Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2015

Το δικό μου μπαμπάτσικο burger!

Η ζέστη καλά κρατεί και νομίζω πως για ένα βραδάκι έξω στο μπαλκόνι, ένα ζουμερό μπαμπάτσικο burger είναι η καλύτερη επιλογή! Σας υποσχέθηκα τη συνταγή για το δικό μου burger και νομίζω ήρθε η ώρα! 



Εννοείται πως το καλό σπιτικό burger, θέλει και το δικό του ζυμωτό ψωμάκι! 
Για δέκα περίπου στρογγυλά ψωμάκια: 

Υλικά: 

500γρ αλεύρι χωριάτικο 
1 φακελάκι μαγιά σκόνη
νερό όσο πάρει
1 κουτ. γλυκού αλάτι
1 κουτ. γλυκού ζάχαρη
1/3 κούπας λάδι

Εκτέλεση: 

Ζυμώνουμε όλα τα υλικά μαζί, (με προσοχή να μην έρθουν σε επαφή η ζάχαρη και το αλάτι με την μαγιά) μέχρι να έχουμε μια ζύμη ελαστική και να μην κολλάει στα χέρια. Χωρίζουμε την ζύμη σε 10 μπαλάκια των 100 γραμμαρίων, τα πλάθουμε στρογγυλά, τα αφήνουμε μέχρι να διπλασιαστούν σε όγκο και τα ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 για περίπου μισή ώρα. 

Για τα μπιφτέκια: 

Υλικά: 

1 κιλό κιμάς. (700 μοσχαρίσιος, 300 χοιρινός) 
2 αυγά
2 μέτριες ντομάτες αποφλοιωμένες, ξεσποριασμένες και τριμμένες στον τρίφτη
1 ξερό κρεμμύδι τριμμένο στον τρίφτη
1 κουταλάκι του γλυκού ρίγανη
1/2 κουτ. γλυκού θυμάρι
1/4 φλυτζ. τσαγιού ελαιόλαδο 
αλάτι πιπέρι 
μια σκελίδα σκόρδο τριμμένη

Εκτέλεση: 

Ζυμώνω όλα τα υλικά μαζί, αφήνω για 20 λεπτά στο ψυγείο να ξεκουραστούν και μετά πλάθω μπιφτέκια ωραία και αφράτα και τα ψήνω στους 200 για περίπου μισή ώρα. Για ακόμα περισσότερη γεύση μπορείτε φυσικά να τα τηγανίσετε αλλά με ελάχιστο λάδι σε αντικολλητικό. (αν έχετε πριν στο ίδιο τηγάνι τσιγαρίσει τα bacon, τόσο το καλύτερο!) 

Για το στήσιμο θα χρειαστείτε: 

Μαγιονέζα, κέτσαπ ή barbeque sauce 
την απίθανη μαρμελάδα κρεμμύδι που έχω ήδη μοιραστεί μαζί σας
φέτες τύρι cheddar 
10 φέτες bacon καπνιστό 

Εάν η μαρμελάδα κρεμμύδι είναι λίγο ακραία για τα γούστα σας, μπορείτε πάντα να τσιγαρίσετε λίγα ψιλοκομμένα κρεμμύδια αλλά και μια ακόμα συνταγή του Άκη που έχω δοκιμάσει για καραμελωμένα κρεμμύδια που είναι πολύ ωραία και θα την βρείτε εδώ. Τα μπιφτέκια μου ξέρω ότι είναι λίγο απλοϊκά σε σχέση με αυτά που έχουμε συνηθίσει στην Ελλαδίτσα μας, μα κανονικά το μπιφτέκι του γνήσιου burger είναι σκέτος μοσχαρίσιος κιμάς από το καλύτερο κομμάτι του μοσχαριού. 

Νομίζω πως όλα τα υπόλοιπα είναι περιττά, ξέρετε πως να στήνετε ένα burger!! Συνοδεύεται ιδανικά με δροσερή πράσινη σαλάτα μα εμείς σήμερα είχαμε λιγούρες και τηγανίσαμε πατάτες.  Το μόνο που χρειάζεστε είναι μεγάλη όρεξη, ένα μεγάλο και καλά παγωμένο ποτήρι μπύρας και φυσικά γερά σαγόνια!! 

Καλή Όρεξη! 





8 σχόλια:

  1. Έχω την ανυψιά μου δίπλα και πήρε το μάτι της τις φωτογραφίες και ζήτησε μόλις γυρίσει αυριο απο τον αγιασμό να φάει αυτά για μεσημεριανό!!! Οπότε μια χαζοθεία σαν εμένα είναι δυνατόν να χαλάσει χατίρι; Όχι οπότε αυτό θα είναι το μεσηεριανό μας!!!
    Φαίνονται πεντανόστημα (μακάρι να πετύχω τα ψωμάκια)!!!
    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και θα τα πετύχεις!! Καλή επιτυχία και πες μου αν σας άρεσαν!!

      Διαγραφή
  2. Να λες καλά που είναι πρωί και είμαι ακόμη χορτάτη από το πρωινό μου! Στα υπόψη όμως για ένα βράδυ ΣΚ για όλη την οικογένεια.

    Φιλιά και καλημέρες
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, ναι!!! Είναι άψογα για ένα σαββατόβραδο με ταινία!! Φιλάκια Ελένη μου!

      Διαγραφή
  3. Και μόνο από τον τίτλο με έπεισες να διαβάσω την ανάρτηση (με συγχωρείς αλλά σπάνια διαβάζω συνταγές!). Τελικά όμως εσύ με κατάφερες. Και όχι μόνο με κατάφερες να την διαβάσω αλλά και να την δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγάλη μου τιμή κυρία Μάρθα!! Να την δοκιμάσεις και να μου πεις! Φιλιά πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Τι μου έκανες τώρα, τι μου έκανες τώρα... τρελαίνομαι για burger, πόσο μάλλον για σπιτικά! Αποθηκεύω τη συνταγή για κανένα κυριακάτικο μεσημεριανό! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια σας είναι η κινητήριος δύναμη μου, Η αλληλεπίδραση που χρειάζεται κάθε blogger με τους αναγνώστες του. Θα χαρώ πολύ να σας δω εδώ κάτω...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...