Τρίτη 31 Ιουλίου 2018

#φωτογραφισετο_2018 #ΟΔικοςΜαςΙούλιος

Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά η συνήθεια που έγινε λατρεία.

Μια φωτογραφία την ημέρα για 365 μέρες. Τόσο απλό. Να ο δικός μας Ιούλιος.




182/365 Βρισκόμαστε ακριβώς στα μισά του χρόνου, στον μεσαίο μήνα του καλοκαιριού και ακριβώς στην αρχή του γενέθλιου μήνα του μαϊμουδιου... Πολύ θα ήθελα να σας ευχηθώ καλό μήνα με θάλασσα, η μέρα όμως μας βρήκε σπίτι... Και εννοείται πως αρχίσαμε ήδη να μετράμε αντίστροφα... Κάθε μέρα θα κάνουμε σε ένα τετραγωνακι!!! Θα γίνει χαμός λέμε! #φωτογραφισετο_2018 #newmonth#monkeymonth #bdaymonth #miraclebaby


183/365 Δώδεκα μέρες πριν το πάρτι για τα πέμπτα γενέθλια μας, οι προετοιμασιες έχουν πάρει φωτιά! Το διάστημα φέτος με έχει εμπνεύσει πολύ - νομίζω πως θα έχουμε πολλά να μοιραστούμε μαζί σας!#φωτογραφισετο_2018 #5thbdayloading #bdayparty#spacetheme



184/365 Όταν η θεία μου γέννησε την πρώτη κόρη της, και πρώτη μου ξαδέλφη, ήμουν μόλις 7 χρονών και όμως ερωτεύτηκα! Νομίζω ήταν ενός την πρώτη φορά που έπεισα την θεία μου να κάνω baby sitting στην τοσοδουλα ξαδέλφη μου- πάντα υπό την επίβλεψη της μητέρας μου- και ερωτεύτηκα ξανά. Μέχρι να γεννήσει και την τρίτη κόρη της, ήμουν πλέον 12 χρονών και τα Σαββατοκυριακα baby sitting τα αγαπημένα μου. Είχα τον ρόλο της μητέρας περισσότερο πάρα της ξαδέλφης, τρελαίνομουν να τις φροντίζω, να τις παίζω, να τις μαθαίνω ότι μπορώ. Το όνειρο μου για μεγάλη οικογένεια ήταν αληθινό και δυνατό. Τις μέρες λοιπόν που η βρωμουσα μου έρχεται για να μείνει και καταλήγω να τα κάνω μέχρι και μπάνιο μαζί, νιώθω λίγο πως θα ήταν αν είχα δυο παιδιά στο σπίτι μου- και είναι ακριβώς όπως το είχα ονειρευτεί... Πιο πολύ όμως νιώθω πως θα ήταν να είχε ο Δημήτρης Γεράσιμος ένα αδελφάκι στην ζωή του- και είναι ακριβώς όπως το είχα ονειρευτεί... Ρουφάω λοιπόν στιγμές. Έστω και ουτοπικες... #φωτογραφισετο_2018 #couzlove#ξαδέρφια #αδέλφια



185/365 Οι ετοιμασίες συνεχίζονται... Και εκεί που λέω πως όλα έχουν δρομολογηθει, τσουπ, έρχεται και άλλη έμπνευση στην οποία απλώς δεν μπορώ να αντισταθώ... #φωτογραφισετο_2018 #bdaymonth#bdayparty #5thbdayloading #spacetheme



186/365 Έχουμε φτιάξει τόσα πολλά για το διαστημικό πάρτι μας και ακόμα φτιάχνουμε!!! Ανυπομονώ να σας τα δείξω - ωστόσο όχι όλα ακόμη μιας και θέλω να είναι έκπληξη για τους καλεσμένους μας... Το σίγουρο είναι πως έχουμε φτιάξει και κάτι μεγάλο! Πολύ μεγάλο!#φωτογραφισετο_2018 #5thbdayloading#spacethemed #bdaymonth




188/365 Μια και σήμερα για να γίνουμε επίσημα 5, και μου ζήτησε να φορέσει την φανελιτσα που του είχα φτιάξει πέρσι - κάθε χρόνο του ζωγραφίζω μια φανέλα για να την φορέσει στον ύπνο παραμονή των γενεθλίων του- και με συγκίνησε το μικρακι μου ακόμα μια φορά... #φωτογραφισετο_2018#almostfive #bdaymonth #myrainbowbaby#mymiraclebaby #mylittlemonkeyboy



189/3665 Κάποιος θα ξυπνήσει αύριο σε ένα δωμάτιο γεμάτο μπαλόνια... Σε 6 από αυτά κρύβονται χαρτάκια με γρίφους για το που μπορεί να βρει τα δωράκια από την μαμά και τον μπαμπά... Μέχρι τότε, κρύβονται όλα υπομονετικά σε ένα δωμάτιο του σπιτιού.. Σσσσσσσσ.... Μην σας ξεφύγει κουβέντα... #φωτογραφισετο_2018#almostfive #myliitlemonkeyboy #bdaymonth#suprice



190/365 Υπέροχο πλάσμα μου... Εύχομαι μόνο όση μαγεία χαρίζεις εσύ απλόχερα σε μας, να στην δίνουμε εμείς πίσω έστω και στο ελάχιστο... Γιατί και πάλι πολύ θα είναι. Σε τόση μαγεία μας έχεις βυθίσει... Χρόνια σου πολλά και ευλογημένα... Μια πολύχρωμη, χαρούμενη, καλοκαιρινή διαδρομή να είναι η ζωή σου όλη... Σε λατρεύουμε...#φωτογραφισετο_2018 #ourrainbowbaby#ourmiracleboy #ourkindoflove



191/365 Μέχρι να απαντήσω σε καθέναν σας ξεχωριστά για τις υπέροχες ευχές σας, το μαϊμούδι σας κερνάει διαδικτυακό παγωτακι και σας ευχαριστεί και ο ίδιος μέσα από την καρδιά του!#φωτογραφισετο_2018 #παγωτακι#ΟιΜικρεςΜεγαλεςΣτιγμεςΜας



192/365 Εύχομαι να "βγει" πάρτι σε τρεις μέρες γιατί το έχουμε ρίξει στο τρελό... #φωτογραφισετο_2018#summermood


193/365 Kill me. Kill me now... #κοτομακαροναδα#ΕναΕκατομμυριοΘερμιδες #ΣτοΤρελοΛεμε#ΤαΕστησαΤαΠαντεσπανια #noworries#ΑποΑυριοΚεφαλιαΜεσα #ΕχουμεΠαρτιΛεμε#ΘαΓινειΧαμοςΛεμε #partyloading #spacetheme#summermood #ΤαΜυαλαΣταΚαγκελα


194/365 Σχεδόν όλα έτοιμα... Στολίζω τον μεσαίο όροφο της τούρτας, και απλά εύχομαι να κρατήσει όπως πέρσι... (μην την βλέπετε "σκονισμένη", αύριο θα την ατμισω και θα λάμπει! 😜😉) Λίγες ώρες έμειναν για το διαστημικό πάρτι μας... #5thbdayparty#spacetheme #φωτογραφισετο_2018



195/365 Μια γεμάτη μέρα. Υπέροχη. Γεμάτη παιδικές φωνές, κουβέντες φιλικές, αγάπη πολύ. Το πάρτι μας έγινε και το απολαύσαμε. Το κέφι μας εκτοξεύθηκε! Το ίδιο θέλω να πιστεύω και για τους καλεσμένους μας. Άλλωστε η ενέργεια τους τα "έσπαγε"! Σας ευχαριστούμε όλους μέχρι να ευχαριστησουμε τον καθέναν ξεχωριστά... Το αγόρι μου είναι και επισήμως πέντε! #ΣυγκινήθηκαΠαλι#φωτογραφισετο_2018 #5yearsold



Η ενορία μας βγάζει ένα μηνιαίο φυλλάδιο με τις λειτουργίες και έχει πάντα και μερικά κείμενα σχετικά με την θρησκεία μας.Χρόνια πριν- πριν καν γεννήσω τον Δημήτρη Γεράσιμο και αφού είχαμε χάσει το δεύτερο μωρο μας- είχα βρει μέσα σε ένα αυτή την προσευχή. Με είχε αγγίξει βαθιά και την σιγομουρμουριζα για τα μωρά μου που έχει η Παναγία στην αγκαλιά της αντί για μένα. Έκτοτε βρίσκεται στο ψυγείο μου και την σιγομουρμουριζω ακόμη.. Απόψε που, ήρεμη πλέον από όλη την προετοιμασία του πάρτι και το συμμαζεμα που ακολουθεί, κοιτάζω το αγόρι μου να κοιμάται γαλήνια δίπλα μου, η καρδιά μου πλημμυριζει χαρά και ευγνωμοσύνη και ψυθιριζω ακόμα μια φορά... "Θεε μου, φύλαγε το. Στα Σπλαχνα σου το θέτω". ..#φωτογραφισετο_2018 #thedayafter#myrainbowbaby #mymiraclebaby #5yearsold






198/365 Την αγαπώ. Μου έκανε την χάρη να της πιάσω κοτσιδακια. Τρελαίνομαι λέμε. #poolday#μπαλκονησι #summermood #couzlove #toddlerfun#babysitting #toddlersitting #ΜουσκεμαΜεΚανανε#ΟλοιΟιΚουβαδεςΠανωΜου #ΚανέναΕλεος



199/365 Γοργόνα, λοιπόν, δεν με λες σίγουρα! Ούτε καν δελφίνι! Πιο πολύ σε φάλαινα φέρνω πια αλλά και πάλι την χάρη της μέσα στην θάλασσα δεν την έχω ούτε για δείγμα. 😜😁😉 Κάποτε ήμουν ατρόμητη. Δεν είχα αίσθηση του φόβου και γινόμουν κυριολεκτικά ένα με το νερό. Μεγάλωσα όμως πια, ο φόβος έγινε ο καλύτερος μου φίλος και τα σπάνια σύνδρομα μου μπορούν να μου προκαλέσουν σοβαρά προβλήματα αν το παρακάνω. Ηρέμησα λοιπόν, δυστυχώς αρκετά νωρίς, ωριμασα και κάπου στην διαδρομή έχασα την ατρόμητη Γιάννα. Ακόμα και τέτοια κύματα λοιπόν, σε ξεβαθη θάλασσα εμένα με κατατρομαζουν. Σήμερα όμως μπήκα - μόνη - με σκοπό να με δοκιμάσω. Δίπλα μου έξι παιδιά από 10 εως 16 ετών, ατρόμητα ακόμα, να πέφτουν με τα μούτρα μέσα στα κύματα, να ανεβαίνουν το ένα στις πλάτες του άλλου για να πέφτουν με περισσότερη φορά και κάπου εκεί και εγώ να φροντίζω απλά να μην με παρασύρει η δύναμη των κυμάτων, να μην πνιγώ στα 50 εκ.βαθος ή να μην πάθω καρδιά από την ατρόμητη μου τόλμη έτσι ξαφνικά 
Υπήρξαν κύματα λοιπόν που με κάλυψαν σχεδόν - είπαμε δεν είμαι και γοργόνα και όμως έγινε - υπήρξαν και κύματα που με πέταξαν κάτω. Αυτά ήταν τελικά τα καλύτερα. Γελούσα μόνη μου μέχρι που τα παιδιά άρχισαν να με κοιτάζουν περίεργα και να απομακρυνονται από κοντά μου. Και τότε χαμογέλασα πλατιά. Γιατί δεν ξέρουν τα δόλια! Και εύχομαι να μην χρειαστεί να μάθουν. Εύχομαι να είναι πάντα ατρόμητα και ποτέ να μην χάσουν αυτή τους δύναμη! Εύχομαι όμως, αν τύχει και γίνει και αυτό, να βρεθεί ένα κύμα να τα πετάξει κάτω και να το βρουν τόσο αστείο που να σκάσουν στα γέλια! Και ας τους κοιτάζουν παράξενα...#φωτογραφισετο_2018




200/365 Έχουμε την τύχη να περνάει καθημερινά κάτω από το σπίτι μας ο "ψωμας"- έτσι τον λέω! Κάποιες μέρες ένας λουκουμας ζαχαρενιος και ζεστός επιβάλλεται για να γίνει λίγο πιο γλυκό το πρωινό μας στο μπαλκόνι! (εγώ επιλέγω παραδοσιακά κουλούρι Θεσσαλονίκης αλλά μια τσιμπιά κλέφτη από τον μαϊμούδολουκουμα θα την φάω!) #φωτογραφισετο_2018 #summermood#summerinthecity #ΟιΜικρεςΜεγαλεςΣτιγμεςΜας



201/365 Όταν είχαμε γυρίσει από το γαμήλιο ταξίδι μας στις Σεϋχέλλες - αν δεν έχετε διαβάσει για αυτό το επεισοδιακό ταξίδι πρέπει να ανατρέξετε οπωσδήποτε στο blog - η Σουλτάνα, της οποίας άλλωστε ήταν δώρο το ταξίδι, μας είχε ετοιμάσει σούπερ υποδοχή με αυτή την άκρως καλοκαιρινή#barbie και τον άκρως καλοκαιρινό #kenken να κρέμονται μέσα σε ένα τούλι από ένα παιχνίδι αεροπλάνο στην πόρτα μας! Τα θυμήθηκα σήμερα που λιώσαμε με το μαϊμούδι στην πισίνα στο μπαλκονησι μας και τα έβγαλα για παιχνίδι. Δεν φαντάζεστε τι γέλια κάναμε με τις μπόμπες του #kenken στο νερό και το αραλίκι της #barbie ωσάν πεθαμένη στο νερό. Ωστόσο ξέρω πολλούς που αν μας έβλεπαν θα έλεγαν "Παίζουν οι άντρες με κούκλες βρε;" Και ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι διαφορετικό έχουν αυτές οι κούκλες- εφοσον βρέθηκαν - για #pretendplay από τα #playmobilανθρωπακια λόγου χάρη... Θα απαντήσω λοιπόν πως τα παιδιά - όλα τα παιδιά - απλώς παίζουν και πως οι κούκλες είναι ένα ακόμα παιχνίδι. Ας μην ενοχοποιουμε αυτές τις αθώες ψυχούλες με δικές μας μικροτητες. #φωτογραφισετο_2018 #toddlerfun#poolday



202/365 Δεν είναι πάντα όλες οι "τσαχπινιες" ή δραστηριοτητες που κάνουμε σπίτι μας "φωτογραφισιμες". Κάποιες γίνονται μηχανικά ή και βιαστικά ή απλά γίνονται! Σημασία όμως έχει να γίνονται. Ακόμα και αν δεν είναι πάντα όμορφα "στυλιζαρισμενες"! Για αυτή την έκπληξη που κάναμε στον μπαμπά μας, έγραψα ένα σημείωμα πολύ βιαστικά, ενώ το μαϊμούδι κόλλησε και το δικό του σχεδιάγραμμα για τα ίχνη... Το αποτέλεσμα όμως μας αποζημίωσε όλους! Τι και αν ξεκίνησε από ένα άκρως κακογραμμενο σημείωμα;#φωτογραφισετο_2018 #ourkindofcrazy



203/365 Πολύ μας αρέσει αυτό το μπουγελοparty της φίλης μας, ελπίζουμε να γίνει θεσμός...#φωτογραφισετο_2018



204/365 Mood of the day... (δεν μπορώ καν να φανταστώ πως μπορεί να νιώθουν όλοι αυτοί που βρίσκονται σε απόσταση αναπνοής από μια τέτοια πύρινη κόλαση... Δεν μπορώ καν να σκεφτώ πως νιώθουν όσοι έχασαν περιουσίες... Δεν μπορώ να διανοηθώ πόσο βάρος ευθύνης φέρουν όλοι αυτοί οι καθημερινοί ήρωες που παλεύουν μέσα σε αυτή την κόλαση... Φτωχά τα λόγια σήμερα... Προσευχή να δώσει ο Θεός και να βοηθήσει με τον καιρό...)#φωτογραφισετο_2018



205/365
" Στο μεταξύ, μας σκοτώνουν με μικρές δόσεις, πολύ ταχτικά, πολύ σιωπηλά, πολύ σοφά.
Κάθε μέρα γυρίζουμε στο σπίτι μας για να θάψουμε ένα νεκρό: μια σκέψη, ένα αίσθημα.
Σε λίγο δε θα χουμε τίποτε άλλο να κάνουμε παρά να κοιτάζουμε πως να βρούμε το ταΐνι μας,
σαν τα σκυλιά και σαν τις γάτες, με μόνη τη διαφορά, το χειρότερο,
πως θα κουβαλούμε μαζί μας τα υπολείμματα των ανθρώπων που ήμασταν .” Γ. ΣΕΦΕΡΗΣ

(ουρανός σήμερα για όλες αυτές τις αδικοχαμενες ψυχές... Τεράστια θλίψη) #φωτογραφισετο_2018


"Αλλιώς, γιατί υπάρχει ουρανός;"#φωτογραφισετο_2018


Κάνω την καρδιά μου πέτρα για να αναρτήσω αυτή την καθιερωμένη, κάθε μήνα, ανάρτηση. Και την κάνω πέτρα διότι αυτός ο Ιούλιος όσο γλυκά και εορταστικά ξεκίνησε για μας, τόσο πικρά και τραγικά κλείνει. Όχι μόνο για τις εκατοντάδες ψυχές που χάθηκαν, μισές εκ των οποίων αθώες, παιδικές, πανέμορφες. Όχι μόνο για τις οικογένειες που σχεδόν ξεκληρίστηκαν, (τι λέξη και αυτή, τι πόνο κρύβει...). Μα και για μια σκληρή δοκιμασία που ζουν αυτή την περίοδο πολύ αγαπημένα μας πρόσωπα, μια δοκιμασία που δεν έχει λογική. Την κάνω όμως την καρδιά μου πέτρα γιατί έχω αυτό το μαιμουδάκι που κάθε μέρα που θυμίζει πως αυτός είναι η αιτία που ζω και αναπνέω, μου θυμίζει πως η ζωή είναι πιο ωραία όταν γελάς ακόμα και αν πονάς. Πονάω πολύ για να γελάω, όμως θα καταθέσω εδώ σε αυτή την διαδικτυακή γωνίτσα και αυτόν τον Ιούλιο που μας πόνεσε και μας πονά μόνο για αυτόν- γιατί το αξίζει- και μπαίνω στον Αύγουστο με την προσευχή και την παράκληση στην Παναγία να ξυπνήσουμε ένα πρωί και να έχει γίνει το θαύμα.... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι η κινητήριος δύναμη μου, Η αλληλεπίδραση που χρειάζεται κάθε blogger με τους αναγνώστες του. Θα χαρώ πολύ να σας δω εδώ κάτω...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...