Τετάρτη 18 Μαΐου 2016

Το απόλυτο μαιμουδοκρέβατο! (δώρο χειροποίητο από τον παππού!)

Από χθες το βράδυ το μαιμουδάκι μου, το μικρό αυτό τερατάκι, κοιμάται στο υπέροχο κρεβάτι που του έφτιαξε ο παππούς του ο Χρήστος. Ο δικός μου δηλαδή μπαμπάς. 

Και είναι απλά τέλειο... 



Φτιαγμένο με μεράκι και αγάπη, από όλους μας- μα με αρχιμάστορα τον πατέρα μου φυσικά- το δώρο γενεθλίων του Δημήτρη Γεράσιμου από τον παππού του, έφτασε δυο μήνες νωρίτερα! 

Η αλήθεια είναι πως παρότι ο πατέρας μου ασχολείται φανατικά με την ξυλουργική- και όχι μόνο- σε ερασιτεχνικό πάντα επίπεδο, δεν είχαμε καν σκεφτεί να του ζητήσουμε να φτιάξει κρεβάτι του μικρού. Μάλιστα κοιτούσαμε τις επιλογές που είχαμε στο Ikea και ήταν σχεδόν βέβαιο πως από εκεί θα αγοράζαμε ένα κρεβάτι. Η έμπνευση ήρθε όταν έτυχε να δω μια εκπομπή με έναν τρελό τύπο που φτιάχνει δεντρόσπιτα και ο οποίος μου θύμισε  πολύ τον πατέρα μου! 

Τότε κοίταξα με αυτό το τρελό μου βλέμμα τον Παναγιώτη, ο οποίος ξέρει καλά πως μόνο μπελάδες σημαίνει, του είπα την ιδέα μου και αμέσως αρχίσαμε να ψάχνουμε στο διαδίκτυο. (Λεπτομέρειες σχετικά με τις ιδέες και την κατασκευή θα ακολουθήσουν σε άλλη ανάρτηση!) Αυτό ήταν. Βρήκαμε αυτό που θέλαμε σε λίγες μέρες, και η παραγγελία δόθηκε!

Στην αρχή ο πατέρας μου με κοίταξε σαν τρελός, (το έχουμε το βλέμμα οικογενειακώς!)- παρότι μου έχει ξαναφτιάξει κρεβάτι- όχι όμως κουκέτα και σίγουρα όχι να μοιάζει με σπίτι το πάνω κρεβάτι! Του είπα αυτό που του είχα πει και το '92, όταν μόλις δώδεκα χρονών ήθελα να μου φτιάξει αυτός την ντουλάπα στο δωμάτιο μου πεπεισμένη πως αν θέλει θα τα καταφέρει, και αυτό ήταν! Όπως και τότε, έτσι και τώρα την επόμενη είχε κιόλας αγοράσει τα ξύλα!

Το δωμάτιο αυτό του Δημήτρη έχει αλλάξει τόσες φορές, πριν καν γεννηθεί... Κάθε φορά άλλαζα και κάτι ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε ηλικίας. Τώρα ήθελα να περάσουμε στο "επόμενο" στάδιο, χωρίς όμως να εξαλείψω και την "μωρουδίλα" ή το πιο παιδικό ύφος. Το μόνο σίγουρο είναι πως ευθύς εξαρχής ξέραμε πως θέλαμε το παιδικό δωμάτιο να είναι γεμάτο χρώματα, υφές και ερεθίσματα- ακόμα και αν "θεματικά" δεν έδεναν όλα άψογα μεταξύ τους. 

Με αυτό το σκεπτικό στο μυαλό, το μαιμοδόδωμάτιο αναδιοργανώθηκε και σας  παρουσιάζω τις γωνίτσες του- με πρωταγωνιστή πλέον μέσα σε αυτό- το υπέροχα μοναδικό "ντεντόσπιτο"¨μας- άλλωστε έτσι ακριβώς το λέει ο Δημήτρης Γεράσιμος!



Τις ζωγραφιές που βάλαμε στον τοίχο στο κάτω κρεβάτι, τις επέλεξε ο ίδιος. Είναι ζωγραφιές του αγαπημένες που φυλάω τους τελευταίους μήνες για αυτό τον σκοπό. Μάλιστα η μεγάλη με το όνομα του είναι φυλαγμένη από πέρσι το καλοκαίρι που την ζωγραφίζαμε με χεράκια και πατουσάκια! 








Την πινακίδα με το όνομα του, την είχα κερδίσει σε ένα διαγωνισμό στο fb από το New kid in town και απλά την λατρεύουμε! Τώρα που μπορεί και την φτάνει, όλο και την αγγίζει και μουρμουρίζει τα δικά του μοναδικά λογάκια φαντασίας...Ο δε Μπαζ βρήκε και πάλι την θέση του στο καινούργιο κρεβάτι- και πάλι δια χειρός του μαιμουδιού ώστε να είναι ακοίμητος φύλακας και του καινούργιου μαιμουδοφρούριου! 



Στην πάνω κουκέτα τα άφησα όλα πιο απλά αφού ανεβαίνει για ατελείωτο παιχνίδι! Στο παράθυρο που εφάπτεται στον τοίχο έβαλα μια πολύ όμορφη ζωγραφιά-λαβύρινθο μέχρι να φτιάξουμε μια δική μας ζωγραφιά απευθείας στον τοίχο. Με δυσκολία το βρήκα άδειο για να το φωτογραφίσω, αφού σε κάθε ευκαιρία κάποιο μαιμούδι σκαρφαλώνει με σκοπό να κλέψει τις εντυπώσεις!





Η σκάλα είναι από τα αγαπημένα του επίσης σημεία, όχι μόνο για να σκαρφαλώνει μα και για να κάθεται και φυσικά να διαλέγει παραμύθια ή παιχνίδια από τον άπλετο αποθηκευτικό χώρο που κρύβουν από κάτω. Ακόμα δεν αγόρασα κουτιά για να τοποθετήσω στα δυο τελευταία ράφια- μα είναι στα υπόψιν για να μπουν όλα του τα μικροπαιχνίδια που είναι αδύνατον να συμμαζευτούν αλλιώς!



Δίπλα από την σκάλα, έφτιαξα από τα δικά μου πιο αγαπημένα σημεία του δωματίου με πράγματα και δώρα που σημαίνουν πολλά... Την πράσινη κορνίζα μου την είχε ετοιμάσει η αδελφή μου ήδη μόλις γύρισα από το μαιευτήριο με τον μικρό- σε μόλις πέντε μέρες είχε βγάλει φωτογραφίες, τις είχε εκτυπώσει και μου τις είχε βάλει στο κομοδίνο μου μαζί με ένα ψάθινο καλάθι γεμάτο ρούχα που αγόραζε από την πρώτη φορά που είχαμε μάθει πως ήμουν έγκυος. Επίσης, το καδράκι που έφτιαξα με τα χαρτομάντιλα που περίσσεψαν από την παιδική μου συλλογή. ένα αγαπημένο δωράκι από μια αγαπημένη μανούλα, τα αποτυπώματα από χεράκια και πατουσάκια όταν ήταν δύο χρονών, το ρολόι βατραχάκι από το παιδικό μου δωμάτιο και φυσικά τον καμβά της αδελφής μου... 


Αυτή την ζωγραφιά μου την είχε κάνει δώρο η Σουλτάνα όταν χάσαμε και το δεύτερο αγγελούδι μας. Είναι πολύ σημαντική για μένα- όχι μόνο για το μήνυμα, μα και για το γεγονός πως ξέρω πόσο μισεί η Φωφώ την ζωγραφική και παρόλο που την έκανε  σχεδόν εξολοκλήρου με stencil, ξέρω πως θα την ταλαιπώρησε. Ο πίνακας αυτός, μαζί με το κέντημα της Παναγίας που θα σας δείξω παρακάτω, είναι τα πρώτα πράγματα που μπήκαν στο δωμάτιο το παιδικό μόλις αρχίσαμε να διακοσμούμε για την τρίτη μας εγκυμοσύνη... 


Γύρω από την τοιχογραφία, έφτιαξα μια mini έκθεση των έργων τέχνης του μαιμουδιού! Επειδή δεν είχα να διαθέσω τώρα για κορνίζες, χρησιμοποίησα χαρτόνια και blutack και προς το παρόν ο σκοπός επετεύχθη! Άλλωστε, οι ζωγραφιές θα αλλάζουν κατά καιρούς- αυτός είναι ο σκοπός- άρα μας εξυπηρετεί μια χαρά για τώρα! Ο καναπές/κρεβάτι- χωρίς τα πόδια μόνιμα από όταν τα έβγαλα μόλις άρχισε να μπουσουλάει- είναι ακόμα ένα από τα αγαπημένα μας μέρη για γαργάλημα και παιχνίδι, ενώ γίνεται και ένα τεράστιο στρώμα όταν θέλουμε και άλλα παιχνιδάκια!




Η εικόνα της Μητέρας όλων μας, μαζί με τους Άγιους Δημήτριο και Γεράσιμο, προστατεύουν το ουράνιο τόξο μας- από την μήτρα ακόμα... Το ξέρω πως η εικόνα της Παναγίας είναι δυσανάλογα τεράστια, μα μου την κέντησε και έστειλε δώρο η αδελφή του πατέρα μου όταν έμαθε ότι ήμουν έγκυος στον Δημήτρη Γεράσιμο- και μιας και είναι και αυτή μανούλα ενός αγγέλου και ποτέ δεν κράτησε αγκαλιά ένα ουράνιο τόξο- μας συνδέουν πολλά... Είναι λοιπόν εξαιρετικά σημαντική για μένα- εύχομαι στο μέλλον και για το μαιμούδι. 



Όλα τα λούτρινα στο δωμάτιο- εκτός από κάνα δυο- είναι δικά μου, ενώ στα ράφια της ντουλάπας, είναι και αυτά δικά μου μα τα πιο αγαπημένα μου.(και οι κορνίζες) Στο πορτατίφ βάζω πάντα μια ιδιαίτερη λάμπα- πχ με αστέρια, κύκλους κ.α αυτή την περίοδο έχει μέσα μια λάμπα που φωτίζει με πράσινες και κόκκινες ρίγες... 





Όταν φτιάχναμε αυτό το σπίτι, μπορούσα να επιλέξω να βάλω την κεντρική κρεβατοκάμαρα στην μεριά που είναι τώρα το παιδικό αφού έχει την καλύτερη θέα και το πιο όμορφο πρωινό φως... Όμως όχι. Ήθελα οπωσδήποτε αυτά να τα χαρούν τα παιδιά μου. Και δεν το μετανιώνω... Κάθε πρωί που ανοίγω τα παράθυρα, το φως ξεχύνεται μέσα στο δωμάτιο μεγαλοπρεπές και μαγικό... Και αφού η καθιερωμένη μας πλεόν βραδινή συνήθεια είναι το διάβασμα πολλώωωων παραμυθιών, έβαλα στο δωμάτιο και την καρέκλα "θηλασμού" που ποτέ δεν χρησιμοποίησα, (θήλαζα πάντα στο κρεβάτι και στο σαλόνι!), και ήδη ξεκινήσαμε τα υπέροχα διαβάσματα μας... Το μαξιλάρι, ειδική παραγγελία από την Αθηνούλα μας, για τα δικά μας αστεράκια που θα είναι όμως πάντα και δικά του....








Αγαπημένες του "κρυψώνες"... Να κοιτάει από ψηλά το δωμάτιο... Να κρυφοκοιτάει από τα κάγκελα της σκάλας... Να διαβάζει μόνος παραμύθια στο "σαλόνι" του... (έτσι ονόμασε δυο μαξιλάρια που έβαλα στο κάτω μέρος του κρεβατιού!) Να ζωγραφίζει πάνω στην μεγάλη του ζωγραφιά ξανά και ξανά... Να πετάει μπαλίτσες από την τρύπα στο ταβάνι... Να κοπανάει όλη μέρα με ένα σφυρί το κρεβάτι του παντού... Να σβήνει μόνος τα φώτα και να απολαμβάνει την μαγεία... 



Δεν νομίζω πως θα μπορούσα να κλείσω αυτή την ανάρτηση, αυτή την ανάμνηση, καλύτερα από ότι με αυτή την φωτογραφία... Νομίζω πως τα συναισθήματα ξεχειλίζουν και η εικόνα μιλάει από μόνη της... 


Σε ευχαριστούμε παππού! Σε ευχαριστώ μπαμπά που ποτέ δεν μου χαλάς χατήρι! Σε αγαπάμε μέχρι τον Θεό και πάλι πίσω!Δείτε εδώ όλο το backstage, και μια αλλαγή βασική που έκανε το κρεβατάκι μας ακόμα πιο ξεχωριστό.


73 σχόλια:

  1. Κατερίνα-λάρισα18 Μαΐου 2016 στις 3:21 μ.μ.

    με μια λέξη....ΚΑ-ΤΑ-ΠΛΗ-ΚΤΙ-ΚΑ!!!!!! για άλλη μια φορά μας δίνεις ιδέες και έμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ μωρέ... Σε ευχαριστώ γλυκιά μου- αν και όλα τα οφείλουμε στον παππού!! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. φοβερό το δωματιάκι σας!!! Το κρεβάτι τέλειο!!! Να το χαρεί το παιδάκι σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εχω μείνει άφωνη!!! Είναι υπέροχο το καινούργιο σας σπιτοκρεβάτι και η ανάρτηση γεμάτη αγάπη!! Το μαιμούδι είναι πολύ τυχερό που σε έχει μαμά του!! :)
    ΥΓ Να σου πω την αλήθεια και εγώ όλο εκεί πάνω θα ήμουν.. χιχιχι Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελεαννα, μεταξύ μας, και εγώ εκεί την βγάζω εδώ και λίγες μέρες!!! Σε ευχαριστώ τόσο πολύ για τα τόσο γλυκά σου λόγια... Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Το κρεβάτι ειναι καταπληκτικό!!!
    Η φωτογραφια όμως που για εμένα έκλεψε την παράσταση και ειναι αυτή που με έκανε να χαμογελάσω πλατιά ειναι η τελευταία!
    Συγνώμη κρεβάτι! Ο παππούς ειναι ακόμα πιο εντυπωσιακός απο εσένα!! Ξεχειλίζει η αγαπη του!!
    Να ειναι παντα καλά κορίτσι μου να χαρίζει τέτοια χάδια στο μαιμουδι σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ βρε Μάρθα μου,με συγκίνησες... Σε ευχαριστώ κορίτσι μου...

      Διαγραφή
  5. Δεν εχω λογια! Ειναι ενα καταπληκτικο κρεβατακι που ξεχειλίζει απο την αγάπη του παππού! Να τον φυλατε σαν τα μάτια σας! Και να χαιρεστε το κρεβατακι σας παιδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την Δέσποινα μου! Σε ευχαριστώ πολύ κούκλα μου, υπέροχα λόγια...

      Διαγραφή
  6. Εντυπωσιακό το κρεβάτι, να το χαρεί ο μικρούλης!!! Μοιάζει σαν το όνειρο κάθε παιδιού, με κρυψώνες και σπιτάκι και όλα!! Πιστεύω πως θα παίξει ατελείωτα εκεί για πολλά χρόνια. Πανέμορφο δωμάτιο γενικά! Να είστε καλά!!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι νιώθω και εγώ Γεωργία μου, εδώ ξύπνησε το παιδί μέσα σε μας και όλο σκαρφαλωμενοι εκεί είμαστε!! Σε ευχαριστώ πολύ, φιλιά πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  7. ΤΕΛΕΙΟ!!!Φανταστικό,δεν έχω λόγια!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εκπληκτικό!!!! Να τους χαίρεσαι και τους δύο, να είναι καλά ο παππούς και πάντα να τον εμπνέεται να σας φτιάχνει τέτοια αριστουργήματα. Εξαιρετική και άκρως επαγγελματική δουλειά!!!!!

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου, απο εσένα θα το εκλάβω ως την μεγαλύτερη φιλοφρόνηση! Σε ευχαριστούμε πολύ πολύ πολύ!!

      Διαγραφή
  9. Νά'ναι καλά ο παππούς να σας δίνει πάντα τέτοιες χαρές, εκπληκτική δουλειά, γειά στα χέρια του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είναι, να μας τρελαίνει, να τον τρελαινουμε και εμείς!!! Σε ευχαριστώ πολύ Τζίνα μου, φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  10. Τι υπέροχος παππούς,τι ωραίο κρεβάτι.σας εύχομαι όμορφες στιγμές μόνο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τέλειο το κρεβάτι-σπιτάκι!!. Τέλειο όλο το δωμάτιο!! Και με τόσες ζωγραφιές, γράμματα κλπ σαν να έχετε μια τάξη νηπιαγωγείου σπίτι σας! Να χαίρεσαι το μπαμπά σου που φτιάχνει τέτοια αριστουργήματα + το όμορφο παλικάρι σου!! Πάντα έτσι δημιουργικοί να είστε όλοι σας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσει αυτό που είπες, διότι κάπως έτσι το είχα στο μυαλό μου! Πολύχρωμο, να δημιουργεί προδιάθεση δημιουργικοτητας και χαράς!! Σε ευχαριστούμε πολύ για τα όμορφα σου λόγια! Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  12. Από την ημέρα που είχες ανεβάσει την φωτο του υπο κατασκευή του κρεβατόσπιτου περίμενα να το δω τελειωμένο!!!! Ένα μόνο θα σου πω: ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!! Είναι ότι πιο όμορφο έχω δει, όχι μόνο σαν σχέδιο και στυλ αλλα και σαν συναίσθημα. Θερμά συγχαρητήρια στον παππού, να είναι γερός και χρυσοχέρης!!!! όσο για το δωμάτιο συνολικά είναι απλά καταπληκτικό!!!! Πότε, ειπαμε, θα με φιλοξενήσεις;;;;;;χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα με έκανες και χαμογέλασα πολύ πλατιά Γιώτα μου! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ!!!! (πότε μπορείς;!!)

      Διαγραφή
  13. Τέλριο, υπέροχο. Το μόνο που θα πω είναι ζηλεύω και ο άντρας μου με κοιτάει με το ίδιο βλέμμα του πατέρα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα, τέλειο!!! Περιμένω τις εξελίξεις!!! Σε ευχαριστώ πολύ Νίκη μου!

      Διαγραφή
  14. Τελειο!Φοβερος ο παππους!Τυχερο το μαϊμουδακι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εντάξει δεν έχω λόγια! Ο παππούς είναι όλα τα λεφτά. Ξέρω για ποια εκπομπή μιλάς και όντως είναι καταπλητκικά αυτά που φτιάχνει ο τύπος! Αλλά και ο παππούς σας δεν πάει πίσω,,, μήπως να πάει για οντισιόν! χεχε! Εύχομαι να ζήσετε μόνο χαρές σε αυτό το κρεβάτι, δωμάτιο που με τόση χαρά και λεπτομέρειες έφτιαξες! Μπράβο Μαιμουδομαμά! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Καλη μου, υπέροχες ευχές!!! Θα τον παίρνανε με σιγουριά στο λέω εγω- τέτοιο τρελοκομείο που είναι!!!!

      Διαγραφή
  16. Άμα έχεις μπαμπά - παππού ξυλουργό, δεν τις χάνεις τέτοιες ευκαιρίες! Ωραία τα έτοιμα κρεβάτια της αγοράς αλλά αυτό το σπιτοκρέβατο έχει άλλη αξία, συναισθηματική! Δεν έχω λόγια Γιάννα μου, είναι καταπληκτικό! Τόσο που με έκανες να το σκέφτομαι ξανά για το δικό μας (που θα μας φτιάξει επίσης ο δικός μας παππούς)! Ενώ είχα πει να μη φτιάξουμε κουκέτα λόγω της δυσκολίας στρωσίματος των σεντονιών...τώρα το ξανά σκέφτομαι σοβαρά! χιχιχι Να τον χαίρεστε τον παππού σας και να είστε όλοι καλά! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, σκέψου το και έχε τον νου σου για την επόμενη ανάρτηση που υα έχει φοβερά tips!! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ, ανυπομονώ να δω να φτιάχνετε και εσείς το δικό σας μαγικό κρεβάτι!! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  17. Μπράβο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! άξιος παππούς!! και η τελευταία φωτο καταπληκτική... το αντράκι σου μεγαλώνει και είναι ένας κούκλος!!
    Μαμά Αναστασία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ τόσο πολύ Αναστασία μου! Υπέροχα λόγια...

      Διαγραφή
  18. Φανταστικό το δωμάτιο σας και το ντεντρόσπιτο σας ονειρικό!!! Συγχαρητήρια στον παππού σας!!!
    Όταν ήμουν μικρή είχα κουκέτα με την αδερφή μου την μικρή και παρόλο που είχαμε και άλλο δωμάτιο στο σπίτι για να κοιμάται μόνη της ερχόταν στο δικό μου (γιατί οι άλλες την έδιωχναν). Και επειδή δεν είχαμε το τέλειο αυτό κρεβάτι σας βάζαμε σεντόνια και τα στερεώναμε έτσι ώστε να κάνουμε το "οχυρό" ούτρ ξέρω πως στέκονταν -χαχαχαχαχα!!!
    Το δωμάτιο σας εκπέμπει τόση αγάπη και έχει τεράστια συναισθηματική σημασία!!!Λατρεύω αυτό το τεράστιο ξύλινο παράθυρο που έχετε. Και εμάς το δωμάτιο των παιδιών είναι το πιο μεγάλο και το πιο φωτεινό.Μου εδωσες πολλές ιδέες για τώρα που κάνουμε κάποιες αλλαγές στο παιδικό δωμάτιο!!!
    Όσο για την φωτογραφία νομίζω ότι πρέπει να την εκτυπώσετε και να την βάλετε στον τοίχο, είναι φανταστική!!!
    Εύχομαι σε αυτό το δωμάτιο να ζήσετε πολλές χαρές και να το γεμίσετε όμορφες αναμνήσεις, και ίσως κάποια στιγμή να γεμίσετε και το κρεβατάκι απο κάτω!!!
    Φιλιά πολλά, να περνάτε καλά♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηρώ μου.... Δεν ξέρεις πόσο θα χαρώ να δω τις ιδέες αυτές υλοποίημενες στο δικό σας δωμάτιο... Με έκανες και χαμογέλασα, πάντα αγαπώ τθς αναμνήσεις που ανασυρεις με τα κείμενα μου...Η φωτογραφία εννοείται θα μπει στον τοίχο.... Σε ευχαριστώ τόσο πολύ για τις όμορφες ευχές σου...

      Διαγραφή
  19. Έχω ξετρελαθεί, ρε Γιάννα!!! Μπράβο!! Είναι απίστευτο! Καλά σίγουρα έχει ξετρελαθεί και το ζουζούνι σου!!
    Καλά είμαι έτοιμη να κάνω παραγγελία στον παππού το μάστορα!!


    Φιλάκιαααααααααα....

    Βάσω η μαμά πρωτάρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα αχ βρε Μαμά Πρωτάρα, είσαι μακρυά τι να σε κάνω!! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ! Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  20. Τα ετοιμα κρεβάτια που κυκλοφορουν είναι ψευτικα. Κανατε πολύ καλα που ζητησατε τη βοήθεια του παππου. Οσο για το σχέδιο που διαλεξατε τέλειο. Χιλια μπραβο στον παππου. Περιμενουμε την αναρτηση με τις λεπτομέρειες. Να δελεασουμε και τον δικό μας παππου.Ηδη μας εχει φτιαξει 2 κρεβατια. Να μην ζητησουμε και σπιτάκι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, ναι!! Τότε μείνε οπωσδήποτε συντονισμένη!!! Είσαι τυχερή καθ εσύ, τα κρεβάτια του εμπορίου είναι όντως ψεύτικα σε σχέση με αυτά!! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  21. Τα ετοιμα κρεβάτια που κυκλοφορουν είναι ψευτικα. Κανατε πολύ καλα που ζητησατε τη βοήθεια του παππου. Οσο για το σχέδιο που διαλεξατε τέλειο. Χιλια μπραβο στον παππου. Περιμενουμε την αναρτηση με τις λεπτομέρειες. Να δελεασουμε και τον δικό μας παππου.Ηδη μας εχει φτιαξει 2 κρεβατια. Να μην ζητησουμε και σπιτάκι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. απλα ΠΑΡΑΜΥΘΕΝΙΟ...ΠΟΛΛΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΑΞΙΟ ΠΑΠΠΟΥ...ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΗΡΕΣ Ε??? ΝΑ ΤΟ ΧΑΡΕΙΣ ΔΗΜΗΤΡΗ ΓΕΡΑΣΙΜΕ...Φιλιά πολλα Μαρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία... Η αλήθεια είναι είμαι λίγο καρμπόν του πατέρα μου, χωρίς αυτό να είναι καλό σε όλα, χεχε! Την δημιουργικοτητα του, του την πήρα όμως δόξα τον Θεό! Σε ευχαριστώ πολύ για τα τόσο όμορφα λόγια!! Φιλιά πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  23. Βλέποντας τις εικόνες, η μόνη λέξη που μου ήρθε στο μυαλό ήταν η λέξη Ευλογία.....
    Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χίλια μπράβο στον άξιο παππού, υπέροχη δουλειά , φαντάζομαι χαρά ο εγγονός. Να είναι πάντα γερός και να απολαμβάνει την αγάπη του παππού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μα τι τέλειο που έχει γίνει!!!! Πόσα μπράβο στον παππού!!!!! Ερώτηση ....μπορούμε να τον δανειστούμε για λίγο;;;; Καλά έχω πάθει πλάκα!!! Και ο μικρός σου φαίνεται ενθουσιασμένος!!!! Να το χαρεί!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κούκλα μου!!! Εγώ σας τον δανείζω, εσείς θα τον κουμανταρετε;; Είναι κομματάκι τρελός!!! Χαχα! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  26. δεν θα σου πω μονο ποσο τελειο ειναι το κρεββατι σας!!αλλα το τι συναισθηματα μου εβγαλε ..εμενα ο δικος μου μπαμπακας περα απο το ποσο αγαπαει τα παιδια μου ηταν και εξαιρετικος ξυλουργος..ηταν το επαγγελμα του..αλλα λογω ενος εγκεφαλικου πλεον δεν ειναι σε θεση να μας φτιαξει τιποτα.ενω θελει τοσο πολυ!συγκινηθηκα τοσο πολυ κοριτσι μου.χτυπησες φλεβα.να χαιρεσαι την οικογενεια σου κοπελα μου..και να εκτιμας καθε στιγμη με τους ανθρωπους σου γιατι ειναι πολυτιμες.και ενα μεγαλο μπραβο στον παππου σας απο εμενα και ειμαι σιγουρη πως αν το δειξω και στον μαστρο-Λεωνιδα μου το ιδιο θα πει και εκεινος!!φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με έκανες και δάκρυσα... Έχεις δίκιο. Να το δείξεις του μαστρο- Λεωνίδα θα ήθελα πολύ την γνώμη του... Τρέμω αυτή την ώρα που εσύ ήδη ζεις. Με συγκίνησες κορίτσι μου, σε ευχαριστώ πολύ για το μοίρασμα αυτού του τόσο σημαντικού κομματιού της ψυχής σου... Σε φιλώ γλυκά, γλυκά...

      Διαγραφή
  27. Δεν θα πω πόσο τελειο ειναι το κρεββάτι σας Γιαννα μου.. Ούτε ποσος καταπληκτικός μαστορας είναι ο μπαμπάκας σου.. Θα ευχηθώ μονο αυτο το κρεββάτι να γεμίσει με πολλα παιδικά ποδαράκια και κεφαλάκια... και να ειναι τόσο γερό- που σιγουρα θα ειναι- να αντέξει και τα χοροπηδητά των εγγονιών σας!! πολλα πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίδα μου, μια τεράστια αγκαλιά μόνο... Πάντα με αγγίζεις βαθιά...

      Διαγραφή
  28. φανταστικό!!
    εχει να μοιραστει σχέδια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα σχέδιο όχι, μα θα μοιραστούμε πολλά tips σε επόμενη ανάρτηση!! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  29. Οκ!!! χρυσοχέρης ο παππούς!!! δε παίζεται ο άνθρωπος!!! χίλια μπράβο του!!!!!
    Χάθηκε να είχαμε κι εμείς έναν έστω σε ολόκληρο το σόι;;;;;
    Εύχομαι στο μαιμουδάκι να χαρεί το κρεβάτι του!!! να χορτάσει ύπνους και παιχνίδια!!!!!
    Όσο για τη μωρουδίλα ούτε εγώ θέλω να φύγει από το σπίτι μας.....!!!!
    Μη ξεχάσω να υποκλιθώ και σε εσένα για όλη τη διακόσμηση!!!! έγιναν όλα πανέμορφα!!!! με το στίγμα του μαιμουδιού παντού!!!!!
    Τα φιλιά μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη έτσι νιώθω εγωγια τους γιατρούς!! χάθηκε να έχουμε έναν σε ολόκληρο σοι!!! Χαχα! Σε ευχαριστώ για τα υπέροχα λόγια σου, χαμόγελο στην καρδιά μου!!

      Διαγραφή
  30. Είναι παραπάνω από τέλειο! Είναι φανταστικό! Τι θαύματα κάνει η αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τέλιο, τέλειο, τέλειο! Τόση δουλειά και όρεξη, μπράβο στον παππού! Φαντάζομαι τι θα γίνεται αργότερα που θα έρχονται και φίλοι του, χαμός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Επ! Είδα το ορθογραφικό μου λόγω ταχύτητας και ενθουσιασμού χαχα! TEΛΕΙΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Βέρα μου! Και εγώ σαν να το βλέπω μπροστά Μου!!! Περιμένω με αγωνία!! Πόσο μοναδικές στιγμές η κάθε ηλικία!!

      Διαγραφή
  33. Υπέροχο κρεβάτι! Μπράβο στον πατέρα σου! Να το χαίρεται και να κάνει πάνω του τα πιο όμορφα και γλυκά όνειρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαγδα μου, η πιο όμορφη ευχή!! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  34. Συγχαρητήρια στον παππού! Χρήστος κι αυτός όπως κι ο δικός μου που λατρεύει τις κατασκευές και τις τέχνες γενικότερα! Το κρεβάτι έγινε υπέροχο! Είναι υπερπαραγωγή!! Προσοχή στις βουτιές από πάνω όμως!
    Kathy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου, το έχω δει το κρεβάτι σας και είναι υπέροχο! Σε ευχαριστώ πολύ, για τις βουτιές έχεις απόλυτο δίκιο έχουμε ήδη ξεκινήσει τις διορθώσεις! Στο επόμενο σχετικό ποστ! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  35. Υπέροχος ο παππούς!!! Συγκινήθηκα με την τελευταία φωτογραφία. Να είναι πάντα καλά ο πατέρας σου και να φτιάχνει πραγματάκια. Το κρεβάτι το έχω λατρέψει από την πρώτη φωτογραφία που είχες ανεβάσει στο facebook, ακόμα όταν ήταν υπό κατασκευή. Γενικά το δωμάτιο το έχετε φτιάξει πολύ ωραία και με πολύ αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ βρε κορίτσι μου, σε ευχαριστώ τόσο πολύ! Με συγκίνησες... Φιλιά πολλά πολλά..

      Διαγραφή
  36. Δεν έχω λόγια!!! Υπέροχο το έφτιαξε το κρεβατάκι ο παππούς σας αλλά συγκινήθηκα και με τα λόγια σου, που δείχνουν τόση αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελευθερία μου, σε ευχαριστώ τοοσο πολυ... Σε φιλώ γλυκά..

      Διαγραφή
  37. Ονειρεμένο κρεβάτι από έναν υπέροχο παππού! Γιάννα μου, να χαίρεσαι το μαϊμούδι σου αλλά και τον γλυκύτατο μπαμπά σου! Η τελευταία φωτογραφία μιλάει από μόνη της...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου... Έχεις δίκιο... Φιλιά πολλά πολλά...

      Διαγραφή
  38. Λεβέντης ο παππούς...μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια σας είναι η κινητήριος δύναμη μου, Η αλληλεπίδραση που χρειάζεται κάθε blogger με τους αναγνώστες του. Θα χαρώ πολύ να σας δω εδώ κάτω...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...