Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2018

Γιορτινή στρωματσαδα...

Τα τελευταία χρόνια έχουμε καθιερώσει ένα γιορτινό έθιμο που έχουμε αγαπήσει πολύ και οι τρεις μας. Την στρωματσαδα στο σαλόνι προπαραμονη και παραμονή Χριστουγέννων. 

Παιρνουμε τα μαξιλάρια από τους καναπέδες και φτιάχνουμε ένα τεράστιο κρεβάτι στην ουσία, το οποίο για να στρωθεί χρειάζεται ένα ζευγάρι δίπλα σεντόνια και διπλό πάπλωμα και ένα ζευγάρι μονα σεντόνια και μονο πάπλωμα! Είναι πραγματικά υπέροχο ...

Με το που το στρώνουμε, συνήθως είναι μεσημέρι, το μικράκι μου δεν κρατιέται θέλει αμέσως να φτιάξουμε pop corn, να βάλουμε το polar express να παίζει και όλοι μαζί αγκαλιά να δούμε για εκατοστή φορά την ταινία που λατρεύουμε και έχουμε μάθει πια απέξω!

Τα φωτάκια στο δέντρο μας λάμπουν γιορτινά, ο ήλιος τρυπωνει από τα κλειστά ρομαν και η μαγεία μόλις που ξεκινά... Διότι είναι σίγουρο πως μετά την ταινία θα απόκοιμηθούμε μόνο για να ξυπνήσουμε κάνα δίωρο μετά δρυμιτεροι για ακόμα περισσότερη μαγεία....

Ο ήλιος έχει πια εξαφανιστεί,  τώρα λάμπουν γιορτινά και τα φωτάκια στα παράθυρα των μπαλκονιων, ετοιμάζεται η δεύτερη δόση γαλλικού καφέ με άρωμα φουντούκι  ενώ διαλέγω κούπα για να φτιάξω την πιο γιορτινή ζέστη σοκολάτα στο μικράκι μου... Ίσως φτιάξουμε και μερικά cupcakes, ξέρετε αυτά από το έτοιμο μείγμα - δεν θέλουμε να κουραστούμε σήμερα - πιθανότατα να φτιάξουμε και καμιά ψευτοπιτσα με ζυμαράκι έτοιμο, κέτσαπ και τυρί, ενώ θα παίξουμε ΣΊΓΟΥΡΑ επιτραπέζιο πριν χουχουλιασουμε ΞΑΝΆ στην τεράστια στρωματσαδα μας για να δούμε ακόμα μια ταινία... (μάλλον τον Άρθουρ και τα Χριστούγεννα!)

Και δεν ξέρω ... Πάντα αγαπούσα τα Χριστουγεννα, πάντα ήμουν υπερβολική, πάντα λαχταρουσα να σκορπαω χρυσόσκονη σε όλους - άλλωστε μόνο έτσι όλο και λίγη θα επιστρέψει σε σένα-μα είναι αυτό το πλάσμα που κοιμάται τώρα δίπλα μου και τα άλλα δύο που μου στέλνουν την αγάπη τους από κάπου ψηλά, που κάνουν τα Χριστούγεννα ακόμα πιο μαγικά  ακόμα πιο ξεχωριστά, ακόμα πιο λαμπερά ...

Είναι αυτό το μικράκι που χοροπηδάει όλο χαρά σε αυτό το τεράστιο κρεβάτι στο πάτωμα αμέσως μόλις το στρώνουμε που μου δίνει την ενέργεια να κάνω ΌΤΙ μα ΌΤΙ περνάει από το χέρι μου για να βυθιστεί τόσο πολύ στην μαγεία που να είναι ΑΔΎΝΑΤΟΝ να πάψει να πιστεύει ... 

Άλλωστε, παραμονές συνήθως εμφανίζεται ο Δησιμος... Να μην έχουμε τον νου μας στο σαλόνι μήπως και τον ακούσουμε; ; Ποτέ δεν ξέρεις...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι η κινητήριος δύναμη μου, Η αλληλεπίδραση που χρειάζεται κάθε blogger με τους αναγνώστες του. Θα χαρώ πολύ να σας δω εδώ κάτω...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...