Τρίτη 25 Ιουνίου 2019

Πρόσκληση σε πάρτι...πειρατικό!

Το έχω πει πολλάκις, και δεν θα βαρεθώ να το λέω. Το "vibe" ενός πάρτι- για μένα- γίνεται αντιληπτό από την πρόσκληση! Σε μας αρέσουν οι χειροποίητες προσκλήσεις, γραμμένες και στο χέρι αν είναι δυνατόν!! Φέτος είπαμε να το πάμε ένα βήμα παραπέρα και να τις ζωγραφίσουμε κιόλας- γιατί όχι;; 

Γίνεται άλλωστε πάρτι πειρατικό χωρίς χάρτη θησαυρού; ΔΕΝ γίνεται! Η πρόσκληση λοιπόν για τα έκτα γενέθλια μας, δεν θα μπορούσε να είναι τίποτα λιγότερο από αυτό ακριβώς! Έναν χάρτη θησαυρού! 





Δεν θα σας πως ψέμματα! Δεν ήταν εύκολο! Στις μισές ήδη προσκλήσεις αναρωτιόμουν γιατί δεν έβγαλα απλά φωτοτυπία το πρώτο σχέδιο μου, να τελειώνει η υπόθεση! Όμως δεν θα ήταν το ίδιο. Διότι το χαρτί που χρησιμοποίησα εγώ ήταν σαν πάπυρος. Και η κάθε πρόσκληση είναι μοναδική- καμία δεν είναι απολύτως πανομοιότυπη με την άλλη... Οι πρώτες έχουν πιο μικρά και μαζεμένα σχέδια- οι τελευταίες μεγαλύτερα και εντονότερα! Έφαγα πολλά ξενύχτια, αλλά μου κράτησαν και συντροφιά στις πολύωρες πρόβες του μαιμουδιού στην μουσική έκφραση που ξεροστάλιαζα έξω από το θέατρο με τις ώρες! Εν τέλη, αυτή την πρόσκληση πολύ την αγαπήσαμε- τόσο το μαιμούδι, όσο και εγώ. 

Αρχικά σχεδίαζα με μολύβι τον χάρτη που συμπεριλάμβανε όσα βρήκα στο διαδίκτυο που μου φάνηκαν εύκολα να ζωγραφίσω. 



Έπειτα περνούσα με μαύρο στυλό το περίγραμμα. 



Ζωγράφιζα με ξυλομπογιές τα σχέδια...



Έγραφα το κείμενο της πρόσκλησης...



Και ολοκλήρωνα την πρόσκληση... Ή μήπως όχι; Όχι! Την έκαιγα γύρω γύρω για μεγαλύτερο εφέ....



Και αφού την τύλιγα σε ρολό,  την έδενα με σπάγκο, και την σφράγιζα με βουλοκέρι!! Σωστός χάρτης πειρατικός! (όχι παίζουμε!!!) 







Καταρχάς να τονίσω κάτι σχετικά με το κάψιμο! Από έφηβη έχω μανία να καίω περιμετρικά τα γράμματα μου. Μπορούν να σας το επιβεβαιώσουν όλες οι φίλες μου που έχουν λάβει γράμμα από μένα- και πιστέψτε με τέτοια αγάπη στο γραπτό λόγο από...πάντα, είναι πολλά αυτά τα γράμματα! Ωστόσο, ο πατέρας μου ήταν πολύ αυστηρός σχετικά με το πως θα το έκανα,και ακόμα και τώρα, 1 εκατομμύριο χρόνια μετά (χεχεχε), τήρησα τους κανόνες του. Καίμε λοιπόν πάντα πάνω από νεροχύτη τα γράμματα μας, ο οποίος είτε έχει νερό μέσα, είτε έχουμε την βρύση ανοιχτή. Προσωπικά καίω λίγο λίγο, ίσα που ανάβει η φλόγα και μετά την σβήνω με το χέρι γιατί αν την φυσήξω η κάφτρα συνεχίζει και καίει ύπουλα το χαρτί! ΠΡΟΣΟΧΗ λοιπόν! 

Ήταν λοιπόν αναμενόμενο αφού αλληλογραφούσα πάντα τόσο φανατικά, να ενδιαφερθώ πολύ σύντομα και για το βουλοκέρι. Σε ένα ταξίδι μου λοιπόν τότε στην Αγγλία είχα αγοράσει ένα σετ για σφραγίδα με βουλοκέρι η οποία σφραγίδα είχε το μονόγραμμα μου πάνω. Και ενώ η αρχική ιδέα ήταν να βάλω τους χάρτες μέσα σε γυάλινα μπουκάλια, επειδή δεν βρήκα με φελλό για καπάκι και δεν μου άρεσαν, θυμήθηκα το λατρεμένο μου βουλοκέρι! Πήρα λοιπόν τηλέφωνο στο βιβλιοπωλείο της γειτονιάς μου το οποίο μου έφερε άμεσα όσα χρειαζόμουν! Ξεκίνησα με πολύ ενθουσιασμό και ένα εκστασιασμένο μαιμουδάκι από δίπλα, για να διαπιστώσω πολύ σύντομα πόσο χρόνο για χάσιμο είχα όταν ήμουν νια!!!! (χαχαχα) Δυομισή σχεδόν λεπτά χρειαζόμουν για κάθε σφραγίδα, περίπου 40 λεπτά για κάθε πρόσκληση, 17 προσκλήσεις μαζί με την δική μας, κάντε τον λογαριασμό!!! Προς το τέλος, σκεφτόμουν πως δεν πάω καλά στα μυαλά μου αλλά όταν έβλεπα την χαρά του μαιμουδιού μόλις άρχισε να τις μοιράζει, άξιζε κάθε ξενύχτι και κάθε κούραση. 






Στις πρώτες προσκλήσεις, ο μικρός καθόταν πάντα απέναντι μου και έφτιαχνε τους δικούς του χάρτες. Τους οποίους και έδωσε μαζί με την πρόσκληση στα άτομα που ο ίδιος διάλεξε. Δεν είναι υπέροχος ο ένας από αυτούς;; 









Εγώ τον λάτρεψα! Τόσο που απογοητεύτηκα που δεν χάρισε και σε μένα έναν! Όσο για τον χάρτη και την πρόσκληση; Όσοι μας παρακολουθείτε και ακόμα περισσότερο όλοι εσείς οι συνήθεις ύποπτοι καλεσμένοι, γνωρίζετε πως δεν υποσχόμαστε ποτέ κάτι που δεν θα προσφέρουμε... Ετοιμαστείτε λοιπόν για περιπέτειες....πειρατικές!!!  

Ahoy matey!!! (χαιρετισμός μεταξύ πειρατών- Αχόυ μέιτ!!!!-με ύφος ανάλογο παρακαλώ πολύ!!) 





Δείτε και τις άλλες μας προσκλήσεις! 

Την πρόσκληση "Ουράνιο τόξο" εδώ 
Την πρόσκληση "Μαιμουδάκι" εδώ 
Την πρόσκληση "Μια μέρα στην παραλία" εδώ 
Την πρόσκληση "Αγώνες ταχύτητας" εδώ
Την πρόσκληση "Ταξίδι στο διάστημα" εδώ.

4 σχόλια:

  1. Υπεροχο Γιάννα μου!! Ανυπομονω να δω και το πάρτι σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εντάξει, δεν υπάρχεις πάλι!!! Είμαι τόσο περίεργη για τα υπόλοιπα που ετοιμασες... Χαρά στο κουράγιο σου με τέτοιες προσκλήσεις! Είναι απίθανες όμως και άξιζε και ο κόπος & ο χρόνος, μάνα!❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι άξιζε τον κόπο!! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ γλυκιά μου, ανυπομονώ πολύ και εγώ!

      Διαγραφή

Τα σχόλια σας είναι η κινητήριος δύναμη μου, Η αλληλεπίδραση που χρειάζεται κάθε blogger με τους αναγνώστες του. Θα χαρώ πολύ να σας δω εδώ κάτω...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...