Τρίτη 18 Απριλίου 2017

Φτιάξαμε το δικό μας... κουκλοθέατρο!

Χθες πήγαμε στο πάρτι γενεθλίων των δυο ξαδελφών μας- το οποίο έγινε σε παιδότοπο. Εκεί όπου κάθονταν τα παιδάκια είχε και ένα κουκλοθέατρο το οποίο πιθανολογώ πως χρησιμοποιεί το κατάστημα όποτε αυτό ζητηθεί.  Μόλις ο Δημήτρης Γεράσιμος το εντόπισε, ξετρελάθηκε και δεν έβγαινε από αυτό, έπαιζε διαρκώς ρόλους πίσω από την κουρτίνα. 

Ξαφνιάστηκα μιας και σε όσες απόπειρες είχα κάνει στο παρελθόν για τέτοιου είδους δραστηριότητα, δεν τον είχε ενθουσιάσει ιδιαίτερα. Βέβαια και εγώ το είχα κάνει με πολύ μικρή σκηνή όπου τα κουκλάκια έμπαιναν στα δάχτυλα. Στο μεταξύ- εφόσον ο ίδιος δεν το ζητούσε- το ξέχασα και εγώ. 

Μέχρι χθες. Βλέποντας τον τόσο ενθουσιασμένο, ενθουσιάστηκα και εγώ και σκέφτηκα πόσο εύκολο είναι να φτιάξω ένα κουκλοθέατρο. Το μόνο που χρειάζομαι είναι ένα μεγάλο χαρτόκουτο! 

Πήγα λοιπόν στην αποθήκη σήμερα κιόλας το πρωί, βρήκα το πιο μεγάλο χαρτόκουτο και μέσα σε μισή μόλις ώρα και μηδέν κόστος- το παιχνίδι είχε ξεκινήσει!! 


Δεν έχω ιδιαίτερες οδηγίες να μοιραστώ διότι είναι εξαιρετικά απλό. Το συγκεκριμένο χαρτόκουτο ήταν από την καρέκλα φαγητού του Δημήτρη Γεράσιμου όταν ήταν μωρό, αν είχα την επιλογή θα προτιμούσα ένα λίγο πιο ψηλό. Σε φάρδος όμως μου αρέσει πολύ. Έκοψα τα πλαϊνά με έναν καλό χαρτοκόπτη, (για χαλιά είναι ο συγκεκριμένος που έχω), ώστε να μείνει ότι βλέπετε μαζί με τις "βάσεις" τόσο για την ψευδαίσθηση σκεπής στο πάνω μέρος, όσο και για να στέκεται καλύτερα στο κάτω μέρος. Έπειτα σχεδίασα με μολύβι τα παράθυρα και την κεντρική σκηνή και τα έκοψα και αυτά με τον χαρτοκόπτη. Η κουρτίνα με ταλαιπώρησε λίγο μιας και δεν είχα πλαστικό τραπεζομάντιλο να το κολλήσω με χαρτοταινία, οπότε έκοψα ύφασμα από μια παλιά ποδιά που είχα και που ποτέ δεν φοράω- έκανα τρύπες τμηματικά σε σημεία με ένα περφοματέρ, έκοψα ελάχιστα το ύφασμα και το έδεσα με απλό σπάγκο. Έκανα δυο τρύπες και εκεί που θέλω να μαζεύει η κουρτίνα, πέρασα ένα συρματάκι πίπας, (αυτό με το οποίο κάνουμε πολλές χειροτεχνίες) και με το οποίο μπορεί και ο μικρός να το λύνει και να το δένει- αφού απλά το γυρνάει με σπειροειδή τρόπο. 
Τέλος, έγραψα την "επωνυμία" του κουκλοθέατρου και αρχίσαμε το παιχνίδι! 

Δεν χρειάζονται καν ειδικές κούκλες! Μια χαρά παίξαμε με όσα λούτρινα είχαμε ήδη! Μάλιστα έχω μια κούκλα από τα παιδικά μου χρόνια που είναι τρια σε ένα- γίνεται δηλαδή η ίδια η κούκλα με κάποιες κινήσεις ρούχων και Κοκκινοσκουφίτσα,  και Κακός Λύκος και η Γιαγιά, οπότε είναι η ιδανική για το παραμύθι- το οποίο μάλιστα είναι ένα παραμύθι που ποτέ δεν έχουμε διαβάσει έτσι το απόλαυσε διπλά όταν του το έκανα εγώ στο κουκλοθέατρο! 







Αφού παίξαμε στο μπαλκόνι για να σας το δείξουμε με όσο το δυνατόν πιο καλό φως- οι αυλαίες έπεσαν και το παιχνίδι μεταφέρθηκε μέσα στο δωμάτιο του μαιμουδιού όπου πια η φαντασία πήρε φωτιά... (δείτε πονηρό βλέμμα που κρυφοκοιτάει από το παράθυρο...) 




Ένα θα σας πω. Αυτή η κατασκευή έγινε σήμερα το πρωί, αφού μετά περάσαμε όλη την μέρα μας στην παραλία και μετά στο δάσος για πικ νικ! Μόλις επιστρέψαμε όμως σπίτι έτρεξε στο κουκλοθέατρο του και το παιχνίδι συνεχίστηκε από εκεί που το είχαμε αφήσει! 

Η απόλυτη επιτυχία!


4 σχόλια:

  1. Πολύ μου άρεσε η ιδέα σου! όταν ήμουν μικρή είχα κάνει και γω κουκλοθέατρο από μία παλέτα! (αυτή που βάζουν τα ξύλα) είχα κλείσει το κάτω μέρος με χαρτί και πάνω είχα βάλει κουρτινάκια και μάλιστα είχα δώσει και παράσταση στη γειτονιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απίθανο!!!! Πολύ χαίρομαι που το μοιράστηκες αυτό μαζι μου, σε ευχαριστώ!!!!

      Διαγραφή
  2. Τι ωραίο που είναι!!!! Φέτος που μεγάλωσε κι άλλο ο μικρός νομίζω πως σε έχει εμπνεύσει ακόμη περισσότερο. Μα πόσο ωραίες ιδέες για παιχνίδι! Φιλιά πολλά και αστείρευτη έμπνευση να έχεις! <3 (Ελίνα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αλήθεια αυτό! Εμπνέουν τα μαιμουδια άσε που έχει αρχίσει να έχει και αυτός ιδέες!!! (πολλές φορές υπέροχες!) Σε ευχαριστώ πολύ Ελινα! Φιλιά!

      Διαγραφή

Τα σχόλια σας είναι η κινητήριος δύναμη μου, Η αλληλεπίδραση που χρειάζεται κάθε blogger με τους αναγνώστες του. Θα χαρώ πολύ να σας δω εδώ κάτω...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...