Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2014

Πάστα Φλώρα- εγγυημένη συνταγή από την "ψημένη" νοικοκυρά Κυρία Βάσω!

Έρχεται το γλυκό μου "κρητικοζούζουνο" να με επισκεφτεί. Φοιτητριούλα όμορφη από εδώ και στο εξής- δεν μπορούσα παρά να μπω στην κουζίνα και να επιστρατεύσω μίξερ και κατσαρολικά και να γεμίσω ταπεράκια για την επιστροφή της στην όμορφη Θεσσαλονίκη! 

Ευκαιρία λοιπόν να φτιάξω την αγαπημένη μου Πάστα Φλώρα, τόσο το "κρητικοζούζουνο" όσο και ο αγαπημένος μου "ξαδαδελφούλης", τρελαίνονται! 

Πάστα Φλώρα λοιπόν, συνταγή της γλυκύτατης Κυρίας Βάσως- "ψημένη" νοικοκυρά για χρόνια, αυτή η συνταγή με βγάζει πάντα ασπροπρόσωπη! 

Υλικά: (για μια κλασσική ταρτιέρα) 

-1 μπάρα Βιτάμ
-3 κούπες  αλεύρι
-1/2 κούπα  ζάχαρη
-2 βανίλιες
-1 κουταλάκι του γλυκού baking powder
-λίγο ξύσμα λεμονιού
-2 κρόκους
μαρμελάδα της αρεσκείας μας

Εκτέλεση: 

Χτυπάμε στο μίξερ στο φτερό το βούτυρο (σε θερμοκρασία δωματίου),τη ζάχαρη, τους κρόκους και τις βανίλιες και έπειτα σταδιακά το αλεύρι- όσο πάρει ώστε να είναι η ζύμη μαλακή. Η ζύμη θα είναι βουτυράτη αρκετά και θα "σπάει". Μην σας απασχολεί. Έτσι θα είναι έξτρα αφράτη. Στρώνουμε τα 3/4 της  ζύμης στην ταρτιέρα- απλά πατώντας την με τα δάχτυλα μας, και κοιτάμε να καλύπτει και τα πλαϊνά της ταρτιέρας και απλώνουμε την μαρμελάδα. Φτιάχνω την υπόλοιπη ζύμη μπαλάκι αφού βάλω λίγο ακόμα αλεύρι να "σκληρύνει" λίγο για να μπορέσουμε να φτιάξουμε τις λωρίδες που θα στολίσουμε. (αλλιώς θα μας σπάει) Ανοίγουμε τη ζύμη σε διάμετρο όσο το ταψί και με ένα μαχαιράκι ή κόφτη πίτσας, (ή και το ειδικό "κατσαρό" κόφτη, ακόμα καλύτερα), κόβουμε λωρίδες και τις τοποθετούμε χιαστή να στολίζουμε την τάρτα μας! Ψήνουμε στους 200 βαθμούς- στις αντιστάσεις- για 30 με 40 λεπτά μέχρι να χρυσίσει. 

Η Κυρία Βάσω μου έλεγε πως πάντα πρόσθετε μετά το ψήσιμο και φρέσκια μαρμελάδα- απογειώνοντας έτσι τη γεύση. Εμένα μου πέφτει πολύ γλυκιά έτσι και δεν το κάνω. Μα αν σας αρέσει πού η μαρμελάδα έχει απόλυτο δίκιο! 

Καλή Επιτυχία!!

https://www.facebook.com/toimerologiotismamasyiannas?ref=hl







1 σχόλιο:

  1. Γιάννα μου λατρεύω παστα φλώρα!!ειδικά με μαρμελάδα βερίκοκο!!!!!!φαίνεται υπέροχη!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια σας είναι η κινητήριος δύναμη μου, Η αλληλεπίδραση που χρειάζεται κάθε blogger με τους αναγνώστες του. Θα χαρώ πολύ να σας δω εδώ κάτω...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...