυτέψουμε στον κήπο και να γίνει δέντρο ώστε να δημιουργήσουμε και εμείς έναν κύκλο ζωής... 


Ενώ παίξαμε και με πλαστελίνη αποτυπώνοντας όλα όσα μάθαμε σε εικόνες... 



Η Stem δραστηριότητα μας σχετικά με τα μήλα, είχε πολύ πλάκα και ας τον δυσκόλεψε! Χρειαστήκαμε μόνο οδοντογλυφίδες και ένα μήλο κομμένο σε κύβους. Ο σκοπός ήταν με αυτά τα δυο υλικά να "χτίσει" μια κατασκευή . Δεν ήταν καθόλου εύκολο! Ειδικά για το μικράκι μου που είχε μεγάλες βλέψεις- σχεδίασε μια εκκλησία με τρούλο και αυτή ήθελε να φτιάξει! Αφού δεν μπορούσε με ευκολία να ισορροπήσει το οικοδόμημα, έφτιαξε τον εαυτό του με τον μπαμπά του να ψήνουν σούβλα στην αυλή!! Ενώ μετά έφαγε και τα μήλα! Περάσαμε υπέροχα!! (αρχική ιδέα εδώ










Το πείραμα μας δε, μας εντυπωσίασε πραγματικά Το στήσαμε την ίδια μέρα μα είδαμε τα αποτελέσματα του την επόμενη το πρωί. Έχουμε ήδη διαπιστώσει πως το μήλο μαυρίζει λίγη ώρα αφού το κόψουμε- το μαιμούδι τρώει πολλά μήλα! Το πείραμα μας λοιπόν αφορούσε στο αν το μήλο μας θα μαύριζε μέσα σε διαφορετικά υγρά. Χρειαστήκαμε λοιπόν: 

  • Γυάλινα βαζάκια (4)
  • νερό 
  • σόδα
  • λευκό ξύδι
  • λεμόνι
  • χαρτί και μολύβι
  • μήλα (του ίδιου τύπου. Εμείς βάλαμε ζαγορίου) 
Έκοψα τα μήλα σε κύβους και άφησα την φλούδα απάνω επίτηδες. (για να δούμε εάν και εφόσον θα υποστεί και αυτή αλλαγές). Βάλαμε ισόποση ποσότητα σε κάθε βαζάκι και στο κάθε ένα βάλαμε και διαφορετικό υγρό. Δηλαδή σόδα, λευκό ξύδι, νερό και νερό με χυμό λεμόνι. Σημειώσαμε σε χαρτί ποιο υγρό ήταν σε κάθε βάζο. Και περιμέναμε... 





Τα αποτελέσματα φάνηκαν το επόμενο πρωί, τα οποία ενθουσίασαν το μαιμούδι! Όλα είχαν μαυρίσει εκτός από αυτά μέσα στον χυμό λεμονιού. Αυτά στην σόδα είχε αλλοιωθεί και η σάρκα τους κάτω από την φλούδα ενώ το πιο εντυπωσιακό ήταν πως στο λευκό ξύδι είχε αλλοιωθεί και η φλούδα βγάζοντας χρώμα! Το πείραμα αυτό είναι πολυδιάστατο αφού καταρχάς σε μεγαλύτερα παιδιά μπορείς να εξηγήσεις τον λόγο που υφίστανται αυτές οι διαφορές, (λόγω της χημικής σύστασης του κάθε υγρού), ενώ μπορείς να βάλεις και διαφορετικά είδη μήλου και να δεις αν σε όλα τα είδη υπάρχει η ίδια αλλοίωση. (λόγου χάρη τα ξινόμηλα είναι πιο ανθεκτικά στο οξυγόνο, άρα πιθανότατα και σε κάποιο από αυτά τα υγρά!) 





Το ουράνιο τόξο 

Γίνεται άνοιξη χωρίς ουράνιο τόξο;;; Ή μάλλον γίνεται άνοιξη στο μαιμουδόσπιτο χωρίς ουράνιο τόξο;; Όχι βέβαια! Στο συγκεκριμένο θέμα οι δραστηριότητες μας περιλάμβαναν χειροτεχνία, (δυο), stem δραστηριότητα, πείραμα, σχέδιο, ζωγραφική, γραφή και φυσικά ανάγνωση σχετικών βιβλίων! Ξεκινήσαμε με την χειροτεχνίες που ήξερα ότι θα τον ενθουσιάσουν. 



Για το συννεφάκι- ουράνιο τόξο χρειαστήκαμε: 

  • ένα χαρτόνι τύπου ακουαρέλας 
  • χαρτιά γκοφρέ σε όλα τα χρώματα του ουράνιου τόξου κομμένα σε λεπτές λωρίδες
  • κόλλα, ψαλίδι
  • ψεύτικα ματάκια (προαιρετικά) 
Είναι πολύ απλό. Είχα σχεδιάσει το συννεφάκι το οποίο και έκοψε ο μικρός. Κόλλησε τα ματάκια, σχεδίασε το χαμόγελο και τόνισε με μπλε χρώμα το περίγραμμα στο σύννεφο. Έπειτα άνοιξε τις λωρίδες που είχα κόψει εγώ από γκοφρέ χαρτί, (έκοψα περίπου 2 πόντους πάχος από το γκοφρέ όπως είναι ήδη τυλιγμένο στο εμπόριο) και τις κόλλησε στο πίσω μέρος του χαρτονιού! Αυτό ήταν! Το συννεφάκι μας είναι πανέμορφο και στολίζει το ήδη πολύχρωμο δωμάτιο μας! 



Μολυβοθήκη- ουράνιο τόξο: 

Για την χειροτεχνία μας με την μολυβοθήκη ουράνιο τόξο, δείτε την ανάρτηση της γλυκιάς Μαρίας εδώ από όπου και την εμπνευστήκαμε! Η μόνη διαφορά είναι πως το μαιμούδι ήθελε όλα τα χρώματα για να χωρίζονται όσο το δυνατόν καλύτερα οι μαρκαδόροι του, συνεπώς προσθέσαμε το ροζ, το καφέ και το μαύρο ενώ εμείς τα κολλήσαμε όλα πάνω σε χοντρό χαρτόνι αντί για ξύλο! 










Δεν είναι υπέροχη;;; Ανυπομονούμε να φτιάξουμε το νέο του γραφείο και να το στολίσουμε με αυτή την ομορφιά! 

Πείραμα- φτιάχνω το δικό μου ουράνιο τόξο: 

Χρειαστήκαμε: 

  • Καραμέλες skittles (μόνο αυτές κάνουν, τις φέρνουν πια όλα τα μεγάλα σούπερ μάρκετ) ή και smarties απλά θα είναι πιο πάλ το αποτέλεσμα! 
  • Ένα ρηχό λευκό πιάτο
  • βραστό νερό. 
Τοποθετούμε τις καραμέλες κυκλικά στο περίγραμμα του πιάτου, το κάθε χρώμα εναλλάξ. Βάζω λίγο λίγο και αργά το βραστό νερό στο κέντρο του πιάτου μέχρι να φτάσει στις καραμέλες. Κάνω υπομονή και σιγά σιγά οι καραμέλες αποχρωματίζονται δημιουργώντας ένα εντυπωσιακό και πολύ ομοιόμορφο ουράνιο τόξο! Δείτε το βίντεο μας εδώ. 





Σχεδιάσαμε και ζωγραφίσαμε ένα ουράνιο τόξο ακολουθώντας τις οδηγίες σε ένα από τα βιβλία μας, μετρώντας ταυτόχρονα τα χρώματα του ουράνιου τόξου... 


...ενώ γράψαμε και γιατί μας αρέσει το ουράνιο τόξο... 



Ήμασταν πολύ τυχεροί ώστε να δούμε και ένα από το παράθυρο του δωματίου μας. (αυτά είναι τα όμορφα της άνοιξης!)

Ενώ φτιάξαμε και ένα ουράνιο τόξο σε μια δραστηριότητα stem που δεν είναι τόσο απλή όσο φαίνεται! Χρειαστήκαμε: 

  • Πλαστελίνη. (είτε άσπρη, είτε γαλάζια, είτε μπλε) 
  • σύρματα πίπας στα χρώματα του ουράνιου τόξου 
  • ψαλίδι 
Το σκεπτικό είναι να φτιάξεις δυο σύννεφα με την πλαστελίνη και ανάμεσα με τα σύρματα πίπας να σχηματίσεις ένα ουράνιο τόξο. Η δυσκολία έγκειται στο ότι για να μπουν τα χρώματα με σειρά πρέπει το κάθε σύρμα πίπας να έχει το κατάλληλο μήκος. Συνεπώς το μικράκι σας πρέπει να υπολογίσει και να κόψει σωστά το κάθε σύρμα. Συνεπώς όχι μόνο μαθαίνει να υπολογίζει, μα και να οριοθετεί τα χρώματα στην σωστή σειρά και φυσικά να κόβει με το ψαλίδι ένα υλικό πιο σκληρό και άκαμπτο από ότι έχει συνηθίσει! Του άρεσε πάρα πολύ και αυτή η δραστηριότητα! 




Διαβάσαμε το "Ένα λαίμαργο ουράνιο τόξο" και αυτή την υπέροχη ανάρτηση που μας έμαθε ΤΟΣΑ πολλά για το αγαπημένο μας πολύχρωμο θαύμα! 


Τέχνη βασισμένη στην άνοιξη.

Όσοι μας παρακολουθείτε γνωρίζετε πως ο μικρός είναι λάτρης της τέχνης. Αγαπημένος του ζωγράφος είναι ο Λεονάρντο ντα βίντσι ενώ τώρα πρόσθεσε και τον Γιάννη Τσαρούχη γιατί όπως λέει "ζωγραφίζει σαν παιδί μα είναι υπέροχα". Καταρχάς, βρήκαμε διάφορους πίνακες ζωγραφικής με βάση την άνοιξη στα βιβλία μας και  μιλήσαμε για αυτούς. Βρήκαμε και κάνα δυο που ήθελα στο διαδίκτυο- έχει πολλές προτάσεις στο θέμα αυτό εδώ



Έπειτα διάλεξε από το βιβλίο του Γιάννη Τσαρούχη την αγαπημένη του ζωγραφιά με λουλούδια, την βάλαμε απέναντι από το καβαλέτο του για έμπνευση και ζωγράφισε τον δικό του πίνακα βασισμένο στην άνοιξη! 







Τον υπέγραψε κιόλας, με ημερομηνία και τα όλα του!! (κάτω δεξιά με το φωσφοριζέ κίτρινο) Μα δεν είναι υπέροχος ; (κουκουβα!)


Για το τέλος σας άφησα το καλύτερο: 

Ανοιξιάτικο κυνήγι θησαυρού: 

Δεν είναι η πρώτη μας φορά, (μάλλον η εκατοστή ένατη, δείτε εδώ μερικές από αυτές)  και η αρχική έμπνευση είναι από αγαπημένη Aspa on Line  αλλά πραγματικά αυτή η δραστηριότητα δεν χάνει ποτέ το ενδιαφέρον της! Πήραμε λοιπόν το τσαντάκι εξερευνητή, τον μεγεθυντικό φακό μας  και την λίστα μας και βγήκαμε για κυνήγι! 












Τα βρήκαμε όλα εκτός από την πασχαλίτσα... Μα που θα πάει... Θα βρεθεί στο δρόμο μας! 


Τα βιβλία που διαβάσαμε για το θέμα της άνοιξης ήταν τα εξής: 

Ένα λαίμαργο ουράνιο τόξο
Η ιστορία της δημιουργίας  (που μιλάει για ένα θρυλικό μήλο!)
Μεγάλοι Ζωγράφοι 
Οι εποχές και το κλίμα

Ο λόγος που δεν επέλεξα να ασχοληθούμε με τα λουλούδια και τα χελιδόνια, ήταν όχι μόνο επειδή είχαμε κάνει σχετικές δραστηριότητες πέρσι, (δείτε εδώ την υπέροχη χελιδόνα μας  ) αλλά και επειδή με αυτά ασχολήθηκαν και στο νηπιαγωγείο. Ωστόσο, η γλυκιά Ευδοξία έχει μερικές υπέροχες ανθισμένες ιδέες εδώ!  Αλλά και η Σωτηρία εδώ, ενώ η Ελπίδα έφτιαξε λουλουδάτο στεφάνι με θήκες από αυγά εδώ!  Μην ξεχνάτε άλλωστε πως ο Μάιος είναι ο κατεξοχήν μήνας των λουλουδιών! Όσο για τις πεταλούδες και όλα τα λοιπά έντομα....ε λοιπόν ενθουσιάστηκε τόσο με την πασχαλίτσα που τα έντομα θα μας απασχολήσουν εκτενέστερα... Μείνετε συντονισμένοι! 

Ουφ! Ζητώ συγνώμη για τις σκοτεινές φωτογραφίες μα ο ήλιος μας έχει ξεχάσει αυτόν τον μήνα! Αναμένετε σύντομα και τις πασχαλινές μας δραστηριότητες! 


12 σχόλια:

  1. Καταπληκτικές οι δραστηριότητες σας! Μπραβο στον μικρό καλλιτέχνη ! Μας δώσατε υπέροχες ιδέες .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχεα ιδέες γλυκεία μου Γιάννα. Τον κύκλο ζωής της πασχαλίτσας θα τον φτιάξουμε και εμεις μιας και το Σποράκι έχει εμμονη με τα εντομα και ειδικα τις πασχαλίτσες. Σε ευχαριστώ γισ την αναφορά, η μολυβοθήκη σας βγήκε σουπερ! Και τέλεια η ιδέα να προσθέσετε και τα υπόλοιπα χρώματα! Φιλια πολλααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα χαρώ πολύ να δω και την δική σας!!! Καλά την μολυβοθηκη την ΛΑΤΡΕΨΑ!! Μεγάλη αγκαλιά !

      Διαγραφή
  3. Γιάννα μου πόσο υπέροχα και δημιουργικά πράγματα κάνατε! Μπράβο και πάλι μπράβο σας! Σε ευχαριστώ για την αναφορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο Γιάννα μου, πολύ δημιουργικά αυτά που κάνετε με τον μικρό σου!!! Σας χαίρομαι, αλήθεια! Το κυνήγι θησαυρού σκέφτομαι να το παίξουμε κι εμείς τώρα που θα πάμε στο χωριό για το Πάσχα!!! Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!!! Να το κάνετε τα παιδιά θα το λατρέψουν!!!

      Διαγραφή
  5. Λάτρεψα τις πολύχρωμες θήκες για τους μαρκαδόρους!!!!! λάτρεψα κι αυτό με τα κουφετάκια!!! εύγε Γιάννα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου! Έχω τον καλύτερο βοηθό !!!

      Διαγραφή
  6. Πόσο υπέροχα είναι όλα!!! Οι μολυβοθηκες τέλειες! Με ξεσηκωσες,αλλά είμαστε μικρές ακόμα εμείς γιαυτα, μόλις ενός, οπότε θα περιμένω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι!! Τότε ψάξε τις δραστηριότητες μας όταν ήμασταν 18 μηνών!!! Φιλιά πολλά πολλά

      Διαγραφή

Τα σχόλια σας είναι η κινητήριος δύναμη μου, Η αλληλεπίδραση που χρειάζεται κάθε blogger με τους αναγνώστες του. Θα χαρώ πολύ να σας δω εδώ κάτω...