Τρίτη 9 Ιουνίου 2015

Μαιμουδάκι μηνών...23!!

Μαιμουδάκι μου...

Και όμως έγινες κιόλας 23 μηνών! 

Σε ένα μόλις μήνα θα είσαι 2 χρονών.... 

Και πίστεψε με- το πάρτι σου θα είναι διπλά εντυπωσιακό από το περσινό! Και παρόλο που δεν ξέρω πόσα πραγματικά καταλαβαίνεις- το μόνο σίγουρο είναι πως είσαι ενθουσιασμένος, συμμετέχεις σε όσα ετοιμάζω προσπαθώντας φυσικά να τα χαλάσεις, θες να σου λέμε το τραγουδάκι και να προσποιείσαι πως σβήνεις το κεράκι, χτυπα΄ς παλαμάκια και τσιρίζεις από χαρά! Όσο κουρασμένη και να είμαι, με κάνεις να θέλω να τα κάνω όλα όσο πιο όμορφα και παιχνιδιάρικα μπορώ! 

Στο μεταξύ, μεγαλώνεις τόσο πολύ μέρα με τη μέρα... Αλλάζεις. Στο τρόπο που περπατάς, που παίζεις, που επικοινωνείς. Στον τρόπο που εκφράζεις τα συναισθήματα σου! Είναι όλα στο... πολύ! 

Διασκεδάζεις πολύ, κλαις πολύ, φωνάζεις πολύ, σιωπάς πολύ, νευριάζεις πολύ, αγαπάς πολύ, τρως πολύ, παίζεις πολύ, βαριέσαι πολύ, κοιμάσαι πολύ, απαιτείς πολύ, ακούς πολύ, σχεδόν μιλάς και πολύ!!! (αμέ!!) Όλα στο πολύ ανάλογα με την μέρα και την διάθεση! 

Εγώ πάλι... μαζί σου στο πολύ... 

23 μήνες τώρα συνέχεια μαζί... συνέχεια και πολύ... Τα "πολύ" μας μεταδοτικά, πάνε και έρχονται από τον έναν στον άλλον... 

Ξέρεις πιο "πολύ" είναι τόσο πολύ που πονάει; 

Το πόσο πολύ σε αγαπάω!



8 σχόλια:

  1. Με το καλό τα 2α σας γενέθλια...Πάλι θαύματα θα κάνει η μανούλα για το μικρό της μαιμουδάκι!!!
    Να τον χαίρεσαι και να τα ζείτε πάντα όλα στο ΠΟΛΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ πολύ Έλενα μου!! Ελπίζω να τα καταφέρω και φέτος!!! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. βρε μεγαλωσε το μαιμουδακι και σε λιγο πιανει τα 2!!! σε νιωθω Γιαννα μου!! καμαρωνε καμαρωνε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχο, ανεπανάληπτο μαϊμουδάκι!!! Να τον χαίρεσαι, γλυκιά μου!!!


    Βάσω, η Μαμά Πρωτάρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με το καλό τα 2α γενεθλιά σας.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια σας είναι η κινητήριος δύναμη μου, Η αλληλεπίδραση που χρειάζεται κάθε blogger με τους αναγνώστες του. Θα χαρώ πολύ να σας δω εδώ κάτω...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...