Δευτέρα 22 Ιουνίου 2015

Το μαιμουδάκι, η Σοφία, το Τρελό Βελονάκι και τα.... μαιμουδάκια της!

Την γλυκιά Σοφία και το Τρελό Βελονάκι της, ανακάλυψα πρώτη φορά πέρσι τα Χριστούγεννα όταν έψαχνα για δυο υπέροχα custom made σκουφάκια και η Σοφία μου δημιούργησε αυτό ακριβώς που ήθελα! Εξαιρετικά συζητήσιμη, διαλλακτική και συνεργάσιμη, ήμουν σίγουρη πως θα την προτιμούσα και πάλι! (άλλωστε δεν είναι κρυφό, είμαι απόλυτα πιστή σε όσους όχι μόνο κάνουν πολύ καλή δουλειά, μα έχουν αυτά ακριβώς τα χαρακτηριστικά- ιδίως σε μια εποχή που τα πράγματα δεν είναι πάντα τόσο εύκολα για τις χειροποίητες δημιουργίες που πολύ λογικά κοστολογούνται περισσότερο από τα προϊόντα μαζικής παραγωγής). 

Όταν λοιπόν μου καρφώθηκε η ιδέα να έχω και μερικά μαιμουδάκια στην κεντρική διακόσμηση του δεύτερου πάρτι γενεθλίων του... μαιμουδιού, έστειλα αμέσως μήνυμα στην Σοφία. Και όπως πάντα μου έκανε το χατήρι! Μόλις μου έστειλε την πρώτη εικόνα από το δείγμα για να βεβαιωθεί ότι μου αρέσει, ξετρελάθηκα! Φανταστείτε λοιπόν σήμερα την χαρά μου που τα έλαβα!!



Όπως ακριβώς και την προηγούμενη φορά, το πακετάκι μου ήρθε όμορφα αμπαλαρισμένο με τρία τοσοδούλικα μαιμουδάκια μέσα των οποίων το μαλλί είναι πολύ απαλό και πλεγμένο στην εντέλεια. Οι φατσούλες τους είναι μια γλύκα, όπως ακριβώς και το μαιμουδάκι μου! Η λεπτομέρεια που με κέρδισε, η τέλεια ουρίτσα τους που τυλίγεται γύρω από το δάχτυλο σου! Το δε μαιμουδάκι ξετρελάθηκε, οι φωτογραφίες που ακολουθούν είναι τραβηγμένες με την λειτουργία συνεχούς λήψης... θα δείτε πόσο γρήγορα άρχισαν να εξαφανίζονται τα μαιμουδάκια από το τραπέζι και πόσο γρήγορα γέμισαν την αγκαλιά του...!!









Ευχαριστούμε πολύ Σοφάκι!! 

Το κείμενο, δεν αποτελεί διαφήμιση, είναι απλώς μια προσωπική εκτίμηση για μια όμορφη γνωριμία και συνεργασία <3 Αν δεν στηρίξουμε η μια την άλλη, τότε τι; 

4 σχόλια:

  1. πολύ χαίρομαι που βλέπω τέτοιες όμορφες πλεκτές δημιουργίες!
    καλά, ο Δημήτρης τα εκτίμησε δεόντως!

    και ο δικός μου ο μικρός έχει ένα πλεκτό κουκλάκι- του το έφτιαξα εν αναμονεί του μωρού, για να έχει το δικό του "μωρό"- και το αγαπάει τόσο πολύ, είναι ο "φίλος" του, έτσι λέει.

    καλές ετοιμασίες, τα βλέπω όλα και σε θαυμάζω
    την αγάπη μου πάντα
    Αλεξία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξία μου το είδα στην σελίδα σου και μου άρεσε πολύ!!

      Εσύ θαυμάζεις εμένα;; Έλα μωρέ μανούλα... εγώ θαυμάζω εσένα. (και αλήθεια λέω!) Σε φιλώ γλυκά γλυκά και φυσικά μια τεράστια αγκαλιά σε όλη την ομάδα... <3

      Διαγραφή

Τα σχόλια σας είναι η κινητήριος δύναμη μου, Η αλληλεπίδραση που χρειάζεται κάθε blogger με τους αναγνώστες του. Θα χαρώ πολύ να σας δω εδώ κάτω...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...