Κυριακή 6 Μαρτίου 2016

Η μέρα που ερωτεύτηκα έναν... πειρατή!

Ακούστε να σας πω τι έπαθα η δοοοόλια η μάνα... 

Εγώ το καρναβάλι δεν το αγαπώ. Το έχω δηλώσει ουκ ολίγες φορές. Και δεν είναι ότι το παίζω βαρύ πεπόνι ή ότι δεν είμαι καραγκιόζης. Βαρύ πεπόνι σίγουρα δεν είμαι- μόνο στα κιλά πιθανότατα- και καραγκιόζης σίγουρα είμαι αλλά... prive. 

Είναι που δεν πολυβρίσκω το νόημα σε όλο αυτό. Θες που είμαι κομματάκι αγοραφοβική, και αν με κλείσεις σε ένα σπίτι με διαπασών την μουσική και τόσο κόσμο που δεν μπορείς να περάσεις, με έχεις στείλει απευθείας με κρίση πανικού στο νοσοκομείο; Θες που το ίδιο ακριβώς θα πάθω αν με βάλεις να τρέχω μαζί με έστω πενήντα άτομα σε ένα γκρουπ στους δρόμους της πόλης; Θες που την μοναδική χρονιά που δούλεψα δημοσιογράφος με έβαλαν τελευταία στιγμή να παρουσιάσω την παρέλαση, δεν άντεξα εν τέλει την ένταση και τις αγκαλιές από εκατοντάδες αγνώστους και κατέληξα όντως στο νοσοκομείο; Θες που στην τελική δεν μπορώ και να τρέξω; Θες που όταν χορεύω μοιάζω λίγο σαν τα σκυλάκια που βάζαμε στο ταμπλό του αυτοκινήτου, άρα τι άλλο να κάνω το καρναβάλι; (στις εξόδους να με προτιμάτε είμαι το άτομο που κάθετε και φυλάει όλες τις τσάντες- εγγύηση σας λέω!) Θες που νομίζω πως όλο το νόημα του καρναβαλιού είναι να εξευτελιζόμαστε λίγο με αστείες και πρωτότυπες στολές  και όχι να ντυνόμαστε σέξι γατούλες και πριγκίπισσες ή σούπερ ήρωες ως είθισται; 

Δεν ξέρω... Πάντως μια φορά επιχείρησα να βγω καρναβάλι στα 17 μου- μάλιστα αγόρασα και την στολή του γκρουπ ενώ πέρασα από 642 κύματα μέχρι να πείσω τον πατέρα μου να το κάνω και αυτό με όρους- (μόνο στην μεσημεριανή παρέλαση), και ανήμερα της παρέλασης ανέβασα 41 πυρετό... Έκτοτε, το πήρα απόφαση πως εγώ για τα καρναβάλια δεν είμαι... 

Αν δεν ήταν και η οικογενειακή επιχείρηση που λίγο πολύ έπρεπε να ντύνομαι τις απόκριες, η επαφή μου με το αντικείμενο θα είχε εξαφανιστεί εντελώς. Και να που 'εφτασε η μέρα που μου επιτέθηκε με το σπαθί του ο πιο γοητευτικός πειρατής του κόσμου όοοοολου και η δόλια η μάνα.... ερωτεύτηκα....



Τον πειρατή. Που όμως ντύθηκε πειρατής εξαιτίας του καρναβαλιού.... Ooops... Τι σημαίνει αυτό; Μέχρι που σκέφτηκα μήπως και  βγούμε παρέλαση του χρόνου... (Κέλλη, ακούς;;). Μην ερωτεύτηκα το καρναβάλι;;;; (απαπαααα...) Δεν θα το αντέξω... Ερωτεύτηκα το καλοκαίρι. Ερωτεύτηκα το pretend play. (ή τουλάχιστον το παλεύω). Μέχρι και τα ρεβύθια ερωτεύτηκα για χάρη του... Αν  συμβεί αυτό και με το καρναβάλι, τότε πολύ φοβάμαι πως την έχω χάσει την μπάλα... 

Τουλάχιστον μέχρι να φτάσει στην εφηβεία που θα ξεροσταλιάζω τρώγοντας τα νύχια μου να γυρίσει σπίτι για να ακούσω την πόρτα να κλείνει, όπου θα το μισήσω και πάλι...

Ντάξει, τώρα κάπως ηρέμησα... 

(Αυτή την ανάρτηση την αφιερώνω στην Νατάσσα που όλο παραπονιέται πως την κάνω και κλαίει, ευελπιστώντας πως σήμερα την έκανα να γελάσει... <3 ) 





12 σχόλια:

  1. Μα να είσαι Πατρινιά κ να μην έχεις βγει παρέλαση; Τς τς τς. Τρεις χρονιές βγήκα με γκρουπ κ το απόλαυσα όσο δεν πάει (ήμουν κ σε τρελογκρουπς). Νομίζω πως η παρέλαση είναι ανούσια για τους θεατές. Η πραγματική διασκέδαση είναι για τους συμμετέχοντες. Δοκίμασε το κ θα με θυμηθείς!
    Με έκανες κ γέλασα πολύ :) ΚΑΛΑ καρναβαλισματα. Υπέροχος ο μικρός πειρατάκος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να φανταστείς πως όλη η παρέα μου είναι φανατικοί και τρελοί καρναβαλιστες!! Μέχρι και ο άντρας μου έβγαινε και ας μην το συζητάει καν τώρα πια! Είπαμε, μέχρι την παρέλαση των μικρών και πολύ είναι!!! Χαίρομαι που απολαύσες την ανάρτηση! Σου στέλνω καρναβαλικους χαιρετισμούς!!!

      Διαγραφή
  2. Μα είναι να μην τον ερωτευτείς αυτόν τον πειρατή, τρέμε Τζόνι Ντεπ το μαιμουδάκι είναι εδώ!!! Πες μου οτι στα πάρτυ στην εφηβεία δεν χόρευες να πέσω κάτω τώρα αν είμαστε τόσο ίδιες. Εγψ πάντως με τον χορό καμία σχέση, στα πάρτυ πήγαινα μα μόνο για κουβεντούλα και μόνο σε ειδικές περιπτώσεις έχω χορέψει...Όσο για το καρανβάλι ποτέ δεν έχω παει και αυτό γιατί μου άρεσαν οι απόκριες μέχρι τα 14 και μέχρι τότε πήγαινα μόνο σε πάρτυ φίλων. Δες όμως πως ένα πλασματάκι μπορεί να σε κάνει να χάσεις την μπάλα!!! Σε βλέπω να χορεύεις ξέφρενα μέσα στο καρναβάλι σε λίγο...!!!
    Σας στέλνουμε φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηρώ εννοείται, μόνο μπλουζ!! Και στον γάμο μου με το ζόρι χόρεψα!!! (και έκανα και μαθήματα ένα μήνα για να ξεστραβωθω!!) Μόνο αν με βρεις στο τσακιρ κέφι μπορεί να χορεψω αυτόν τον "χορό" που πιάνεται ο ένας πίσω από τον άλλον και χοροπηδανε!!! Μιλάμε για τρελή χορευταρου!! Χεχε φιλιά πολλά σε μαμά και κοιλίτσα...

      Διαγραφή
  3. Αχ Γιάννα μου μαζί σου!!! Ούτε εγώ συμπαθώ το καρναβάλι!!! Για τα παιδιά μου βέβαια και σε πάρτυ έχω πάει αποκριάτικα και όλο και κάτι χαζό έχω φορέσει. Αυτό όμως δεν αναιρεί την αρχική μου επιλογή. Προτιμώ να κάνω τρέλες όλο τον υπόλοιπο καιρό:)
    Ο μικρός σου πειρατής Ξανθομάλλης δικαίως σε κατέκτησε:) Μα γίνεται τέτοια φάτσα φοβερή να μην σου κλέψει την καρδιά;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δήμητρα μου, είδες που μας κατηγορούν μα με πόσα χαμόγελα και αισιοδοξία γεμίζουμε την ζωή τους όλο τον υπόλοιπο χρόνο;;; Ωστόσο αυτός ο πειρατής ήταν όντως σκετος πειρασμός, τι να κάνω η δόλια η μάνα.... Ανατράπηκε όλη μου η κοσμοθεωρια!!! Σε φιλω γλυκα, πολύ χαίρομαι να σε βρίσκω εδώ κάτω!!

      Διαγραφή
  4. Έχεις να ερωτευτείς ακόμα!!!!!!!
    Παλιά αγαπούσα τις απόκριες, γιατί τις περνούσα πάντα στη Νάουσα, όπου γιορτάζονται με έναν άλλο πιο παραδοσιακό τρόπο. Μετά τις μίσησα για πολλά χρόνια και τώρα με τα παιδιά τις αγάπησα και πάλι καθώς απέκτησαν άλλη χροιά. Έτσι είναι αυτά μάλλον...
    By the way...έχουμε την ίδια στολή για τους πειρατές μας!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι λες Χριστίνα μου ε; Αυτή η στολή φορέθηκε πολύ φέτος είναι η αληθεια! Μα κάθε παιδάκι της κάνει να φαίνεται ξεχωριστή! Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  5. Γλύκας ο πειρατής σου! Γιάννα μου σε καταλαβαίνω απόλυτα! Μισώ το καρναβάλι... δεν έχω καταλάβει γιατί αλλά το μισώ! Δεν έχω χειρότερο!!!Ευτυχώς δεν μένω Πάτρα (χαχαχα) γιατί εκεί θα είχα πρόβλημα! Και τα ρεβύθια τα μισώ και όσο και αν προσπάθησα για χάρη τους δεν τα ερωτεύτηκα... Την απόλαυσα την ανάρτησή σου! ΣΣε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα στα ρεβύθια θα σου πω να δώσεις μια ακόμα ευκαιρία! Στο καρναβάλι, οχι!! Μου είναι δύσκολο η αλήθεια είναι, δεν το αγαπώ το τριήμερο της παραφροσύνης, που ούτως ή άλλως στην ουσία δεν προσφέρει πολλά στις τοπικές επιχειρήσεις αφού προσελκύει περισσότερο φτηνό τουρισμό!Σε φιλώ γλυκά γλυκά!!

      Διαγραφή
  6. Αυτά είναι! Του χρόνου σε βλέπω πάνω στο άρμα, Βασίλισσα του Καρναβαλιού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι να πετάω αυγά!! χαχα τι λε, θες να με τρελάνειειιειςςς;;;;

      Διαγραφή

Τα σχόλια σας είναι η κινητήριος δύναμη μου, Η αλληλεπίδραση που χρειάζεται κάθε blogger με τους αναγνώστες του. Θα χαρώ πολύ να σας δω εδώ κάτω...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...