Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2016

Μπορείς να ζωγραφίσεις με φύλλα;;; Ω, ναι! (έμπνευση Two boys and Hope)

Ξέρω, έχω γίνει λίγο γραφική, μα η Ελπίδα και ο Νικόλας της με εμπνέουν πάντα. 

Αυτή την φορά είδα αυτή την υπέροχα 'ζωντανή" ανάρτηση της για ζωγραφική με φύλλα και ήμουν σίγουρη πως θα είναι στις άμεσες δραστηριότητες μας! 

Σε μια λοιπόν από τις βόλτες μας, μαζέψαμε με το μαιμούδι λίγα φύλλα και του υποσχέθηκα πως θα ζήσουμε μεγάλες στιγμές! Δεν κρατιόταν να επιστρέψουμε σπίτι και να του δείξω τι θα κάνουμε! 

Και κάπως έτσι μια μέρα ζωγραφίσαμε με...φύλλα! 



Bγάλαμε τα φύλλα μας, τα πινέλα μας, "σηκώσαμε" μανίκια και...λερωθήκαμε αλά φθινοπωρινό στυλ! 





Μου έκανε εντύπωση που παρότι του έβγαλα όλα τα χρώματα, ο ίδιος επέλεξε μόνο το πράσινο και το κίτρινο, ότι δείτε σε κόκκινο είναι δίκη μου εικαστική παρέμβαση!









Μέχρι που κάποια στιγμή, ενθουσιαστήκαμε λίγο παραπάνω και αρχίσαμε να βάφουμε μανιωδώς με τα δάχτυλα- συνηθισμένη τακτική στην μαιμουδοοικογένεια! 


Περάσαμε ένα υπέροχο απόγευμα που μας χάρισε ταξιδιάρικες και πανέμορφες ζωγραφιές να στολίσουμε στους τοίχους μας...



Όταν τελειώσαμε, δεν ήθελα να πετάξω τα φύλλα, ούτε ο Δημήτρης Γεράσιμος ήθελε. Ήταν τόσο όμορφα... Τα αφήσαμε λοιπόν να στεγνώσουν και φτιάξαμε μια υπέροχη γιρλάντα για την κεντρική είσοδο του σπιτιού μας... Έτσι για να καλωσορίσουμε το φθινόπωρο που τόσο αγαπάμε... 




Και αν σας άρεσε αυτό, που να δείτε τι έκανε πριν λίγες μέρες η Ελπίδα με μερικά φύλλα εδώ και εδώ

6 σχόλια:

  1. Εκπληκτική η δουλειά σας, μαϊμουδοοικογένεια!Και η γιρλάντα σας, ότι πρέπει για φθινοπωρινή διακόσμηση! Σας φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. η γιρλαντα τελεια...καλο φθινόπωρο ψαράκι καλό!!!!φιλια Μαρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπεροχα τα φυλλα σας!! Πολυ χαιρομαι που σας αρεσε Γιαννα μου .. και η γιρλαντα σας πανεμορφη!! Πολλά πολλά φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ Ελπίδα μου και για την έμπνευση φυσικά!! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή

Τα σχόλια σας είναι η κινητήριος δύναμη μου, Η αλληλεπίδραση που χρειάζεται κάθε blogger με τους αναγνώστες του. Θα χαρώ πολύ να σας δω εδώ κάτω...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...