Κυριακή 31 Ιουλίου 2016

#φωτογραφισετο_2016 #οΔικοςΜαςΙούλιος

Μια καινούργια χρονιά ξεκινάει για το #φωτογράφισετο, μια όμορφη συνήθεια στην οποία μας μύησε η γλυκιά Μάρθα και το όμορφο μπλογκοσπιτάκι της Martha is Blogging

Μια φωτογραφία την ημέρα για, 366 φέτος, μέρες. Οι καλύτερες στιγμές μας συγκεντρωμένες κάτω από το hashtag #φωτογραφισετο_2016

Ξεκινάμε για μια ακόμη χρονιά και να ο δικός μας Ιούλιος...



183/366 Φτάσαμε ακριβώς στα μισά του χρόνου για το #φωτογραφισετο_2016 και ήταν μια πολύ διαφορετική μερα για μένα... Για πρώτη φορά στα 3 χρόνια που βιώνω την μητρότητα, αποφάσισα- εφόσον είχα ραντεβού με την διατροφολογο και ο Παναγιώτης μπορούσε - να πάω μια βόλτα στο κέντρο μόνη μου! Monkey free. Και ξέρω πως σε πολλούς θα φαίνεται απίστευτο, μα ναι. Είναι η πρώτη φορά που πήγα βόλτα χωρίς το μαϊμούδι μου! Τα συναισθήματα μου roller coaster! Μόλις ξεκίνησα ήμουν τόσο χαρούμενη και ξεκούραστη που ετοιμάστηκα σε δέκα λεπτά χωρίς να χρειαστεί να κυνηγάω ενα τρίχρονο για μισή ώρα για να καταφέρω να το ντύσω, ούτε να αγχώθω μην ξεχάσω το νερό του, το γιογιο και ότι άλλο μπορεί να χρειαστεί. Κλειδιά, τσάντα και ήμουν ήδη στην πόρτα! Μόλις ξεκίνησα όμως με ελουσαν οι ενοχές και οι αμφιβολίες. Που πάω, γιατί μόνη, γιατί να μην με πήγαιναν στην διατροφολογο και μετά να πηγαίναμε σε κάποια παιδική χαρά, γιατί, γιατί, γιατί! Μετά με έπιασαν οι φοβίες μου και τα άγχη μου, μιας και είχα πάρει το αυτοκίνητο με το κάθισμα. Και τι θα γίνει αν πάθει κάτι το παιδί, γιατί πήρα το αυτοκίνητο, που να παρκάρω για μα είμαι κοντά.... Τι να σας λέω. Έφτασα σε κατάσταση απελπισίας στην βόλτα μου. Όταν όμως μπόρεσα να μπω σε όλα τα μαγαζιά που ήθελα χωρίς κόπο, να δω όλα τα προϊόντα σε όλους τους διαδρόμους - ακόμα και σε αυτούς που δεν χωράει το καρότσι, όταν κατάφερα να πιω μια ώρα έναν καφέ με μια φίλη χωρίς να ανησυχώ να κρατήσω σε ενδιαφέρον με διάφορες δραστηριοτητες ένα μαιμουδακι, όταν όλες οι παραφροσυνες ξεχάστηκαν και πατέρας και γιος με έπαιρναν τηλέφωνο για να με πειράξουν και να μου πουν τι κάνουν, τότε το απόλαυσα πραγματικά και είναι περίεργο διότι ξέρω πολύ καλά πως μπορεί να ΘΕΛΩ να κάνω τα πάντα με το παιδί για όσο αυτός θέλει, μα αναγνωρίζω πολύ καλά πως ενίοτε χρειάζομαι ένα διάλειμμα" - λίγο, τόσο δα, χρόνο μόνο με εμένα. Ωστόσο ομολογώ. Στην επιστροφή μου έλειψε αυτή η φωνούλα από το πίσω κάθισμα να τραγουδάει το "Σε μιαν ανάσα"... Ήταν μια περίεργα όμορφη ημέρα η σημερινή λοιπόν για αυτή την μαιμουδομανα! #φόρτισα#ΤουΕλειψαΛεει #εμέναναδεις



184/366 Επειδή, όπως είναι φυσικό, ο Δημήτρης Γεράσιμος δεν κρατιέται για τα
γενέθλια του και το πάρτι του- τα οποία τελικά προέκυψαν διπλή γιορτή - του σημείωσα στο ημερολόγιο πότε είναι και έχουμε ήδη αρχίσει και σβήνουμε μέρες με μεγάλα Χ! #φωτογραφισετο_2016 #3rdbdaypartyloading#ΜιαΜεραΣτηΠαραλια #6καιΣημεραΛοιπον





185/366 Κάποιου το δώρο ετοιμάζεται... Και δεν το αγόρασα καν... #vintagemamastoy #partyfever#3rdbdaypartypreparations #ΜιαΜεραΣτηνΠαραλια#CarLover #AMonkeyWillFlip#φωτογραφισετο_2016




186/366 Προετοιμασίες και μετά και άλλες προετοιμασίες, και άλλες, και άλλες... #sneakpic#3rdbdaypartypreparations #partyfever#ΜιαΜεραΣτηνΠαραλια #4καισημερα




187/367 I am SO needing this coffee right now...#mamaoff #tootiredmama #itsonlythebeggining#partyloading #3rdbdaypartypreparations#φωτογραφισετο_2016




188/366 Λίγο κρασί, λίγη θάλασσα και το αγόρι μου... #paradise #bliss #φωτογραφισετο_2016




189/366 Λοιπόν, ο Παναγιώτης λέει Θα εντυπωσιαστει όταν καταφέρω να διοργανώσω ένα πάρτι χωρίς να χαλάσω λεφτά! Εσείς; Τι λέτε; Σας εντυπωσίασαν οι ζαχαρενιες σαγιονάρες μας;;;;#3rdbdaypartypreparations #sugarpastecookies#flipflops #partyloading #ΜιαΜεραΣτηνΠαραλια#φωτογραφισετο_2016




190/366 Μέσα σε όλο αυτό τον πυρετό των προετοιμασιων, και τις αμέτρητες φωτογραφίες που μπορώ να μοιραστω, νομίζω πως αυτή είναι η ιδανική... Στο ημερολόγιο που μετράμε αντίστροφα τις μέρες, έχει μια ώρα τώρα που ζωγραφίζει, χρωματίζει, μετράει, μονολογεί, γελάει μόνος του με ενθουσιασμό... #ανυπομονομαιμουδακι#φωτογραφισετο_2016




191/366 Τι νομίζατε πως επειδή το πάρτι μας είναι μόλις αύριο, δεν θα γιορτάζαμε ΚΑΙ σήμερα;; Έχω τόσα συναισθήματα, μα και τόση κούραση που νομίζω πως δεν έχω και πολλά να πω... Για σήμερα έχω περισσότερα να αισθανθώ... #επιφυλάσσομαι#mybdayboy #3yearold #mylove #mylife#myeverything #φωτογραφισετο_2016




192/366 Και κάπως έτσι, το καλοκαιρινό πάρτι για τα τρίτα μας γενέθλια τελείωσε... Το αγόρι μου ένιωσε μοναδικός, και αυτή είναι η ουσία και μόνο αυτή...#φωτογραφισετο_2016 #mamaandmonkeyoff






193/366 Μετά από μια έντονη και χαοτική εβδομάδα, επιτέλους ήρθε η ώρα να απολαύσουμε το ηλιοβασίλεμα ακόμα μια φορά...#φωτογραφισετο_2016




194/366 Στην απόλυτη ηρεμία, σε κοιτώ που αποκοιμήθηκες δίπλα μου, ακουμπωντας- όπως πάντα - πάνω στο χέρι μου και δεν μπορώ παρά να δακρύζω από ευγνωμοσύνη που υπάρχεις στην ζωή μου... #φωτογραφισετο_2016#myrainbowbabyinblackandwhite




195/366 Μαζέψαμε την πρώτη μας "σοδειά" από τοματινια, (+κάμποσα που έκοβε σταδιακά το μαιμουδοχερι μόλις τα έβλεπε να κοκκινιζουν. Αυτά γλύτωσαν λόγω του ότι με το πάρτι και τους καλεσμένους είχαμε μέρες να βγούμε στο μπαλκόνι!!!), και πολύ το χαρήκαμε!! Αναμένουμε με αγωνία και τα υπόλοιπα! (είχα άλλα τόσα μα δεν χωρούσαν στο χέρι μου!!) (photo inspiration via#mylovablebabygirl#φωτογραφισετο_2016#homeschoolingourway




196/366 Στα σκοτάδια, εσύ πάντα να ψάχνεις για το φως... #φωτογραφισετο_2016 #κοίταψηλα




197/366 Όταν μέρες μετά, ανακαλύπτεις μικρές γλυκές "παρεμβάσεις" από αγαπημένα άτομα...#φωτογραφισετο_2016 #κρητικοζουζουνοlove#ακριδαlove #familylove




198/366 Την βλέπετε αυτή την τσαπερδονα;; Είναι η μικρή μου τσιχλοφουσκα και δεν θα άλλαζα τρίχα πάνω της... #φωτογραφισετο_2016 #niecelove#τσιχλοφουσκαlove #customemadedress#craftaholicalways




199/366 Still climbing up my lap... Still needing my hug to fall asleep... From my point of view, I am definitely doing sth right... #φωτογραφισετο_2016#mybabyboy #always #βλεφαριδαμουατελειωτη#loveyou #tothemoonandback




200/366 Δεν ξέρω ποια φωτογραφία να πρωτοδιαλεξω από την σημερινή μέρα... Καταλήγω σε αυτή γιατί αποπνέει αγάπη και τρυφερότητα, τα βασικότερα συναισθήματα αυτής της μοναδικής Δευτέρας... #φωτογραφισετο_2016 #familybliss#ourkindoflove #thismamafeelslikeaQueen#monkeylove




201/366 Αυτή η ώρα της μέρας. Που μου ανήκει. Ολοκληρωτικά. Και που γεμίζει τις μπαταρίες μου για ακόμα μια αυριανή... Και κάπως έτσι βρίσκω την ενέργεια να δημιουργώ μοναδικές στιγμές.... Με έναν μόλις καφέ. #easygoingmama#φωτογραφισετο_2016 #coffeetimeformama#coffeelover #cinnamonlover #quotelover




202/366 Νομίζω από τα παραμύθια που μου ζητάει να διαβάσουμε πιο συχνά από όλα... Μπορώ πια να το απαγγείλω χωρίς καν να κοιτάω...#φωτογραφισετο_2016 #ΛατρεμενοςΤριβιζας#ΕναΚερακιΓιαΤοΡινοκερακι




203/366 Γλυκόπικρα τα συναισθήματα σήμερα... Ενθουσιασμός που ένα ακόμα μέλος προστέθηκε στην οικογένεια μας, λύπη που ζούμε τόσο μακρυά και δεν μπορούμε να είμαστε μαζί σε αυτές τις μοναδικές στιγμές... Να μας ζήσει η μπουμπούκα αισιόδοξες μου αγάπες - σήμερα πίνω τον καφέ μου σε ροζ κούπα προς τιμήν της μικρής μας Αλεξίας... #φωτογραφισετο_2016 #couzlove#Κατερινιωlove #Μαρισαpromoted #bestsisterever#missyou #wishwewerethere




204/366 Όταν διαβάζουμε παραμύθια, τίποτα άλλο δεν έχει σημασία... #ΙερηΣτιγμη #ΗΔικηΜαςΣτιγμη#ΚαθεΜερα #myrainbowbabyinblackandwhite#mylittlebookworm #φωτογραφισετο_2016


205/366 Νομίζω πως η κατάσταση στο πρεβαζι ξέφυγε λίγο...αλλά μου αρέσει.... #plantlover#φωτογραφισετο_2016




206/366 Οι αναμνήσεις για μένα δεν έχουν χρώμα ασπρόμαυρο. Έχουν χρώμα λίγο κιτρινωπο, σαν παλιά τσαλακωμένη φωτογραφία... Ξεκινάνε θαμπες και κάπως μαύρες, που όσο περνάει η ώρα και χάνεσαι σε αυτές, καθαρίζουν σαν φακός παλιάς φωτογραφικής που επιτέλους εστίασε και καθάρισε η εικόνα... Αυτό λοιπόν είναι το παιδικό μου δωμάτιο. "Πειραγμένο" πλέον από την μητέρα μου- όσο έμενα εκεί τοίχο δεν έβλεπες.... Κυριαρχούσε το ροζ και, παραδόξως, το ασπρόμαυρο... Αν ψάξω σίγουρα θα βρω φωτογραφίες. Πάντα συγκινούμαι όταν περνάω χρόνο με το παλικάρι μου εκεί, και η σημερινή μέρα δεν αποτελεί εξαίρεση...#φωτογραφισετο_2016 #memories #myroom#parentshouse #home




207/366 Λοιπόν, εγώ ένα θέμα με τα κειμήλια ή έστω τα vintage αντικείμενα, το έχω... Ιδίως αν προέρχονται από την οικογένεια μου... Η μητέρα μου λοιπόν έχει ένα άλλο θέμα να μην μπορεί να αποχωριστεί τα πράγματα της, ακόμη και αν πρόκειται για την προίκα μας... Λίγα, λίγα τα παίρνω τόσα χρόνια, με πολύ μουρμούρα - είναι και του γούστου μου και ψοφάω να τα τα χαρώ!! Χθες, την κατάφερα επιτέλους να ανοίξει το πολυπόθητο μπαούλο! #σοκ Η Σουλτανα και εγώ μείναμε αλλαλες και ορμησαμε πριν αλλάξει γνώμη!!#αλήθεια Αυτό λοιπό το σετ σεντονακι από το Edgars στην Νότιο Αφρική, πολύ το ερωτεύτηκα! Τόσο που το έπλυνα χθες κιόλας! Τόσο που το έστρωσα κιόλας! Τόσο που το αναρτω στο#φωτογραφισετο_2016!! #mamaschoice #myπροικα#χεχε #vintage #retro #lovinit #mycoloursexactly




208/366 Ένας καφές αποκτά πάντα μια άλλη μαγεία παρέα με ένα μαϊμουδακι και τα παιχνίδια του...#φωτογραφισετο_2016#ΕχωΚαιΒεσπαΠαμεΜιαΒολτα #europeanstyle #italy#ΡαντεβουΜεΤοΠιοΚαυτοΑγορι




209/366 Αυτή η σταση.... #αγαπώ#myrainbowbabyinblackandwhite #likeadream#amIdreaming #φωτογραφισετο_2016




210/366 Τι εσείς ξεχωρίζετε ποιος είναι ο πραγματικός και ποιος ο ζωγραφιστός;;;; Γιατί εμείς το κολλήσαμε στην πόρτα ώστε να τα χάσει ο μπαμπάς όταν γυρίσει από την δουλειά του, αφου είναι σίγουρο πως θα νομίζει πως είναι ο αληθινός! Η ομοιότητα είναι εκπληκτική!! #ΜηνΑκουωΓελακια#φωτογραφισετο_2016 #ΤουςΑγαπω #ΚαιΤουςΔυο#έμπνευσηpaixnidaki #bloggersinspiration




211/366 Πως καταλήξαμε από άφθονο παιχνίδι στο φρούριο μας και μπόλικα παραμύθια να τυλιγουμε δώρα για το "φανταστικό" Χριστουγεννιατικο δέντρο, να ακούμε τις μυστικές συζητήσεις του Αγίου Βασίλη και του ξωτικου μας του Δησιμου και έπειτα να βλέπουμε το Polar Express τέλη Ιουλίου...μην με ρωτάτε, δεν ξέρω!! #ΗΖωηΜεΕναΝηπιο#ΤρελαΕνδιαφερουσα #φωτογραφισετο_2016




213/366 Όταν ένα καθυστερημενο δώρο γενεθλίων μπορεί να κρύβει τόση αγάπη... Όλα τα θέματα των γενεθλίων μας σε μια μπλούζα.... #handmade#monadiko #kellou #bestielove#φωτογραφισετο_2016



Και κάπως έτσι οδεύουμε προς τον τελευταίο μήνα του καλοκαιριού...

3 σχόλια:

  1. ΠΟλύ όμορφες οι φωτό σου γιατί φαίνεται ότι είσαι καλά! αλλά βρε κοπελιά, 3 χρόνια και δεν πήγες μόνη σου μια βόλτα?? μην μας κάνεις να νιώθουμε άσπλαχνες εμάς τις υπόλοιπες μάνες που προσπαθούμε να βρούμε λίγο χρόνο με το σύζυγο να κρατήσει το παιδί για να ..ξελαμπικάρουμε λίγο... οκ, πλάκα κάνω.. ο καθένας ενεργεί όπως νομίζω.. προσωπικά πάντως, παρόλο που για να έρθει στον κόσμο η μικρή μου ..ας πούμε, τράβηξα κάποια ζόρια, θέλω οπωσδήποτε έστω και λίγο προσωπικό χρόνο και χαλάρωση (γιατί με τη μικρή, σχεδόν 2, είμαι συνεχώς στην τσίτα μην κάνει κάτι και χτυπήσει κλπ κλπ) καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Δάφνη μου! Κι όμως, τι να κάνω δεν μπορούσα δυστυχώς.! Δεν ξέρω αν και κατά πόσο παρακολουθείς το blog, αλλά γέννησα και έχασα δυο μωρά μου πριν κρατήσω το μαιμουδι στην αγκαλιά μου και μου είναι εξαιρετικά δύσκολο να χάνω έστω και στιγμή από την ζωή του. Κάποια στιγμή θα γίνει και αυτό και θα το αντιμετωπίσω! Φιλιά πολλά, χαίρομαι που σου άρεσε ο Αύγουστος μας!

      Διαγραφή

Τα σχόλια σας είναι η κινητήριος δύναμη μου, Η αλληλεπίδραση που χρειάζεται κάθε blogger με τους αναγνώστες του. Θα χαρώ πολύ να σας δω εδώ κάτω...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...