Παρασκευή 5 Ιουνίου 2015

Κουκουβά....

Και έτσι ξαφνικά... λύθηκε η γλώσσα σου...

Εκεί που είχες γίνει εξπέρ στην νοηματική και τις περισσότερες φορές έπρεπε να σε κοιτάμε για να ξέρουμε τι θέλεις... 

ξαφνικά...  όταν ο μπαμπάς σε χαιρετάει για να πάει για δουλειά λες "γεια".... 

όταν σε ρωτάει πιο είναι το αυτοκίνητο μας λες "ατό", (αυτό)...

όταν σε ρωτάω τι θες για πρωινό λες "πίτα",(πίτσα) ή "αγό" (αυγό) ή "γαάγια" (γάλα)...

όταν θες να πας στην τουαλέτα λες "τσίτσι" (τσια)...

όταν θες νερό δεν κάνεις πλέον πως ρουφάς νοερά αλλά λες βρονταχτά "ΝΕΝΟΟΟ"...

Διαλέγεις τα μαγνητικά σου γράμματα και τα λες φωναχτά...

Μετράς μόνος σου τα αυτοκινητάκια σου και όταν σε ρωτάμε πόσα κεράκια θα σβήσεις λες περήφανα "ιο" (δυο!)... 

Προσπαθείς να επαναλάβεις σχεδόν ότι σου λέω... 

Ξαφνικά... με κοιτάς καλά καλά πριν κοιμηθείς, μου σκας ένα ζουμερό φιλί, μου πιάνεις τα μάγουλα με τα χεράκια σου... και μου λες... "Μαμά, απώ".... 

Και μένω να αναρωτιέμαι τι έκανα για να αξίζω ένα τέτοιο μοναδικό πλάσμα.... 

κουκουβά.... 





15 σχόλια:

  1. πες μου γιατί με συγκινείς τόσο! τι ήθελα και διάβασα την τελευταία πρόταση...κλαίω..το ίδιο νοιώθω και εγώ για την μικρή μου που είναι πάνω κάτω στην ίδια ηλικία (Αύγουστο 2013 εμείς!!). ίσως γι' αυτό βλέπω πράγματα κοινά και γενικά......χαίρομαι για εσάς σαν να σας γνωρίζω! Κατερίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου και εγώ χαίρομαι τόσο για την αγάπη και την θετική ενέργεια που μας στέλνεις όσο και για το γεγονός πως σε αγγίζουν σκέψεις πολύ ιδιαίτερες για μένα.. Σε φιλώ γλυκά και στέλνω πολύ ροζ χρυσόσκονη στην μικρούλα σου!

      Διαγραφή
  2. Γιάννα μου, το ίδιο αναρωτιέμαι και εγώ...
    αφού όμως ο Θεός τα εμπιστεύτηκε στα χέρια μου... εύχομαι τουλάχιστον να φανώ αντάξια της εμπιστοσύνης Του..

    Να τον χαίρεσαι πάντα!!!! όταν αρχίζουν να μιλούν, αρχίζει μια νέα, καταπληκτική ''''΄φάση"!

    την αγάπη μου και τα φιλιά μου και στους δυο
    Αλεξία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ε, ας είμαστε και λίγο κουκουβάγιες, δεν πειράζει. Εξάλλου αυτή είναι μια από τις πιο χαριτωμένες φάσεις στη ζωή του μωρού μας - απόλαυσέ την στο έπακρο!!!

    Καλημέρα
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτή η φάση της ζωής τους, όταν μαθαίνουν να μιλούν, είναι φοβερή! Έχει πολύ πλάκα! Ο δικός μου έκλεισε τα δύο, αλλά ακόμα δεν μιλάει, μόνο τα βασικά... μαμά, μπαμπά, βουβού (αυτοκίνητο), μαμ, τζιζ, αγό (αυγό), αγά (γάλα).. δεν αγχώνομαι όμως, θα έρθει εκείνη η στιγμή που θα λυθεί η γλώσσα του και τότε δεν θα τον προλαβαίνουμε! Να τον χαίρεσαι το γιόκα σου γλυκιά μου κουκουβάγια! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασε που ακριβώς επειδή αργούν Μαράκι μου, έχουν άλλη γλύκα!! Εννοείται πως δεν αγχωνόμαστε εφόσον καταλαβαίνουν τα πάντα, το κάθε παιδί έχει τον δικό του ρυθμό! Φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  5. To aksizeis kai me to parapanw! Bravo Gianna mou. Sou eyxomai olopsyxa na erthoun kai alles toses omorfes prwtes fores kai stigmes. Kai fysika na tis ksana ziseis me ta epomena maimoudakia! Maria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου... Και εγώ σου εύχομαι τα καλύτερα... Σε φιλώ γλυκά γλυκά <3

      Διαγραφή
  6. Αχ είναι η υπέροχη αίσθηση να ακούς το μικράκι σου να μιλάει, ειδικά όταν λέει "απώ!!!!"....

    Εμάς ο μικρός μας είναι ακόμα της νοηματικής!! χαχαχα


    Πολλά φιλάκια!!


    Βάσω, η Μαμά Πρωτάρα

    ΥΓ. Να σημειώνεις όλες αυτές τις μικρές λεξούλες για να τις θυμάσαι... η μικρή μου τρελλαίνεται να της λέω αυτά που έλεγε όταν άρχισε να μιλάει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτό το "απώ.." Έχεις δίκιο πρέπει να τις σημειώνω όλες... Θα έρθει και η ώρα σας!! Φιλιά πολλά Βάσω μου!!

      Διαγραφή
  7. Αχ! αυτή η ηλικία που αρχίζουν και επικοινωνούν μαζί μας, κάθε μέρα και κάτι καινούργιο "βγάζουν" και τρελενόμαστε από ευτυχία, συγκίνηση, υπερηφάνεια... πόσα συναισθήματα μπορεί να μας προσφέρει ένα τόσο μικρό πλασματάκι! Αυτό είναι (κατά την ταπεινή μου γνώμη) το μεγαλύτερο θαύμα της ζωής. Ένα μεγάλο ευχαριστώ Γιάννα μου, που μοιράζεσαι το προσωπικό σου θαύμα μαζί μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια σας είναι η κινητήριος δύναμη μου, Η αλληλεπίδραση που χρειάζεται κάθε blogger με τους αναγνώστες του. Θα χαρώ πολύ να σας δω εδώ κάτω...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...