Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2015

Φωτογράφισε το! Ο δικός μου Σεπτέμβρης!

Η γλυκύτατη, θεότρελη και πολύ αγαπημένη μου Μάρθα από το Martha is blogging μας προ(σ)κάλεσε με την αλλαγή του χρόνου, να αρχίζουμε να.. φωτογραφίζουμε... 

Για 365 μέρες, κάθε μέρα να φωτογραφίζουμε κάτι- οτιδήποτε από την καθημερινότητα μας. Η ομάδα δημιουργήθηκε και ιδού ο δικός μου Σεπτέμβρης. 


Νεράκι κανείς;  ‪#‎κάτσαμε_να_ξαποστάσουμε‬ 
‪#‎τι_παιδί_είσαι_εσύ‬‪#‎φωτογράφισετο‬ ‪#‎νέος_μηνας_ξεκινά‬


Επιχείρηση γράφω το όνομα μου... Ξάπλα στο πάτωμα φυσικά, πως αλλιώς; Το ξέρω πως για σας είναι μια μουντζούρα, εγώ όμως βλέπω πεντακάθαρα την προσπάθεια του να γράψει "Μιμη" Βλέπω και το Μ και το Η. . Και πόσο περήφανος ήταν όταν μου το έδωσε...‪#‎αντε_σύντομα_και_ολόκληρο_το_όνομα‬ ‪#‎αμ_τι‬‪#‎ξεκινάμε_homeschooling_λέμε‬ ‪#‎φωτογραφισετο‬



 Κάποια μανούλα δεν θα νανουρίσει απόψε το μωρό της.. Κάποιο μωρό δεν νιώσει απόψε την ζεστασιά της αγκαλιάς της μανούλας του... Το‪#‎φωτογράφισετο‬ μπορεί να περιμένει..‪#‎προς_τιμήν_όλων_των_αγγελουδιών‬


 Ένα μαύρο μπαλόνι, δεμένο εκεί στο στέγαστρο της παιδικής χαράς. Ξεχασμένο προφανώς από την προηγούμενη...
Δεν ξέρω πως και γιατί βρέθηκε εκεί. Μα για μένα ήταν ένας οιωνός. Ένα σημάδι πένθους... Μα και ένα σημάδι λαχτάρας για ελευθερία έτσι όπως το έβλεπα να "χορεύει¨πέρα δώθε υπακούοντας στον άνεμο... Ήθελα να το λύσω και να το αφήσω να πετάξει ψηλά στον ουρανό... Μα μετά σκέφτηκα να το αφήσω. Να το βρει και ο επόμενος και αν ήταν ένας οιωνός να μετέφερε τις σκέψεις μου και σε αυτόν..
Για όλα τα αγγελούδια αυτού του κόσμου που έφυγαν πολύ νωρίς.... και που πέταξαν ψηλά, πολύ ψηλά...#φωτογράφισετο #Alyan_and_Galip_Kurdi




Κάποιο μαιμουδάκι δεν έλεγε να ξυπνήσει από την μεσημεριανή του siesta... ‪#‎φωτογράφισετο‬ ‪#‎θέλαμε_και_πανηγύρια‬


Προσπαθώντας να κρατήσω ένα μαιμουδάκι απασχολημένο στο αυτοκίνητο για να μην αποκοιμηθεί... ‪#‎φωτογράφισετο‬‪#‎βαρύ_του_έπεσε_αυτό_το_Σαββατοκύριακο‬ ‪#‎αρρωστήσαμε‬..




"Μαμά, μαμά, κοίτα!! Άφα!! (άλφα!) Τώρα μόνο εγώ το βλέπω ή το βλέπετε και εσείς;;; ‪#‎φωτογράφισετο‬ ‪#‎και_ξάπλα_εμ_τι‬‪#‎κουκουβά‬‪#‎πεθαίνω_μωρέ



Είμαι σαν τα σαλιγκάρια... Με την πρώτη βροχή του Σεπτέμβρη κάνω την εμφάνιση μου... ‪#‎φωτογράφισετο‬ ‪#‎115_μέρες_μόνο_για_τον_νέο_χρόνο‬‪#‎δεν_ξέρω_τι_λέτε_εσείς_εγώ_λέω_καλό_φθινόπωρο‬!



Δεν έχω καλύτερο από αυτόν τον πρώτο ζεστό φθινοπωρινό καφέ την ώρα που ο ουρανός γεμίζει με σύννεφα... ‪#‎φωτογράφισετο‬‪#‎είμαι_παιδί_του_χειμώνα_τι_να_πω‬ ‪#‎perfect_time_to_do_my_todo_list‬!




Πραγματικά δεν έχω καλύτερο από έναν μεγαλοπρεπή φθινοπωρινό ουρανό που "αυτοσχεδιάζει"....#φωτογράφισετο #why_I_love_autumn




Αρχίσαμε πάλι με τα χώματα... (παλιά μου τέχνη κόσκινο...)‪#‎φωτογράφισετο‬ ‪#‎couz_quality_time‬ ‪#‎grandma_time‬



Το μαιμούδι χόρτασε σήμερα ταρζανιές και παιχνίδι αφού η μέρα του περιλάμβανε και πάρτι γενεθλίων σε παιδότοπο αλλά και ένα απρόσμενο playdate- από αυτά που δύσκολα κανονίζονται μα όταν το καταφέρνεις είναι σκέτη απόλαυση! (ακόμα και αν όπως είπε και η Αρετή, μισές κουβέντες λέμε πάντα)! Μια Κυριακή που αξιοποιήθηκε στο έπακρον...‪#‎φωτογράφισετο‬‪#‎πως_μαυρίζει_μια_μάνα_μα_φυσικά_στους_ανοιχτούς_παιδότοπους‬!!





Σήμερα ξεκινήσαμε και εμείς το δικό μας παιχνιδοσχολείο- σπίτι μας! Η   μανούλα πελάγωσε λίγο παρά την οργάνωση- το μαιμουδάκι ξετρελάθηκε! Θα οργανωθούμε ακόμη καλύτερα και θα σκίσουμε! ‪#‎φωτογράφισετο‬‪#‎homeschooling‬



Τι εννοείτε γιατί κοιμούνται τα playmobil με τα πόδια τους προς τα πάνω;;; Πως θα έπρεπε να κοιμούνται δηλαδή;;; Αααα, εμείς έτσι τα κοιμίζουμε... από πάντα... Και αν ζητήσεις από το μαιμουδάκι να σου δείξει πως κοιμούνται, θα πέσει ανάσκελα στο χαλί και θα σηκώσει μεμιάς τα πόδια του στον αέρα... ‪#‎δεν_ξέρω_γιατί_ειλικρινά‬‪#‎μαιμουδάκι_είναι_αυτό_ότι_θέλει_κάνει‬‪#‎είναι_και_άρρωστος_σήμερα_δεν_χαλάμε_χατήρι‬ ‪#‎φωτογράφισετο‬


Αυτή είναι η δική μας η νονά... Τι και αν ξεκινήσαμε homeschooling... Ήταν αδιανόητο να μην πάρει δώρο στο μαιμουδάκι της την πρώτη του τσάντα... Ο Δημήτρης έχει ξετρελαθεί και την έχει ήδη γεμίσει με πράγματα που θέλει να μεταφέρει στο παιχνιδοσχολείο του... (παζλ κυρίως και μερικά ζωάκια!!) ‪#‎φωτογράφισετο‬ ‪#‎sis_kind_of_love‬


Όταν το μαιμουδάκι σου θέλει να κάθονται πάνω στον πύργο του ένας ελέφαντας και μια καμηλοπάρδαλη... εσύ δεν έχεις κανέναν λόγο να το αμφισβητήσεις... Σίγουρα κάτι παραπάνω ξέρει... ‪#‎φωτογράφισετο‬‪#‎pretend_whatever_play‬


Δοκιμάζουμε τα χειροποίητα κρουτόν του παππού... Μα μας πιάνουν και ντροπές... #φωτογράφισετο#μαιμουδάκι_πονηρό_φατσάκι


Η   πρώτη μας, (μου), απόπειρα να πάμε σινεμά με το μαιμουδάκι, μας βρήκε να θέλει επειγόντως να πάμε σπίτι από τα πρώτα λεπτά, να δωροδοκώ με πουράκια σοκολάτας για να τον ψήσω, να καταλήγω να πίνω τον καφέ μου στην καφετέρια του σινεμά βλέποντας σε μια οθόνη τα προσεχώς- που δεν θα δω- και το μαιμουδάκι να καταβροχθίζει τα πουράκια πριν προλάβω να πω "Τα μυαλά που κουβαλάς"....!! #φωτογράφισετο#είναι_μικρούλης_μωρε #τα_κλαίω_τα_λεφτά_μουουου#πότε_θα_ξαναπάω_σινεμά_η_δόλια_η_μάνααααααα


Πλένουμε δοντάκια, φοράμε πυτζαμάκια, και μπρος για την ονειροχώρα...‪#‎φωτογράφισετο‬ ‪#‎ποιοτικός_χρόνος_της_μαμάς_με_το_καφεδάκι_της‬‪#‎γιουπίιιι‬



Σήμερα η μέρα είχε να κάνει με κάστρα φτιαγμένα στο σαλόνι και πολλά πολλά πολλά παραμύθια... ‪#‎φωτογράφισετο‬‪#‎σαν_τις_πρώτες_καταιγίδες_του_φθινοπώρου_δεν_έχει‬



Τα καθιερωμένα μας ναζάκια πριν τον ύπνο... ‪#‎φωτογράφισετο‬


Η   σκεπή σε ένα από τα ομορφότερα εκκλησάκια της περιοχής μας κατέρρευσε και είναι τώρα υπό κατασκευή... Ακόμα και έτσι, αποπνέει μια ομορφιά και μια γαλήνη...Το μαιμουδάκι το διαισθάνθηκε αυτό και έκατσε και ξαποστάσει... ‪#‎φωτογράφισετο‬‪#‎μαζι_με_το_φτέρνισμα_που_ακολουθεί‬ ‪#‎το_σουσάμι_φταίει‬


Η  μέρα 265 από τις 365... Μόλις 100 μέρες για την αλλαγή του χρόνου... Δύσκολη μέρα για μένα που κατέληξε όμως με ένα αχνό φως ελπίδας... Καθώς πότιζα τα μπαλκόνια, πρόσεξα για πρώτη φορά, πως η μανταρινιά μου έχει γεμίσει... Μικρά τοσοδούλικα μανταρινάκια, που μόνο ελπίδα μπορούν να δώσουν και αυτά με την σειρά τους... Η φύση πάντα κάνει κύκλο και ξαναγεννά... Έτσι ήταν και έτσι θα είναι... ‪#‎φωτογράφισετο‬


Όταν μια κοριτσομάνα αντιμετωπίζει πρόβλημα με τον καιρό και την μπουγάδα... Απλώνει την μπεμπέ μπουγάδα με στυλ στα δέντρα στο μπαλκόνι... ‪#‎φωτογράφισετο‬ ‪#‎η_αθάνατη_αδελφή_μου‬


Σαν τον φθινοπωρινό ουρανό, δεν έχει....#φωτογράφισετο


Το παλιό μου ποδήλατο έχει γίνει διακοσμητικό στοιχείο στον κήπο του πατρικού μου... Το καλάθι του φιλοξενεί ένα φυτό και το θρυλικό νο.9 έχει πια σχεδόν κρυφτεί... #φωτογραφισετο #βουτιαστοχρονοντουλαπο


Γνωστό ως lovespoon στην Ουαλία, συνηθιζόταν να δίνεται από τον επίδοξο "εραστή " στην γυναίκα που είχε ερωτευτεί και με την οποία ήθελε να παντρευτεί. Εμένα μου το έκανε δώρο η κολλητουλα μου στα 20 μου με την ευχή να μου φέρει τον έρωτα της ζωής μου... Τον ίδιο χρόνο μπήκε στην ζωή μου, μετά δυο χρόνια το καταλάβαμε και εμείς... Το βρήκα σε μια "ανασκαφή " στο παιδικό μου δωμάτιο. Ήρθε η ώρα να βρει την θέση που του αρμόζει in our lovenest... ‪#‎φωτογραφισετο‬ ‪#‎ourkindoflove‬‪#‎bffemykellou‬


Πάνω που είπα θα ξεκινήσω πλέξιμο, βρήκα αυτό στο παιδικό μου δωμάτιο και μου κόπηκαν τα φτερά... ‪#‎φωτογράφισετο‬‪#‎που_πας_βρε_Καραμήτροοοοο‬



Νυστάξαμε, νυστάξαμε... ‪#‎φωτογράφισετο‬ ‪#‎λίγη_ξεκούραση_και_για_μένα‬


Και κάπως έτσι τελείωσε και ο Σεπτέμβρης. Ομολογώ πως, παράλληλα με όλες τις φωτογραφικές  "προκλήσεις" που ξεκινώ, το #φωτογράφισετο έχει αρχίζει να με κουράζει μιας και απαιτεί να είσαι καθημερινά συντονισμένος, παράλληλα όμως χαζεύοντας τον κάθε μήνα χωριστά, καταλαβαίνω και την γοητεία του... 

Πάμε δυναμικά για τον Οκτώβρη... (και μόλις διαπίστωσα πως στις μισές φωτογραφίες έχω το παλιό όνομα του μπλογκ, ενώ στις υπόλοιπες το καινούργιο...) 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι η κινητήριος δύναμη μου, Η αλληλεπίδραση που χρειάζεται κάθε blogger με τους αναγνώστες του. Θα χαρώ πολύ να σας δω εδώ κάτω...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...