Τρίτη 10 Απριλίου 2018

Monkey Talk... Ή αλλιώς τι άκουσα τελευταία η μαιμουδομάνα...

Περιμένουμε κάποιο απόγευμα τον γαμπρό μου να επιστρέψει σπίτι και τον περιμένουμε μέσα στο αυτοκίνητο. Αργεί λίγο και ο Δημήτρης Γεράσιμος αρχίζει να είναι ανήσυχος. Να αναφέρω εδώ πως ο γαμπρός μου είναι καραφλός. Σε κάποια φάση του λέω: 

-Μόλις έστριψε ένα αυτοκίνητο, κάτσε να δω αν είναι ο θείος. 

Και μου απαντάει:

-Δες αν έχει καραφλά μαλλιά ο οδηγός!! 

#κλαίω #ΚλαίειΚαιΟΓαμπρόςΜου #ΑποΤαΓέλια #ΌχιΓιαΤηνΚαράφλα #ΔενΈχουμεΤέτοιαΠροβλήματα 

Κάποιο απόγευμα το μαιμούδι σε επιστημονικές ανησυχίες με ρωτάει: 

-Μαμά...;;; Πώς χιλιομετρούμε;;;; 

#ΓιαΑρχήΑςΜάθουμεΤαΒασικά #ΌπωςΝαΜιλάμεΣωστά #Κλαίω #Ξανά

Ένα άλλο απόγευμα σε καλλιτεχνικές ανησυχίες... Έχει στήσει μια δική του ιστορία μέσα στο καταφύγιο στο δωμάτιο του, (την σκηνή του), έχει κλείσει φώτα, έχει και έναν από τους δεκάδες φακούς που του χαρίζει διαρκώς ο πατέρας μου και έχει μπει στο πετσί του ρόλου. Ανάβει το φακό και μονολογεί: 

-Ας ρίξουμε λίγο φως σε αυτό το μυστήριο... 

#Έντάξ #ΤοΑκουσαΚΑΙΑυτό #ΜαΤιΜυαλό #ΤιΠνεύμα 

Και ένα απόγευμα σε ένα φιλοσοφικό ντελίριο. (αυτός. Εγώ σε ντελίριο ανωριμότητας!!)  

-Μαμά; Εσύ και η γιαγιά είστε κοντές. 
-Εγώ δεν είμαι κοντή. 
-Όχι είσαι. 
-Όχι δεν είμαι. 
-Είσαι σου λέω! 
-ΔΕΝ είμαι! 
-Είσαι! 
-ΕΣΥ είσαι κοντός! 
-ΕΕΕΕΕΕΕ!!! Εγώ είμαι ΠΑΙΔΙΙΙΙΙ!!!!!! 

#ΜεΤάπωσε #ΑκόμαΚλαίω 

Όπως όλα τα παιδιά, έτσι και ο Δημήτρης Γεράσιμος αγαπάει πολύ τις διαφημίσεις. Κανονικά θα μπορούσα να γράψω ολόκληρο κείμενο με τις copy paste ατάκες που μου λέει από τις διαφημίσεις - τον εξιτάρουν όλες και φυσικά θα σε καθοδηγήσει στα ψώνια για το τι να πάρεις λέγοντας σου ακριβώς το κείμενο της διαφήμισης για να σε πείσει! Τι και αν του έχω πει να μην πιστεύει όλα όσα ακούει; "Το ξέρω μαμά" μου απαντάει, "εμένα όμως έτσι μου αρέσει" Τι να κάνω η μάνα; Υπομονή και παίρνω αυτά που θέλω παρά τις πιέσεις του μαιμουδιού! Μια από τις αγαπημένες μου είναι με ένα καθαριστικό "τύπου χλωρίνη" που το στόμιο είναι ελαστικό σαν φυσαρμόνικα για να μπορείς να το χρησιμοποιείς υποτίθεται και στο χείλος της λεκάνης στην τουαλέτα. Με βλέπει λοιπόν μια μέρα να ρίχνω χλωρίνη ακριβώς εκεί και μου λέει με πομπώδες ύφος: 

-Μαμά; Γιατί δεν παίρνεις την "τάδε" χλωρίνη; Στρίβεις και ξεμπέρδεψες! 

#Οιμέ #Γιατί;;; #κλαίω #ξανά

Τον βρήκα ένα πρωί, αξημέρωτα φυσικά, στο δωμάτιο του να κάθεται στο καναπέ, να χαζεύει ένα βιβλίο από μια εκπαιδευτική σειρά που λατρεύει και με τα υπόλοιπα πέντε της σειράς δίπλα του. Μόλις με βλέπει μου λέει: 

-Έλα μαμά, σε περιμένω. Θα μου διαβάσεις όλα αυτά τα βιβλία! Όσα αντέξεις φυσικά!! Φτιάξε το καφεδάκι σου και σε περιμένω! 

#ΘαΜεΤρελανει #mylittleweirdo#ΜιαΑκομαΦυσιολογικηΜαμαδομερα

Δύο φορές τον χρόνο οργανώνω ντουλάπες. Τα κοσμήματα μου όμως είχα δύο χρόνια να τα αναδιοργανώσω. Ψάχνοντας κάτι κοσμήματα λοιπόν πρόσφατα τα "ξέθαψα". Ο μικρός εκστασιάστηκε με τα ξύλινα βραχιόλια μου και τα φόρεσε όλα μέχρι να γεμίσει όλο του το μπράτσο! Μόλις τα έβαλε μου είπε: 

-Κοίτα μαμά! Είναι σαν ένα πολύχρωμο, παράξενο μανίκι από στολή ιππότη! 

#ΜαΠωςΣκεφτεταιΤοΜυαλουδάκιΤους #πεθαίνω




Είμαστε κάποια μέρα στην αδελφή μου επίσκεψη. Με την ξαδέλφη του, την βρωμούσα, έχουν γενικά μια σχέση "Μαζί δεν κάνουμε και χώρια δεν μπορούμε". Κάποια στιγμή έχουν μια διαφωνία. Ο Δημήτρης Γεράσιμος είναι στις καλές του , οπότε προσπαθεί να το επικοινωνήσει και να κάνουν με την Χριστίνα έναν συμβιβασμό. Για να της τραβήξει την προσοχή από το εγωιστικό της ντελίριο της λέει: 

-Χριστίνα; Να σου πω μια στιγμή κάτι; Άκουσε με.

Η Χριστίνα όμως δεν απαντάει. Ο Δημήτρης Γεράσιμος: 

-Χριστίνα να σου πω; 

Τίποτα. 

-Χριστίνα; 

Η μικρή τον αγνοεί πλήρως και συνεχίζεται αυτό το μοτίβο για πολύ ώρα. Γενικά είμαστε της άποψης πως δεν πρέπει να επεμβαίνουμε, τουλάχιστον όχι αμέσως- τις περισσότερες φορές τα βρίσκουν μόνα τους- όμως η Χριστίνα ήταν προκλητικά αδιάφορη και ο Δημήτρης Γεράσιμος είχε πλέον εκνευριστεί με αποτέλεσμα να πηγαίνει όλο και πιο κοντά της, κολλώντας το πρόσωπο του στο δικό της, κάτι που προσωπικά δεν θέλω να κάνει γιατί θέλω να μάθει να σέβεται τα προσωπικά όρια των άλλων. Με τα πολλά επεμβαίνουμε έκαστος. Εγώ για να του θυμίσω να της αφήσει το χώρο της και ο γαμπρός μου για να πει στην Χριστίνα πως δεν είναι ευγενικό να μην απαντάει. Με τα πολλάαααααα, λέει η βρωμούσα: 

-Τι θες να μου πεις Δημήτρη; 

Και ο δικός μου: 

-Τώρα ξέχασα! 

#ΚαιΜεΤοΔίκιοΤου #ΣτηνΤελικήΑρσενικόΕίναι #ΠόσηΠληροφορίαΝαΕπεξεργαστείΟΕγκέφαλος

Τρώμε στο πατρικό μου. Κάποια στιγμή ο Δημήτρης Γεράσιμος σταματάει. Τον ρωτάει ο πατέρας μου γιατί δεν τρώει άλλο. Και αυτός απαντάει: 

-Παππού. Έστειλε σήμα το στομάχι μου στον εγκέφαλο μου πως χόρτασα. Και αυτό επειδή μασάω αργά. Όλοι πρέπει να μασάμε αργά παππού. Για να προλαβαίνει να στέλνει σήμα ο εγκέφαλος. 

#Έτσι #ΉΚάνουμεHomescoolingΉΔενΚάνουμε #ΑκόμαΞύνειΤοΚέφαλιΤουΟΠατέραςΜου 

Γενικά δεν έχω παράπονο. Ο μικρός τρώει και φρούτα, πίνει και χυμό που του φτιάχνω στον αποχυμωτή με μήλο. πορτοκάλι, καρότο και ρόδι. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως δεν τρελαίνεται για αυτές τις έτοιμες αηδίες που πουλάνε. Αυτή την περίοδο όμως έχουμε πολλά σαγκουίνια οπότε του φτιάχνω τέτοιο χυμό και δεν του αρέσει τόσο αφού δεν είναι όσο γλυκός όσο αυτός στον αποχυμωτή. Οπότε μια μέρα μου λέει: 

-Μαμά; Ωραίος ο χυμός σαγκουίνι, να βάζεις όμως και λίγη motion μέσα. 

#ΜαΠωςΔενΤοΣκέφτηκα #ΌλαΤαΞέρειςΌλα

Τον περιμένω ένα βράδυ να πλύνει και μόνος του τα δόντια του αφού τα πλένουμε πρώτα μαζί. Είναι μια καθημερινή διαδικασία. Πάντα χαζεύει λίγο παραπάνω στο μπάνιο, εκείνο το βράδυ όμως το παράκανε. Καθυστέρησε πολύ και μετά από πολλές προειδοποιήσεις ύψωσα τον τόνο της φωνής μου για να καταλάβει πως κοντεύω να φτάσω στα όρια μου. Χωρίς ενδοιασμό κανένα, μου απαντάει φανερά εκνευρισμένος: 

- ΤΩΡΑ οργανώνω το μπάνιο μου. Περίμενε και εσύ λιγάκι!

#μάλιστα #ΝαΠεριμένωΛοιπόν #ΆλλωστεΤοΠαιδίΟργανώνει #ΚαλόΑυτό 

Σύντομα παντρεύεται η κουνιάδα μου και θα φιλοξενήσω εννιά συγγενείς από Κύπρο. Βλέπω τον Δημήτρη Γεράσιμο να παίρνει το μέτρο και να μετράει την πόρτα του μπάνιου. Νταξει. Όλα φυσιολογικά. Άλλωστε είναι εγγονός του παππού του . Μετά τον βλέπω να μετράει την μπανιέρα. Εκεί τα πράγματα είναι λίγο πιο περίεργα. 
-Γιατι μετράς την μπανιέρα παιδί μου;
-Μαμααα! Μα θα έρθουν οι Κυπραιοι ξέχασες; Και θα είναι πολλοί! Πρέπει να δω πόσο μεγάλη είναι η μπανιέρα. 
-Εντάξει αγάπη μου, μα δεν θα μπούμε όλοι μαζί στην μπανιέρα σωστά; Οπότε τι νόημα έχει; 
χ βρε μαμα! Μπορεί όμως να μπούμε μαζί όλα τα παιδιά, δεν καταλαβαίνεις;;;;

 #καταλαβαίνω #πωςδενκαταλαβαινω #ΕγωΤαΠαραθυρα#ΕσυΤηνΜπανιερα #Κλαίω#ΚοριτσιαΦερτεΤαΜαγιοΣαςΤοΑγοριΕχειΑγριεςΔιαθεσεις 

Στο ίδιο μοτίβο κάνουμε ετοιμασίες. Φέρνει λοιπόν από το σπίτι της αδελφής μου ο Παναγιώτης ένα στρώμα για να βάλουμε στο πίσω σαλόνι στο τζάκι όπου θα κοιμηθούν δυο άτομα. Πρόκειται για ξεχωριστό δωμάτιο με πόρτα που συνήθως κλειδώνουμε γιατί μπάζει. Τους ακούω να έρχονται και ο Δημήτρης Γεράσιμος τρέχει πανικόβλητος και μου λέει: 

-Φέρνουμε το στρώμαααα! Αποκλείδωση τζακιού ΤΩΡΑ!!!!! 

#ΤΩΡΑ #ΑποΤΙ;;; #ΤζάμπαΤοHomeschoolingΤζάαααμπα 

Φτιάχνω μια μέρα κάτι υπέροχα κράκερ από ρεβύθια, πολύ υγιεινά ότι πρέπει για τις συνεχείς μαιμουδολιγούρες! Είχε λυσσάξει να τα δοκιμάσει και δεν ήθελε καν να περιμένει να κρυώσουν. Έφαγε με τα πολλά δυο και τον ρώτησα αν του άρεσαν. 

-Ωραία ήταν μαμά. Απλά είχαν απαίσια γεύση!! 

#Κλαίω #ΝέοΜέτρο #ΚαιΩραίαΚαιΑπαίσιαΜαζί #Γίνεται; #Γίνεται! #ΤελικάΜιαχαράΤαΈχειΤσακίσει 

Αυτό μου θυμίζει το εξής. Ο Δημήτρης Γεράσιμος μιλάει γενικά πολύ καθαρά για την ηλικία του. (εκτός από τις φορές που υποκρίνεται πως είναι μωρό!) Δεν έχει όμως κατακτήσει ακόμα λέξεις όπως η γεύση.  Και το λατρεύω. Πόσο υπέροχο να ακούς τις λέξεις "γέψη", (γεύση), "απόλαψη" (απόλαυση), "έμπνεψη", (έμπνευση), απαγόρεψη, (απαγόρευση), αποθήκεψη, (αποθήκευση)! 

#μικράκι #ΠόσοΑκόμαΝαΣεΑπολάψω;;

Τον ρωτάω ένα βράδυ αν τράβηξε το καζανάκι. Τώρα τελευταία το ξεχνάει συνέχεια. Αφού το είχε ξεχάσει ξανά του τονίζω να το έχει στο μυαλό του. Μου απαντάει φανερά εκνευρισμένος: 

-Τι με πέρασες; Άνθρωπος είμαι. Ξεχνιέμαι! Τι είμαι; Ζώο;;; 

#εεεε;;;; #ΣυγνώμηΚιόλας #ΤιΘαΑκούσωΑκόμη

Στο αυτοκίνητο κάνουμε συνήθως τις καλύτερες συζητήσεις. (και πριν τον ύπνο). Άλλαξε κάθισμα αυτοκινήτου πρόσφατα και μου έλεγε πως θα φυλάξουμε το παλιό του κάθισμα για το άλλο μας μωρό - αν καταφέρουμε και κάνουμε. Με τα πολλά η κουβέντα σοβάρεψε και άρχισε να ζητάει επιβεβαίωση για το αν θα προσπαθήσουμε ξανά. Του εξήγησα- ξανά- πως έχουν τα πράγματα με την υγεία μου, του υποσχέθηκα όμως πως αν μου το επιτρέψει και η γιατρός που θα δούμε στην Αθήνα θα προσπαθήσω μια φορά ακόμα οπωσδήποτε. 

-Όχι μόνο μια φορά μαμάααα... Πολλές, εκατό φορές να προσπαθήσεις. 
-Ματάκια μου, μακάρι να μπορούσα. Θέλω πολύ. Όμως προέχει η υγεία μου. 
-Εγώ πάντως αν ήμουν γυναίκα θα προσπαθούσα για ΕΚΑΤΟ μωρά. 

#ΩχΤιΈχειΝαΤραβήξειΗΓυναίκαΤου #ΜεΣυγκίνησεΠάλιΤοΠαλιόπαιδο

Του πήρε η Σουλτάνα δώρο ένα πορτοφολάκι. Στην αρχή το έπαιρνε μαζί του όπου πήγαινε με αποτέλεσμα να μαζέψει από συγγενείς κάμποσους μποναμάδες. Μια μέρα είχαμε κανονίσει να πάμε σινεμά. Πριν φύγουμε από το σπίτι, ανοίγει το πορτοφόλι του, βγάζει 20 ευρώ- που γνωρίζει ότι έχουν μεγάλη αξία- και μου λέει: 

-Πάρε μαμά. Στο κυλικείο να πάρεις ότι θες. Σε κερνάω εγώ, το αξίζεις. 
-Όχι ματάκια μου, είναι πολλά, δώσε μου από τα ψιλά σου. 
-Όχι μαμά. Το χαρτονόμισμα πάρε. Πάρτο σου λέω. Να πάρεις και καφέ και ποπ κόρν, ότι θες. Σε κερνάω εγώ. 

#ΈλατεΜαζέψτεΜε #Έλιωσα 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι η κινητήριος δύναμη μου, Η αλληλεπίδραση που χρειάζεται κάθε blogger με τους αναγνώστες του. Θα χαρώ πολύ να σας δω εδώ κάτω...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...