Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου 2018

Monkey Talk- Ή αλλιώς τι άκουσα πάλι η μαιμουδομάνα...

Ήταν η μέρα πριν τα γενέθλια της βρωμούσας και έφτιαχνα την τούρτα της. Είχε ανέβει η αδελφή μου λίγο να μας δει και μου μιλούσε για κάτι. Δεν της απάντησα αμέσως γιατί ήμουν αφοσιωμένη σε αυτό που έκανα και μου ξαναέκανε την ίδια ερώτηση. Τότε ακούω το μαιμούδακι να της λέει: 

- Μην της μιλάς. Δεν βλέπεις ότι συγκεντρώνεται;;

#αγόριμουου #ΑνΔενΕίχαΚαιΣένα #ΑφούΣυγκεντρώνομαιΤιΘέτε;;; 

Τις μέρες και πάλι πριν το επίσημο πάρτι της μικρής και εγώ να ετοιμάζω ασταμάτητα γλυκά. Αυτό το μικράκι που έχω την τιμή να έχω γιο, να κάνει υπομονή και τίποτα να μην ζητάει. Σε μια κρίση καλοσύνης παίρνω το πιο μεγάλο cupcake και του λέω: 

-Έλα καρδούλα μου, μπορείς να φας ένα. Είσαι τόσο καλός και υπομονετικός. 

Και μου απαντάει: 

-Αχ ωραία!! Και τα λιγορευόμουν ΤΟΟΟΟΟΣΟ πολύ! 

#ΨυχούλαΜουΕσύ #ΤιΠλάσμαΘεεΜου

Όταν βγαίνουν από το μάθημα μουσικής έκφρασης, η κ. Γιώτα τους βάζει όλους σε σειρά σαν τρενάκι ώστε να αποχωρούν ένας ένας και να βεβαιώνεται και η ίδια πως το κάθε παιδί εντόπισε τον γονιό του. Ο Δημήτρης Γεράσιμος βγαίνει σχεδόν πάντα από τους τελευταίους- πράγμα που δεν με εκπλήσσει αφού είναι πολύ συνεσταλμένο παιδί και ελάχιστα διεκδικητικό. Μια μέρα ωστόσο βγήκε πρώτος. Λίγο πριν τρέξει στην αγκαλιά μου, λέει στην αγαπημένη του δασκάλα: 

-Όλη μου την ζωή το ονειρευόμουν αυτό! (εκείνη την ημέρα τίποτα άλλο δεν είχε σημασία, μόνο που βγήκε πρώτος από την αίθουσα!) 

#ΜαιμουδάκιΜουΞεχωριστοΕσύ #ΕγώΠάλιΈναΠαιδίΣανΕσέναΟνειρευόμουνΌληΜουΤηνΖωή


Κάποια μέρα τον έχει πιάσει αυτό που εγώ λέω "Κρίση Χαζομάρας". Κάνει την μια χαζομάρα μετά την άλλη και όταν λέω χαζομάρα εννοώ αποκλειστικά πράγματα που θέτουν σε κίνδυνο την ασφάλεια του. Έχω βαρεθεί να προειδοποιώ, να φωνάζω για να αποδειχθεί τελικά ότι έχω δίκιο αφού εν τέλει όλο χτυπάει. Αργά το απόγευμα και απελπισμένη πια, σε μια ακόμα χαζομάρα του που έχει σαν αποτέλεσμα να χτυπήσει ελαφρά, λυγίζω και εντελώς αντιπαιδαγωγικά του λέω: 

-Καλά να πάθεις! Ακούς; Δεν ακούς! για να μου απαντήσει: 
-Όχι καλά να πάθω. Κακά να πάθω! Δεν είδες ότι χτύπησα;;; 

#ΑμΤοΕίδα #ΔενΤοΕίδα; #ΓιαΕκατοστήΦορά 

Ντυνόμαστε για το καρναβάλι για να πάμε για δουλειά στην οικογενειακή επιχείρηση. Είχαμε συμφωνήσει αυτός να είναι αστροναύτης και εγώ το σύμπαν- με αποτέλεσμα να έχω φτιάξει μια σούπερ στολή. Την δεύτερη μέρα ωστόσο αποφασίζει να ντυθούμε κλοούν και οι δύο. Βγάζω ότι ρούχο έχω που μπορεί να ταιριάζει σε κλόουν, βάφω και δυο δάκρυα στο πρόσωπο, βάζω και μια κόκκινη μύτη και νιώθω σούπερ τέλεια που τόσο αποτελεσματικά και τελευταία στιγμή μεταμορφώθηκα σε κλόουν! Πάω όλο χαρά να με δει το μαιμούδι, το οποίο μου λέει με περιφρόνηση: 

-Παπιγιόν δεν έχεις. Τι σόι κλόουν είσαι χωρίς παπιγιόν;;; 

#ΈλαΜουΝτε #ΈφταξαΈναΑποΈναΖευγάριΚάλτσεςΤου #ΌχιΘαΚάτσωΝαΣκάσω



Είναι η ώρα για ύπνο, έχουμε διαβάσει και καμιά πενταριά παραμύθια, έχουμε τραγουδήσει και κανά νανούρισμα, έχουμε κάνει και τις αγκαλίτσες μας και απλά ελπίζω να αποκοιμηθεί επιτέλους να καθαρίσει το δόλιο το κεφάλι μου. Πέφτει για αρκετή ώρα ησυχία, δεν τολμώ καν να κοιτάξω για να μην υπάρξει οπτική επαφή - όλες ξέρετε τι μπορεί να προκαλέσει η οπτική επαφή την λάθος στιγμή- ελπίζω πως πρέπει να έχει αποκοιμηθεί όταν ξαφνικά ακούω: 

-Μαμά; Πως ξέρατε με τον μπαμπά ότι ταιριάζετε;;; 

#Ε;;; #ΠωςΕίπατε; #Ορίστε;; #ΓιατίΠαιδάκιΜου; #ΓιατίΤέτοιαΏραΤέτοιαΛόγια;;; 

Στο ίδιο ακριβώς μοτίβο, την ίδια ακριβώς ώρα η ερώτηση κρίσεως ενώ εγώ νομίζω ότι έχει αποκοιμηθεί η εξής: 

-Μαμά; Ο Θεός δεν κοιμάται ΠΟΤΕ;;; 

#ΕσύΔενΚοιμάσαιΠοτέ;; #ΌλεςΟιΑπαιτητικέςΕρωτήσειςΉΑξημέρωταΉΜεςΤαΜεσάνυχτα 

Όσες έχετε αγόρια σίγουρα θα έχετε δει την καινούργια ταινία του Mc Queen που βγήκε φέτος στους κινηματογράφους. Σε αυτή την ταινία η προπονήτρια αυτοκινήτων Κρούζ Ραμίρεζ προσπαθεί να εμπνεύσει το κάθε αυτοκίνητο χωριστά ανάλογα με την προσωπικότητα του. Σε ένα αυτοκίνητο που είναι οξύθυμο για να το ηρεμήσει του δείχνει στην οθόνη σύννεφα ενώ ο ίδιος μονολογεί: "Είμαι ένα συννεφάκι αφράτο". Κάποια μέρα λοιπόν και πάλι την ώρα του ύπνου έχει πάθει ντελίριο και δεν λέει να ηρεμήσει με τίποτα. Του λέω λοιπόν κάποια στιγμή: 

-Ηρέμησε λίγο σε παρακαλώ. 

Ηρεμεί πράγματι απότομα ενώ μουρμουράει κάτι. Μουρμουράει, μουρμουράει- δίνω βάση για να ακούσω τι μουρμουράει και ακούω: 

-Είμαι ένα συννεφάκι αφράτο, είμαι ένα συννεφάκι αφράτο, είμαι ένα συννεφάκι αφράτο. 

#ΒρεΠαιδιάΛέτεΝαΠιάνει;; #Κλαίω #Εννοείται 

Ο Παναγιώτης πρέπει να κάνει συγκεκριμένη διατροφή λόγω ενός προβλήματος υγείας που προέκυψε και είμαι πολύ αυστηρή μαζί του αφού είναι εξαιρετικά σημαντικό για να υπάρξει βελτίωση. Ο Δημήτρης Γεράσιμος τον έχει έννοια και πάντα πριν φύγει για την δουλειά του φωνάζει να πάρει μαζί το κολατσιό που του ετοιμάζω, του θυμίζει να μην πίνει υγρά και να μασάει αργά. Κάποιο απόγευμα μου λέει σκεπτικός μα και λίγο εκνευρισμένος: 

-Μαμά. Ο μπαμπάς τα βράδια που έρχεται και εμείς κοιμόμαστε πάντα τρώει κάτι από αυτά που δεν πρέπει. Το βλέπω εγώ το πρωί. Μαμά. Κάτι πρέπει να κάνουμε. 

#ΑμΠρέπει #ΔενΘαΑγοράζωΤίποτα #ΨυχούλαΜουΕσύ

Είναι μια από αυτές τις μέρες που ο μεν Δημήτρης Γεράσιμος είναι και νιώθει τρομερά ανεξάρτητος και από αυτές τις μέρες που εγώ πάλι δεν... Αργά το βράδυ λοιπόν βρίσκω την ευκαιρία να κλαφτώ λιγάκι. (εμ πως θα το "καταστρέψω" το παιδί αλλιώς;!) 

-Με αγαπάς μωρέ καθόλου; 
-Σε αγαπάω ΠΑΡΑ πολύ, #λιώνω αλλά και λίγο. #προσγειώνομαι
-Πως γίνεται αυτό βρε; 
-Σε αγαπάω λίγο όταν φωνάζεις και είσαι αυστηρή. Δεν μου αρέσεις τότε. 

#Αχ #ΟύτεΕμένα #ΜαΚάποιοςΠρέπειΚαιΝαΦωνάξει 

Όπως είπα το καρναβάλι εργάζομαι και το μαιμούδι θέλει να είναι μαζί. Βέβαια ο ίδιος έπαιζε ακατάπαυστα με την βρωμούσα ωστόσο αυτό δεν σημαίνει πως δεν κουράστηκε και μόνο που βγήκε από την σειρά του. Πολύ αργά τα μεσάνυχτα που γυρίσαμε σπίτι, μόλις ετοιμαστήκαμε και ξαπλώσαμε παρέα, τρίβει τα ματάκια του και λέει: 

-Πω πω. Ξερός θα κοιμηθώ. 

#ΚαιΞερόςΚοιμήθηκε #ΒρήκαΤοΚόλπο #ΚάθεΜέραΚαρναβάλι 

Μου ζητάει κάτι μια μέρα και του το δίνω. Δεν θυμάμαι τι. Μου λέει: 

-Σε ευχαριστώ πολύ. Είσαι πολύ ευγενική. 

#ΤιΠλάσμαΜεγαλώνω #ΌχιΠείτε #Αχ #ΛάχανοΘαΜουΤοΦάνε 




4 σχόλια:

  1. Μα όντως...πως ήξερες οτι ταιριαζεις με το μπαμπα???Κ το νου σας,κατι πρέπει να κανετε με αυτόν!!!!
    Σας φιλω γλυκα!!
    Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φοβερός ο μικρός!!! Αγαπημένη ατάκα, πως ήξερες οτιβτακριαζειςε τον μπαμπά;χαχαχα!! Μια μεγάλη αγκαλιά και στους δύο σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια σας είναι η κινητήριος δύναμη μου, Η αλληλεπίδραση που χρειάζεται κάθε blogger με τους αναγνώστες του. Θα χαρώ πολύ να σας δω εδώ κάτω...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...