Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2019

Monkey talk- ή αλλιώς τι άκουσα πρόσφατα η μαιμουδομάνα...

Θέλω να κλείσω τον Σεπτέμβριο με απολαυστικά monkey talk- όχι τίποτε άλλο αλλά νιώθω πως θα αναβαθμιστούν τώρα πια στο δημοτικό, πονήρεψε το μαιμούδι! 


Είναι μια μέρα με τον πατέρα μου. 

-Παππού να σου πω κάτι; 
-Ναι, τι; 
-Ε κάτσε ντε να το θυμηθώ! 

#ΔενΗξερεΟΠαππούς #ΔενΡώταγε #κλαίω 

Κάποιο βράδυ προσπαθεί να μας πείσει να κοιμηθεί ευθύς εξαρχής στο κρεβάτι μας! (λες και δεν σκαρφαλώνει κάθε βράδυ μέσα στα μαύρα μεσάνυχτα!!) "Επιχειρηματολογώντας" του λέω κάποια στιγμή πως πρέπει να μάθει να κοιμάται μόνος του. Μου απαντάει λοιπόν: 

-Μαμά δεν είναι ότι δεν ΜΠΟΡΏ να κοιμηθώ μόνος μου. Απλά ΔΕΝ ΘΈΛΩ! 

#ΑπλάΤαΠράγματα #ΜπορείΠαιδιά #ΔενΘέλει

Στο ίδιο μοτίβο- ξέρετε βράδυ και προσπαθούμε να κάνουμε τα αυτονόητα, δηλαδή να κοιμηθούμε- εξακολουθεί να μου μιλάει διαρκώς και να ρωτάει ότι μπορεί ένας γονιός να φανταστεί και να μην φανταστεί απλά για να αποφύγει τον ύπνο. Κουρασμένη μετά από ώρα τον προειδοποιώ πως από εδώ και πέρα η μαμά δεν μιλάει άλλο. Αφού συνεχίζει  την παραφροσύνη και τον μονόλογο ενώ εγώ ΔΕΝ απαντώ καν, μου λέει εκνευρισμένος: 

-Μαμά δεν είναι ευγενικό να μην μου απαντάς... 

#ΟρίστεΜας #ΜουΤηνΕίπεΤοΕξάχρονοΠαιδιά; 

Παλαιότερα του έλεγα ότι βλέπω τα πάντα, ακόμα και μέσα από τοίχους μιας και άκουγα λόγου χάρη όταν έκανε κάτι που δεν έπρεπε  και του φώναζα "Σε βλέπω μην το κάνεις" και αυτός πολύ εντυπωσιαζόταν! Πρόσφατα ήρθε πρωί πρωί- την ώρα που είχα ξυπνήσει δηλαδή και με είχε καλέσει η μητέρα φύση, τι πιο φυσιολογικό;- και μου λέει: 

-Μαμά τελικά δεν βλέπεις τα πάντα, ΑΚΟΥΣ τα πάντα! Πονήρεψα δεν μπορείς να με κοροιδεύεις!!

#Οιμε #ΚαιΤώρα; #ΤιΘαΚάνωΤώρα;;;

Μπαίνουμε μια μέρα σπίτι μετά από μια μεγάλη και κουραστική μέρα. Ο Δημήτρης Γεράσιμος: 

-Σπίτι μου σπιτάκι μου και φτωχοκαλυβάκι μου! Μαμά, το σπίτι μας είναι τόσο ωραίο μέσα σε αυτό μπορούμε να φερθούμε ΌΠΩΣ θέλουμε, να φορέσουμε ΌΤΙ θέλουμε! 

#ΚαιΑλήθειαΛέει 

Έχει ξαπλώσει για να κοιμηθεί. (λέμε τώρα!) Στην προ του ύπνου πολυλογία λέει και ένα "Αχ ωραία θα ήταν να είχα και το αρκουδάκι μου τώρα". Σηκώνομαι αυτόματα και του το δίνω. 

-Μα τι γλυκιά μαμά που είσαι... 

#ΕίμαιΕίμαι #Λιώνω #ΕλάτεΜαζέψτεΜε 

Όταν ετοιμάσαμε το δωμάτιο του- το καινούργιο δωμάτιο με το γραφείο του ως πρωτάκι φέτος, (δείτε εδώ)- μου λέει: 

-Σε ευχαριστώ πολύ μαμά για το δωμάτιο μου. 
-Καρδούλα μου την γιαγιά και τον παππού να ευχαριστήσεις για το γραφείο και τον μπαμπά που βοήθησε σε όλα, όχι εμένα. 
-Ναι μαμά, μα ΕΣΥ το ομόρφυνες με τις λεπτομέρειες... 

#λιώνω #ΕλάτεΜαζέψτεΜε #Ξανά #ΗΛεπτομέρειαΚάνειΌντωςΤηνΔιαφορά 

Κάποιο μεσημέρι προσπαθώ να τον πείσω να κοιμηθεί μιας και το βράδυ δούλευα και θα ερχόταν μαζί μου. Μάταια. Όταν είδα ότι τα περιθώρια στενευαν του λέω με ύφος μάνας που είναι έτοιμη να ξεσπάσει: 

-Κακομοίρη μου αν δεν κοιμηθείς, το βράδυ μην ακούσω ΚΙΧ! 
-Όταν λες ΚΙΧ εννοείς να μην γκρινιάξω, όχι να μην μιλήσω καθόλου; Σωστά;;; 

#Σωστά #ΑκόμαΚλαίω #ΚιχΔενΈκανεΤοΜικράκιΜου 

Όταν μπήκε ο Αύγουστος: 

-Τι; Είναι Αύγουστος;; Αυτό ήταν; ΤΕΛΕΙΩΣΕ το καλοκαίρι;;;; 

#Πανικός #Νταξ #ΤουΈφτασεΤελικά

Εγώ : "Άπαπα είμαι ΤΌΣΟ κουρασμένη". 
Μαϊμούδι : "Μαμά, ξέρεις τι είσαι; Είσαι σπίτι. Που στέκει πάντα όρθιο!" 
Εγώ: "χάχα δίκιο έχεις! Τίποτα όμως δεν μπορεί να το ρίξει κάτω σωστά;" 
Μαϊμούδι : "Πως δεν μπορεί; Αν το γκρεμίσουν το σπίτι θα πέσει, τι θα κάνει;;" 

 #ΛιγηΣοφιαΑποΤονΕξαχρονοΓιοΜου #ΓκρεμιστεΜε#ΕχωΓεραΘεμελια #ΘαΣαςΔυσκολεψω 





Έχουμε διαφωνία μια μέρα για να μαζέψει το δωμάτιο του. 

-Εγώ είμαι αφεντικό στο δωμάτιο μου. Εσείς είστε στο υπόλοιπο σπίτι. Είναι μεγαλύτερο από το δωμάτιο μου, δεν καταλαβαίνω γιατί γκρινιάζετε.... 

#ΈλαΜουΝτε #ΓιατίΓκρινιάζουμεΒρεΠαιδιά; 

Παίζουν με την βρωμούσα. Τα ακούω να μιλάνε ενώ περνάω έξω από δωμάτιο. 

-Χριστίνα, ότι δεν σου παίρνει η μαμά σου να το ζητάς από την γιαγιά. Πίστεψε με. Την επόμενη μέρα θα το έχεις!! 

#ΆκουσαΚαλά;;; #Οίμε #ΜαςΠουλάνεΚαιΜαςΑγοράζουν 

Στο ίδιο μοτίβο. Ήμαστε στο μαγαζί του πατέρα μου. Γλυκοκοιτάω μια κορνίζα που έχει αγοράσει και τον ενημερώνω ότι θα την πάρω σπίτι! (εν ολίγοις να την σβουρνέψω, που λέμε και στο χωριό μου!!) Ο πατέρας μου μου το παίζει βαρύ πεπόνι και "τι το πέρασες κοπελιά εδώ μέσα; " και κάτι τέτοια όμορφα δικά μας μέχρι που με σκουντάει ο μικρός και μου ψυθιρίζει: 

-Μαμά, πες του ότι είναι για μένα! 
-Για το παιδί είναι, όχι για μένα! (αμέσως εγώ!) 
- Και δεν το λες τόση ώρα;;;; Για τον Μητσάκο είναι;;; ΌΤΙ ΘΈΛΕΙ ο Μητσάκος!!!!

#ΣούργελαΟικογενειακώς #ΗΧειραγώγησηΣεΌλοΤηςΤοΜεγαλείο 

Η τελευταία ατάκα δεν θέλει περιγραφή: 

-Μαμά, αν ο μπαμπάς και εγώ δεν σε είχαμε- δεν θα επιβιώναμε!!! 

#ΑναγνωρίστηκεΗΑξίαΜου #ΘαΤρελάθω #ΑπόΤοΕξάχρονο; #ΝαιΜουΦτάνει 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι η κινητήριος δύναμη μου, Η αλληλεπίδραση που χρειάζεται κάθε blogger με τους αναγνώστες του. Θα χαρώ πολύ να σας δω εδώ κάτω...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...