Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2016

Χριστούγεννα στη Βηθλεέμ. Ένα βιβλίο που αγαπήσαμε.

Το πόσο χάρηκα όταν έμαθα ότι η γλυκιά Κατερίνα από το Μαμά για Σπίτι, εξέδωσε Χριστουγεννιάτικο βιβλίο με υλικό για να κατασκευάσει κανείς την απεικόνιση της Θείας Γέννησης του Χριστού, δεν λέγεται. 

Η χαρά μου διπλασιάστηκε όταν μόλις λίγες μέρες μετά την κυκλοφορία του βιβλίου της, έλαβα και εγώ ένα αντίτυπο, μαζί και με άλλα όμορφα καλούδια Χριστουγεννιάτικα, με προσωπική μάλιστα αφιέρωση στο εσώφυλλο! 

Το βιβλίο λοιπόν Χριστούγεννα στην Βηθλεέμ  της Κατερίνας Δανδουλάκη Χιόνη και σε εικονογράφηση του Σπύρου Γιούση από τις Εκδόσεις Άθως, μας ταξιδεύει στην μαγική εκείνη ημέρα της Θείας Γέννησης μέσα από τρεις παραστάσεις. Της Γέννησης, της Προσκύνησης των Μάγων, αλλά και από την ιστορική πολίχνη της Βηθλεέμ



Ολόκληρο το βιβλίο είναι ένα υπέροχο πατρόν, έτοιμο να το κόψετε, να το ζωγραφίσετε, να το κολλήσετε και να το στολίσετε. 






 

Και με "καθοδήγηση" στα χρώματα που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για τις φιγούρες μας.

 
Το βιβλίο μου αρέσει πολύ και όχι επειδή γνωρίζω, έστω και διαδικτυακά, την Κατερίνα. Μου αρέσει διότι μέσα σε όλες αυτές τις χαριτωμένες κατασκευές που φτιάχνουμε όλοι, με Άγιους Βασίληδες, ταρανδάκια, χιονάνθρωπους και ξωτικά, μας έλειπε μια τέτοια πρόταση που δίνει βάση στην ουσία των Χριστουγέννων. Την Γέννηση του Χριστού μας. 

Δεν είμαι κατά όλων των άλλων, αντιθέτως όπως όλοι όσοι με παρακολουθείτε θα γνωρίζετε, δεν νομίζω πως υπάρχει ξενόφερτο Χριστουγεννιάτικο έθιμο, που να μην έχω ασπαστεί. Το κάνω ωστόσο με χαρά και ξέγνοιαστη την καρδιά μου διότι δεν αμελώ ποτέ την θρησκεία μας, ούτε καν στην καθημερινή μας ζωή- πόσο μάλλον σε αυτές τις μεγάλες γιορτές της Ορθοδοξίας μας. 

Οπότε ναι! Μου αρέσει και είμαι περήφανη για το κορίτσι μας. Μου αρέσει τόσο πολύ που το φύλαξα με προσοχή, ώστε του χρόνου τα Χριστούγεννα που θα είναι πιο έτοιμος ο Δημήτρης Γεράσιμος να το κάνει  μόνος του, με λιγότερη δική μου βοήθεια. Νομίζω πως θα το απολαύσει πολύ και θα νιώσει πολύ περήφανος με το τελικό αποτέλεσμα. 

Αν θέλετε να δείτε πόσο εντυπωσιακά μεγάλη είναι η τελική παράσταση δείτε το κείμενο της Κατερίνας εδώ.

Κατερινάκι μου, σε ευχαριστούμε για αυτό το μοναδικό δώρο και σου ευχόμαστε μέσα από την καρδιά μας, το βιβλίο σου να είναι καλοτάξιδο και το πρώτο από πολλά.... 

Αν θέλετε να αγοράσετε και εσείς το βιβλίο της Κατερίνας δεν έχετε παρά να το παραγγείλετε εδώ. Στο μεταξύ μην ξεχάσετε να ακολουθήσετε την σελίδα Μαμά για Σπίτι στο fb, τρέχει σούπερ διαγωνισμός με δώρο το βιβλίο! Προλαβαίνετε!  

4 σχόλια:

  1. Υπέροχη η χειρονομία της φίλης μας! Κι εγώ θα το πάρω από την ίδια με αφιέρωση φυσικά! χιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά!!! Και θα δεις είναι υπέροχο! Φιλιά πολλά Μαρακι μου ❤❤❤

      Διαγραφή
  2. Γιάννα μου γλυκειά ������ με συγκινείς πάρα πολύ για τα τόσο όμορφα που γράφεις.. Σ ευχαριστώ πολύ, για όλη την αγάπη σου! Ναι του χρόνου το μαϊμουδάκι θα μπορέσει μόνος του να φτιάξει τα περισσότερα. Και χαίρομαι πάρα πολύ γιατί κατάλαβες το πνεύμα με το οποίο φτιάχτηκε αυτό το βιβλίο.. Με συγκινείς... Καλά Χριστούγεννα!!! ��������

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλές γιορτές γλυκιά μου, καλοτάξιδο να είναι το βιβλίο σου και με το καλό να έρθει ο νέος χρόνος!! Εννοώ κάθε λέξη! Φιλιά πολλά πολλά ❤❤❤

      Διαγραφή

Τα σχόλια σας είναι η κινητήριος δύναμη μου, Η αλληλεπίδραση που χρειάζεται κάθε blogger με τους αναγνώστες του. Θα χαρώ πολύ να σας δω εδώ κάτω...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...