Τετάρτη 3 Ιουνίου 2015

Υπέροχα απλή γαλατόπιτα με γεύση από τα παλιά... (της Αργυρούς Μπαρμπαρίγου)

Αυτές τις μέρες, έχω στο σπίτι την γλυκιά μου γιαγιούλα. Οι κουβέντες δίνουν και παίρνουν φυσικά και όλο και αναπολούμε παλιές καλές στιγμές... 

Σε μια από αυτές τις όμορφες συζητήσεις θυμήθηκα την υπέροχη γαλατόπιτα που έφτιαχνε... Και ξαφνικά έπρεπε απλά να την φτιάξω. Εφόσον η γιαγιά μου δεν θυμόταν αναλογίες και ούτε μπορεί να με βοηθήσει πλέον, έψαξα και βρήκα μια υπέροχη συνταγή της Αργυρούς Μπαρμπαρίγου. Αυτούσια την συνταγή μπορείτε να την βρείτε εδώ.

Όλα τα υλικά τα είχα. Μέχρι και νοστιμότατα φρέσκα αυγά από το χωριό. Μόνο το σιμιγδάλι που έβαλα ήταν χοντρό αλλά δεν επηρέασε το αποτέλεσμα ενώ πρόσθεσα και μια στρώση πτι μπερ όπως έκανε η μητέρα μου. Και το αποτέλεσμα με δικαίωσε.... 


Το μισό ταψί εξαφανίστηκε μέχρι το μεσημέρι! Το μαιμουδάκι ξετρελάθηκε και βρήκε επιτέλους λίγο ενδιαφέρον και πάλι στα ενδιάμεσα γεύματα αφού μου τα έχει βαρεθεί όλα! Φυσικά η γεύση δεν συγκρίνεται με εκείνη την απίθανη πίτα της γιαγιάς μου, μιας και το γάλα που χρησιμοποιούσε ήταν ολόφρεσκο και κατσικίσιο- μια πίτα τόσο λεπτή μα με τόσο έντονη γεύση και τόσο χορταστική που σχεδόν μπορώ να την γευτώ νοερά ακόμα και τώρα... Είναι  όμως και αυτή πολύ νόστιμη, υγιεινή, εύκολη, γρήγορη και οικονομική! 



Δοκιμάστε την και θα με θυμηθείτε! Και όταν ετοιμάσετε αυτόν τον καφέ που σας προτείνω ώστε να απολαύσετε το μικράκι σας να ασχολείται με μια παραλία σε ένα κουτί, να έχετε ετοιμάσει και αυτό το ελαφρύ γλυκάκι και ξαφνικά η μέρα σας θα γίνει λίγο πιο όμορφη! 


5 σχόλια:

  1. Τη όμορφα που περνάς χρόνο με τη γιαγιά σου!
    Το πιστέυεις ότι δεν έχω φάει ποτέ γαλατόπιτα!!! Και το λατρεύω το γάλα!
    Και έχω και κατσικίσιο από την πεθερά μου και φρέσκα αυγουλάκια <3
    Όσο για την παραλία σε κουτί τι καλά που μας τη θύμισες!!
    Θα σου πω εντυπώσεις απο τη γαλατόπιτα.
    Φιλιά Γιάννα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου τότε να την κάνεις οπωσδήποτε!! Περιμένω εντυπώσεις... (και ένα ταπεράκι!!!!- άκου έχεις κατσικίσιο!! Να συνεννοηθούμε να μου στέλνει και εμένα!!) (την λατρεύω την γιαγιά μου!!) Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Λατρεύω το γάλα αλλά η γαλατόπιτα δε μου αρέσει.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες Μαρία- Έλενα μου!! χιχι! Σε φιλώ γλυκά κορίτσι όμορφο! <3

      Διαγραφή
  3. Αγαπημένη πιτούλα!!!!
    ωχ τι μου θυμίζεις κ δε μπορώ να φάω γλυκά.... κ έχω κι ένα κάρο αντράκια στο σπίτι που ούτε να την δοκιμάσουν θέλουν τη γαλοπιτούλα (εγώ από τη δική μου γιαγιά έτσι τη ξέρω)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια σας είναι η κινητήριος δύναμη μου, Η αλληλεπίδραση που χρειάζεται κάθε blogger με τους αναγνώστες του. Θα χαρώ πολύ να σας δω εδώ κάτω...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...