Παρασκευή 12 Αυγούστου 2016

Κολασμένο κεικ με γιαούρτι και μαύρη μπύρα- Άκης Πετρετζίκης. (φυσικά!)

Το έχω πει πολλάκις και θα το ξαναπώ. Ναι. Αυτό το όμορφο αγόρι με τα πολλά τατουάζ, την περίεργη προφορά και το απίστευτο ταλέντο στην κουζίνα μου έχει κλέψει την καρδιά! Δεν έχω κάνει συνταγή του που να μην την αγαπήσω. (και αν έχω κάνει συνταγές του με το κιλό!!) 

Σήμερα σας προτείνω ακόμα μια! (μετά από αυτή και αυτή!) 

Απίθανο κέικ με γιαούρτι και μαύρη μπύρα! 




Πως; Παρακαλώ; Και εγώ το ίδιο σκέφτηκα. Όταν δε, τελικά ξεκίνησα, βάζοντας σε κατσαρολάκι το βούτυρο και την μπύρα, σκέφτηκα ότι είμαι τρελή και τι σώα συνταγή ξεκινάω να φτιάξω! Ποια είμαι όμως εγώ για να αμφισβητήσω τον σεφ! (ξανασκέφτηκα!) 

Όσο όμως και αν μου "κλωτσούσε¨ όλο αυτό, πριν ακόμα μπει στον φούρνο μύριζε απλά υπέροχα και εννοείται πως στην πορεία μοσχομύρισε όλο το σπίτι. 

Την συνταγή θα την βρείτε εδώ και δεν έχω φυσικά να προσθέσω τίποτα απολύτως- σεφ!!!  Ωστόσο, δεν έβαλα πάνω φιστίκια αλλά τριμμένη λευκή κουβερτούρα. (έτσι για επανάσταση, χεχε!) 




Είναι υπέροχο, αφράτο, ζουμερό και ξεχωριστό και εννοείται σας το προτείνω να το φτιάξετε! Στα προσωπικά μου γούστα, δεν συγκρίνεται με το κεικ φυστικοβούτυρου που είναι πιο κοντά στις γεύσεις μου- όμως αυτό είναι ειδική επιλογή για τον μπαμπά μας που λατρεύει τα σοκολατένια κεικ! 

Καλή επιτυχία!! 




5 σχόλια:

  1. Κι εγώ τον εμπιστεύομαι το σεφ, επειδή όμως μερικές φορές το παρατραβάνε για να κάνουν κάτι διαφορετικό, όταν η συνταγή είναι δοκιμασμένη, τότε μπαίνω στον πειρασμό!!! Η μπύρα δεν μυρίζει, έτσι;

    Καλημέρες
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου, καθόλου!! Και φαντάσου έβαλα όντως μαύρη, όχι ότι είχα σπίτι! Είναι πολύ νόστιμο, το προτείνω ανεπιφύλακτα!!

      Διαγραφή
    2. Ελένη μου, καθόλου!! Και φαντάσου έβαλα όντως μαύρη, όχι ότι είχα σπίτι! Είναι πολύ νόστιμο, το προτείνω ανεπιφύλακτα!!

      Διαγραφή
  2. Θέλω πολύ κι εγώ να το δοκιμάσω αλλά φοβάμαι τη ζάχαρη!!! 400 γρ δεν είναι πολλά;; Μπορώ άραγε να τη μειώσω σε 250 γρ ή δεν θα βγει καλό;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαρία μου, δυστυχώς δεν γνωρίζω μιας και ποτέ δεν κάνω μετατροπές σε συνταγές ζαχαροπλαστικης. Μπες στο λινκ του Ακη για την συνταγή και ρώτησε και εκεί να σε συμβουλέψει ο ίδιος! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια σας είναι η κινητήριος δύναμη μου, Η αλληλεπίδραση που χρειάζεται κάθε blogger με τους αναγνώστες του. Θα χαρώ πολύ να σας δω εδώ κάτω...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...