Παρασκευή 19 Ιουνίου 2015

Τσ, τσ, τσ.... (και κάπως έτσι... μεγάλωσα.....)

Χθες ενώ οδηγούσα με το μαιμουδάκι μέσα στο αυτοκίνητο, έπιασε μια απίστευτα δυνατή μπόρα. Τόση που δεν μπορούσα να δω από το παρμπρίζ παρότι οι υαλοκαθαριστήρες "δούλευαν" σαν τρελοί! Εντελώς αυθόρμητα και ασυναίσθητα είπα: "Τσ, τσ, τσ"....

....και ακούω από πίσω τον Δημήτρη να ξελιγώνεται στα γέλια... Το ξανακάνω για να βεβαιωθώ πως αυτό που έκανα του προκάλεσε το γέλιο και για μια ακόμα φορά ακούω αυτό το υπέροχο κακαριστό γελάκι... 

Τότε θυμήθηκα πως η πρώτη φορά που συνειδητοποίησα πως αρχίζω να μεγαλώνω ήταν η πρώτη φορά που αναφώνησα αυτό το πολύ ¨ενήλικο" "Τσ, τσ, τσ", βλέποντας στις ειδήσεις την τραγωδία με τους διδύμους πύργους... 

Αυτό το "επιφώνημα¨που έκαναν οι γονείς μας και όλοι οι ¨μεγάλοι" και που τόσο μας διασκέδαζε όταν ήμασταν παιδιά και άλλο τόσο μας εκνεύριζε όταν ήμασταν έφηβοι... Αυτό το επιφώνημα που την πρώτη φορά που βγαίνει από το δικό μας στόμα, νομίζω μας σοκάρει λίγο... 

Κοίτα σε κάτι σκέψεις που μπορεί να σε βάλει μια δυνατή μπόρα και ένα δίχρονο μαιμουδάκι.... 




8 σχόλια:

  1. Στιγμές επιφοίτησης αλλιώς!

    Καλημέρα
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. θα σε εκπλήσει συνέχεια στην πορεία της ζωής σου το πόσο "ίδια" θα συνειδητοποιείς πως φέρεσαι με τους γονείς σου.. τελικά όσο και αντιδρούμε και καταδικάζουμε κάποιες συμπεριφορές τα γονίδια μας εκδικούνται!
    φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ε λοιπόν, συνειδητοποιώ ότι δεν το έχω κάνει ποτέ μέχρι τώρα.. Χμμ... ξεμωραίνομαι όσο πάω λες; ή απλώς διατηρώ το παιδί μέσα μου και έξω μου προφανώς;;; Από την άλλη βέβαια, υπάρχουν χίλια δυο πράγματα που με εκνεύριζαν στους δικούς μου και τώρα τα κάνω εγώ!

    Είδες όμως σε πόσες σκέψεις μας βάζουν τα ζουζούνια μας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχεις κάνει το "τσ, τσ, τσ" Μπράβο σου βρε Μαρθούλι, δεν ξέρω πως τα καταφέρνεις με τόσα που βλέπουμε!! Φιλάκια πολλά κορίτσι μου!!

      Διαγραφή

Τα σχόλια σας είναι η κινητήριος δύναμη μου, Η αλληλεπίδραση που χρειάζεται κάθε blogger με τους αναγνώστες του. Θα χαρώ πολύ να σας δω εδώ κάτω...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...