Πέμπτη 4 Απριλίου 2019

Κυνήγι αυγών- 2019 (egg hunt baby!)

Όσοι δεν γνωρίζετε τι είναι το κυνήγι αυγών, τότε μπορείτε να ανατρέξετε στο πρώτο μας πριν τέσσερα χρόνια και να μάθετε όλες τις λεπτομέρειες! Για μας είναι απλά μια ακόμα ευκαιρία να δούμε τους φίλους μας, να παίξουμε και να γελάσουμε! 

Πάμε να σας ξεναγήσουμε στο φετινό μας egg hunting λοιπόν; 


Καταρχάς, όπως κάθε χρόνο, ο Δημήτρης Γεράσιμος αποφάσισε ποιους ήθελε να καλέσει! Μετά έφτιαξα μια ηλεκτρονική πρόσκληση και την έστειλα σε όλους τους ενδιαφερόμενους. 


Σε περίπτωση πλήρους απαρτίας, τα παιδάκια θα ήταν 12. Όπως καταλαβαίνετε τα χρώματα που βρίσκω για να ξεχωρίσω τα αυγά- μιας και επιμένω στο να ψάχνει κάθε παιδάκι το δικό του χρώμα- είναι λιγότερα. Έτσι είχα προετοιμαστεί και με διπλά χρώματα, το κοκκινόμαυρο και το κιτρινοπράσινο όπου τα παιδάκια που θα τα είχαν θα έψαχναν πασχαλίτσες και παπάκια αντίστοιχα! Τελικά, είχαμε δυστυχώς τέσσερις απόντες. Ωστόσο η κοκκινόμαυρη επιλογή έμεινε για την βρωμούσα μας που αγαπάει τρελά τις πασχαλίτσες! 

Φέτος, τα καλαθάκια που φτιάξαμε ήταν σούπερ απλά μα πολύ μου άρεσαν! Έκοψα με έναν καλό κόφτη μεγάλα πλαστικά μπουκάλια νερού στο ύψος κάτω από την ετικέτα. Μετά τρύπησα με περφορατέρ και πέρασα σύρματα πίπας στα χρώματα που θα είχαν και τα αυγά. Γέμισα με ψεύτικο άχυρο και έτοιμο το όμορφο καλαθάκι μας! (από τα πιο επιτυχημένα για μένα μέχρι τώρα- μου άρεσαν πάρα πολύ και ήταν πολύ πιο βολικά από όλα τα άλλα τις άλλες χρονιές!) Έπειτα τύλιξα και τα αυγά μου με το γκοφρέ χαρτί για να ξεχωρίζουν- ενώ φέτος τύλιξα και μερικά χρυσά αυγά έτσι ώστε να πρέπει να βρει ένα κάθε παιδί! 



Επόμενο στην λίστα να επιλέξω χρώματα για κάθε παιδί. Το μικράκι μου ως οικοδεσπότης διάλεξε το κόκκινο και έπειτα μου ζήτησε να επιλέξει αυτός το χρώμα για τον καλύτερο του φίλο και την καλύτερη του φίλη. Όπως και έγινε. Ετοίμασα και τα καθιερωμένα βραχιολάκια για κάθε παιδάκι, από σύρμα πίπας και αυτά φέτος και πολύ μου άρεσαν! Επειδή η μικρή μας συγκέντρωση θα γινόταν της Σταυροπροσκηνήσεως  και εν μέσω Σαρακοστής, δεν μπορούσα παρά να ετοιμάσω κυρίως νηστίσιμο μπουφέ. Το μενού θα είχε λοιπόν. Τα αγαπημένα μας λαδοκούλουρα, νηστίσιμο κέικ σοκολάτας, τοστ με νηστίσιμο τυρί, παστέλι και από αρτύσιμα αυγά βραστά, τις υπέροχες τηγανίτες της Ελπίδας με συνοδεία είτε μέλι με κανέλα, είτε μαρμελάδα κεράσι, είτε ταχίνι με μέλι, είτε ταχίνι με κακάο! (κλικ για τις συνταγές πάνω στην κάθε μια). 

Αυτά με τις πολλές λεπτομέρειες! Πάμε τώρα να σας δείξω πως στολίσαμε φέτος για αρχή την σοφιτούλα μας και τις εισόδους.... 






 Τα βραχιολάκια μας... πριν ανέβουν στην σοφίτα... 



 Τις ζωγραφιές που έφτιαξε το μαιμούδι μου για να στολίσει το κεντρικό τραπέζι... 







 


 
Ο μπουφές μας, όπου προσέξτε το χαρτάκι που έχω βάλει δεξιά. Το έφτιαξε ο Δημήτρης Γεράσιμος και ήθελε να το στολίσω, όπως ακριβώς και έκανα! Δίνοντας του θέση στο πιο κεντρικό σημείο! Μπορεί να μην φαίνεται καλά και να μην το πρόσεξε κανείς, το μικράκι μου όμως το πρόσεξε και ένιωσε πολύ περήφανος!









Τα καλαθάκια και οι χειροτεχνίες μας- για τις οποίες θα σας μιλήσω σε λίγο...




Και τώρα ο όμορφος κήπος μας όπου τα αυγά μας φέτος ήταν όλα στο ύψος των παιδιών- ήθελα να τα βρουν εντελώς μόνα τους! Κρυμμένα σε φωλίτσες ή και όχι,  ενώ τα χρυσά αυγά ήταν λίγο πιο καλά κρυμμένα! Στο κάθε παιδί αντιστοιχούσαν 8 αυγά από το χρώμα του και ένα χρυσό! 















Αν εξαιρέσεις ένα κόκκινο και ένα λαχανί αυγό που δεν βρέθηκαν ποτέ, τα παιδιά βρήκαν όλους τους θησαυρούς τους και πέρασαν υπέροχα! Μα πιο πολύ αυτό το μικράκι για το οποίο άλλωστε γίνονται και όλα... 




Αφού ολοκληρώσαμε το κυνήγι, ανεβήκαμε πάνω στην σοφίτα και κάναμε τις χειροτεχνίες μας! Βάψαμε όπως πάντα τα αυγά από φελιζόλ... 


Ενώ φέτος μας έδωσε και πάλι η αγαπημένη μου Ελπίδα μια φοβερή ιδέα με αυγά που κρύβουν ένα μήνυμα... (δείτε πως εδώ)   Η οποία τους άρεσε νομίζω περισσότερο και από τα κλασσικά αυγά σε φελιζόλ! 






Το κρυφό μας μήνυμα ήταν... ΚΑΛΌ ΠΆΣΧΑ! 

Αυτό ήταν όλο! Όταν έφυγαν οι φίλοι μας και μαζέψαμε τα πολλά, κατεβήκαμε ξανά στον κήπο, βρήκαμε μόνο άδεια άχυρα και μετά πήγαμε να ζωγραφίσουμε τα υπόλοιπα αυγά μας- τα οποία θα σας δείξουμε σε ξεχωριστή ανάρτηση! 



Δείτε και το περσινό μας κυνήγι εδώ, ενώ το προπέρσινο εδώ

Σας μαιμουδοφιλούμε γλυκά! (εσείς ακόμα να κάνετε το δικό σας κυνήγι αυγών;) 

8 σχόλια:

  1. Υπεροχο κι αυτό το κυνήγι σας Γιάννα μου. Και του χρόνου!!! Πολύ χαίρομαι που σας άρεσαν τα αυγά με τα μυστικά μηνύματα!! Πολλά φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου και για την διαρκή έμπνευση!!! Σε φιλώ γλυκά γλυκά

      Διαγραφή
  2. Κάθε χρόνο, σας βλέπω, σας καμαρώνω, σας ζηλεύω αλλά ποτέ δεν έχουμε κάνει αυτό το παιχνίδι. Να είστε καλά και να ο κάνετε κάθε χρονο Γιαννάκο μου!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα βρε Ελένη με τρία παιδιά μόνιμα στο σπίτι; ; Αύριο κιόλας οργάνωσε το !!

      Διαγραφή
  3. Μπράβο Γιάννα μου, γι άλλη μια φορά, όλα τέλεια!!Φέτος λέω να κάνω και εγώ egg hunt, μιας και θα έρθουν και οι ανιψουλες για Πάσχα...οπότε θα έχουμε καλή ομάδα για ψάξιμο!!!Κρατάω την ανάρτησή σου για έμπνευση ❤❤
    Και του χρόνου 😍😍

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι Ευδοξία μου, και που σε βρίσκω εδώ κάτω!! Να το κάνετε και να μας μοιράσεις από την μαγεία σας, ανυπομονώ να δω το δικό σας egg Hunt! Μεγάλη αγκαλιά ❤️

      Διαγραφή
  4. Μπράβο Γιάννα μου, γι άλλη μια φορά, όλα τέλεια!!Φέτος λέω να κάνω και εγώ egg hunt, μιας και θα έρθουν και οι ανιψουλες για Πάσχα...οπότε θα έχουμε καλή ομάδα για ψάξιμο!!!Κρατάω την ανάρτησή σου για έμπνευση ❤❤
    Και του χρόνου 😍😍

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο Γιάννα μου, γι άλλη μια φορά, όλα τέλεια!!Φέτος λέω να κάνω και εγώ egg hunt, μιας και θα έρθουν και οι ανιψουλες για Πάσχα...οπότε θα έχουμε καλή ομάδα για ψάξιμο!!!Κρατάω την ανάρτησή σου για έμπνευση ❤❤
    Και του χρόνου 😍😍

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια σας είναι η κινητήριος δύναμη μου, Η αλληλεπίδραση που χρειάζεται κάθε blogger με τους αναγνώστες του. Θα χαρώ πολύ να σας δω εδώ κάτω...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...