Κυριακή 13 Αυγούστου 2017

Το άλμπουμ μας "Μια μέρα στην παραλία" (La Petite Melina)

Μπορεί να το καθυστέρησα περισσότερο από κάθε άλλη φορά, όμως το άλμπουμ γενεθλίων από τα τρίτα μας γενέθλια- τα περσινά δηλαδή(!)- είναι έτοιμο και πανέμορφο όπως και όλα τα υπόλοιπα που μας έχει φτιάξει η γλυκιά Κατερίνα από το La Petite Melina! 

Η Κατερίνα είναι αρκετά λακωνική πάντα στην επικοινωνία, έτσι κάθε φορά έχω πολύ ενθουσιώδης αγωνία να δω το αποτέλεσμα αφού ξέρω πως θα με εντυπωσιάσει και ας μην έχουμε πει πολλά! Έτσι και φέτος. Το άλμπουμ που μας έφτιαξε για να φιλοξενήσει τις υπέροχες στιγμές που αποθανάτισε ο δικός μας Αντρέας- είναι απλά και πάλι υπέροχο! 

Εγώ το μόνο που έκανα ήταν να της στείλω την ανάρτηση από το πάρτι μας με θέμα ¨Μια μέρα στην παραλία" και το αποτέλεσμα ήταν αυτό.. 





Εννοείται πως βάλθηκα να το γεμίσω αμέσως- θα έσκαγα αν δεν το έκανα όπως λέει και το άλλο μου εγώ, (αυτό που γουργουρίζει!).! Είναι άλλωστε μια διαδικασία που με ευχαριστεί, πόσο μάλλον όταν μετά βλέπω το μαιμούδι μου να το χαζεύει μετά όλο ευχαρίστηση...




Στα άλμπουμ πάντα υπολογίζω επιπλέον σελίδες ώστε πέρα από τις φωτογραφίες να προσθέσω και άλλα αναμνηστικά του πάρτι, όπως πχ την πρόσκληση, το καπέλο, τις ευχές και ότι άλλο είχαμε φτιάξει ή λάβαμε που να χωράει σε αυτό... 







Έτσι τώρα έχουμε και τα τρία μας άλμπουμ ολοκληρωμένα, ενώ σε λίγες μέρες θα παραγγείλουμε στην Κατερίνα και το τέταρτο. 



Το μόνο που μου έλειψε φέτος από το άλμπουμ μας και φταίω εγώ που δεν το ζήτησα από την Κατερίνα, είναι να γράφει έξω κάτι σχετικό όπως τα άλλα δύο. Ευτυχώς όμως το χέρι μου πιάνει, είχα στο σπίτι το σωστό χρώμα που θα επέλεγε και η ίδια όπως μου είπε και έτσι πρόσθεσα μόνη μου αυτή την παραπάνω τσαχπινιά που ήθελα! 


Ανυπομονώ να λάβω και το τέταρτο άλμπουμ μας- οι φωτογραφίες είναι ήδη στα χέρια μου και δεν κρατιέμαι! Κατερίνα, ετοιμάσου για πολλά γκάζια!! Μέχρι τότε δείτε το πάρτι μας εδώ!

(Δείτε και τα άλλα δυο άλμπουμ μας! Το "Πάντα μετά την καταιγίδα ακολουθεί το ουράνιο τόξο" εδώ και το "Ένα μαιμουδάκι έγινε τριών" εδώ! )

(Το κείμενο αυτό δεν είναι διαφημιστικό τουλάχιστον όχι με την έννοια πως πληρώθηκα για αυτό. Έμεινα όμως πολύ ικανοποιημένη από μια αγορά μου και θέλω να το μοιραστώ!) 

6 σχόλια:

Τα σχόλια σας είναι η κινητήριος δύναμη μου, Η αλληλεπίδραση που χρειάζεται κάθε blogger με τους αναγνώστες του. Θα χαρώ πολύ να σας δω εδώ κάτω...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...