Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2015

Ο δικός μου μικρός πρίγκηπας... (quest post)

Όταν κάποιος αποφασίζει να κοιτάξει την δυσκολία του κατάματα, να την αποδεχθεί και να βρει ακόμα και μέσα σε αυτή την μαγεία, μπορεί... 

Ένα υπέροχο κείμενο από την Μερσίνη και τα Tosodoulika... 

"Κάποτε βρέθηκα μέσα σε μια έρημο. Το αεροπλάνο μου είχε χαλάσει και αν δεν αποφάσιζα να το φτιάξω δε θα είχα καμιά ελπίδα. Έτσι κατέβηκα και έπιασα αμέσως δουλειά.
Μέχρι που ξαφνικά…
Ένα μικρό αγοράκι πλησίασε.
Ήταν μόλις  650 γραμμάρια.

«Θα μου ζωγραφίσεις ένα αρνί;»
Έτσι γνώρισα το αγόρι που άλλαξε τη ζωή μου. Μείναμε μαζί σχεδόν έξι μήνες. Του έλεγα ιστορίες και εκείνος μου ..."

Για την συνέχεια πατήστε εδώ.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι η κινητήριος δύναμη μου, Η αλληλεπίδραση που χρειάζεται κάθε blogger με τους αναγνώστες του. Θα χαρώ πολύ να σας δω εδώ κάτω...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...