Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2019

Santapoly- (η δική μας advent calendar edition 2019)

Το ομολογώ. Για το φετινό advent calendar δεν είχα ΚΑΘΌΛΟΥ έμπνευση. Το σχολίασα μια μέρα λοιπόν σε ένα ποστ μου και μια γλυκιά διαδικτυακή φίλη είχε την καλοσύνη να μου στείλει προσωπικό μήνυμα με διάφορες ιδέες. Ότι και να μου έλεγε όμως, είτε το είχα ξαναδεί, είτε απλά δεν μου άρεσε. Παρόλα αυτά, η γλυκιά μου Κυριακή συνέχιζε ακάθεκτη. Μέχρι που κάποια στιγμή γράφει: "Ίσως κάποιο επιτραπέζιο;" 

Ντιιιν, ντιιν, ντιιν!!! Σας μιλάω ειλικρινά, άναψαν λαμπάκια στον εγκέφαλο μου! Τόσα που νομίζω πως έκαψα εκείνο το βράδυ μερικές αντιστάσεις! (χεχε) Και ενώ είχα αρχίσει να φαντάζομαι τεράστια ταμπλό με τρισδιάστατα χριστουγεννιάτικα δέντρα, ξαφνικά κάνω συνειρμό πως το αγαπημένο επιτραπέζιο του Δημήτρη Γεράσιμου είναι η Monopoly! Και πως έχουμε όλες τις πιθανές editions. Γιατί να μην έχουμε και την advent calendar edition;;; 

Κάπως έτσι λοιπόν, με κάμποσα αναμμένα αλλά και καμένα λαμπάκια στον εγκέφαλο μου, σας παρουσιάζω το φετινό μας advent calendar edition, την Santapoly! 





Με ταλαιπώρησε. Δεν θα πω ψέμματα. Οπότε, αν βρείτε- και θα βρείτε- ατέλειες σε σχεδιασμό ή στους κανόνες και άλλα διαδικαστικά- απλά προσπεράστε τα! Διότι υπολογίζω πως το αποτέλεσμα θα ξετρελάνει το μαιμούδι!  

Δεν έχω και πολλά να μοιραστώ στο πως το έφτιαξα. Βρήκα απλά ένα χοντρό αλλά εύκαμπτο χαρτόνι για ταμπλό, ένα κουτί για να βάλω μέσα όλα τα απαραίτητα, και κανσόν κόκκινα και πράσινα για να φτιάξω τις εντολές. Εξτρά χρειάστηκα σοκολατένια νομίσματα, (μπορείτε όμως να χρησιμοποιήσετε και κουφετάκια- σούπερ ιδέα της Κυριακής και πάλι), ένα πιόνι στην δική μας περίπτωση, (οι κανόνες έπονται), ζάρια, (βρήκα στο Tiger Hellas), και "τίτλους ιδιοκτησίας". Δεν έβρισκα τίποτε που να με ικανοποιεί στο εμπόριο, έτσι αποφάσισα να φτιάξω τους δικούς μου με σιλικόνη χρωματιστή. Είχα ήδη κάνει την βλακεία με τα τρισδιάστατα Χριστουγεννιάτικα δέντρα όταν σκέφτηκα την επίπεδη λύση του χρυσού δέντρου μα σε μικρότερη κλίμακα- είχα όμως χρησιμοποιήσει μεγάλη ποσότητα σιλικόνης και λυπήθηκα να τα πετάξω. Πιστεύω στα παιδικά μάτια δεν θα έχουν ατέλειες! Αυτά. Τα υπόλοιπα τα σχεδίασα και τα ζωγράφισα στο χέρι. Όλα ξεκίνησαν κάπως έτσι... 




Για να καταλήξουν έτσι.. 





Το κουτί απέξω είναι απλό με μια μόνο κεντρική ζωγραφιά.





Ανοίγοντας το, χωρίζεται σε μέρη όπου έχουμε: 



Το ταμπλό διπλωμένο 


Τα σοκολατένια νομίσματα μέσα σε ένα σακούλι 



Τους τίτλους ιδιοκτησίας




Το πιόνι και τα ζάρια


  
Τις εντολές 



Και φυσικά τους κανόνες


Εμείς θα παίξουμε την παρτίδα με ένα άτομο, όμως γίνεται και με δυο αδέλφια απλώς θα χρειαστείτε διπλές εντολές και παρόμοια δώρα γιατί δεν γνωρίζετε ποιος θα πέσει πρώτος σε εντολή. Εμάς τα δώρα και οι δραστηριότητες του advent κρύβονται σε μορφή εντολής και θα σας τα δείχνουμε καθημερινά τον Δεκέμβριο. Φανταστείτε όμως κάπως έτσι: 



Αντί για φυλακή υπάρχει χρόνος παραμονής στο δωμάτιο περιτυλίγματος δώρων, και αντί για δωρεάν στάθμευση- δωρεάν ζεστή σοκολάτα. 




Και οι τίτλοι ιδιοκτησίας μας οι εξής: 


Ταχυδρομείο, Σοκονομισματοπωλείο, Κινηματογράφος Χριστουγεννιάτικων ταινιών, Αποθήκη ειδών αμπαλάζ.


Σχολείο ξωτικών, Λούνα Παρκ Ξωτικών, Στάβλος ταράνδων, Εργοστάσιο μαγικής αστερόσκονης. 


Εργοστάσιο ζαχαρωτών, Εργοστάσιο σοκολάτας, Παγοδρόμιο, Συνεργείο έλκυθρων. 


Σταθμός Polar Express, Εργοστάσιο παιχνιδιών, Μαγική Χιονόμπαλα, και το Γραφείο του Άγιου Βασίλη! 

Ανυπομονώ να φτάσει η πρώτη Δεκέμβρη για να αρχίσει το μικράκι μου την παρτίδα του! Ελπίζω να του αρέσει. Άλλωστε για έναν Δημήτρη Γεράσιμο γίνονται όλα, σωστά; 










24 σχόλια:

  1. Βρε Γιάννα τι να πω...Είσαι ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ !!! Α ΠΙ ΣΤΕΥ ΤΗ !!! Καλά Χριστούγεννα μρ υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου αγάπη ❤️ Καλά Χριστούγεννα με υγεία πάνω από όλα.

      Διαγραφή
  2. Φανταστικό! Μπράβο στην Κυριακή για την ιδέα και σε σένα για την καταπληκτική έμπνευση και υλοποίηση! Εύχομαι να το ευχαριστηθεί ο Δημήτρης Γεράσιμος! Περιμένουμε post για το πώς το εφαρμόσατε τελικά και τις αντιδράσεις του μικρού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! Χαίρομαι πολύ που ανέφερες και την Κυριακή διότι χωρίς αυτήν δεν θα είχα φτάσει σε αυτή την ιδέα. Μείνε συντονισμένη αναμένετε και το επόμενο ποστ!Στο μεταξύ μπορείς να διαβάσεις για το πρώτο πάνω μας δοντάκι που έπεσε και αυτό!

      Διαγραφή
  3. Μπραβο Γιαννα μου!!! Ειναι μαγικοοοο!!! Θα τρελαθεί το παιδι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Ελπίδα! Ξετρελάθηκε η αλήθεια είναι!! Λεπτομέρειες σύντομα!

      Διαγραφή
  4. Είναι τέλειο,μπράβο!!!Να το ευχαριστηθείτε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ! Καλές γιορτές με υγεία πάνω από όλα!

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου! Ας όψεται η Κυριακή και η επιμονή της!

      Διαγραφή
  6. Φοβερή η ιδέα, αλλά ακόμα πιο τέλεια η υλοποίησή της!!! Καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου! Καλά Χριστούγεννα με υγεία πάνω από όλα.

      Διαγραφή
  7. Ενταξει, ειναι εκπληκτκό!!!
    Χιλια μπραβο, είναι το πιο πρωττυπο, χαρούμενο και γιορτινό ηερολόγιο που έχω δει!
    Χαρούμενες γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωωω ευχαριστώ πολύ!! Να είναι καλά η Κυριακή για την έμπνευση!Καλέςγιορτές με υγεία πάνω από όλα.

      Διαγραφή
  8. Απίστευτο! Θα το βάλω στα υπόψιν να προσπαθήσω να φτιαξω με την μικρή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου! Θα χαρώ πολύ να δω και το δικό σας!

      Διαγραφή
  9. Καταπληκτική ιδέα! Μπράβο Γιάννα, το έφτιαξες υπέροχο! Είσαι έμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωωω πόσο με τιμάει αυτό που λες! Ας είναι καλά η επιμονή της Κυριακής που με ενέπνευσε! Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου.

      Διαγραφή
  10. Καταπληκτική ιδέα....Είσαι πραγματικά απίστευτη... Πράγματι πρέπει να έκαψες αρκετά λαμπιόνια...Μπορεί του χρόνου να το δεις στην αγορά... Μακάρι... Καλή διασκέδαση....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χάχα έκαψα αλήθεια!Ποτέ δεν λέω ψέματα! Να ξέρεις πάντως υπάρχει μόνοπολυ christmas edition, αν και Ελλάδα δεν την έχω πετύχει! Καλές γιορτές, ευχαριστούμε πολύ πολύ.

      Διαγραφή
  11. Εντάξει, είναι πανέξυπνο, πάρα πολύ όμορφο, και χαρά στο κουράγιο σου να τα φτιάξεις όλα αυτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου! Την διδάχτηκα την υπομονή με τον χειρότερο τρόπο, οπότε πλέον προσπαθώ να την εκμεταλευομαι για καλό!

      Διαγραφή
  12. Μακράν ο τι πιο εμπνευσμένο έχω δει σε advent calendar τα τελευταία Χρόνια! Είσαι καταπληκτική! Είμαι σίγουρη πως ο Δημήτρης Γεράσιμος θα ξετρελαθει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωω σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!! Ξετρελάθηκε πράγματι! Λεπτομέρειες σύντομα!

      Διαγραφή

Τα σχόλια σας είναι η κινητήριος δύναμη μου, Η αλληλεπίδραση που χρειάζεται κάθε blogger με τους αναγνώστες του. Θα χαρώ πολύ να σας δω εδώ κάτω...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...