Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2016

#φωτογραφισετο_2016 #ΟΔικόςΜαςΝοέμβριος

Μια καινούργια χρονιά ξεκινάει για το #φωτογράφισετο, μια όμορφη συνήθεια στην οποία μας μύησε η γλυκιά Μάρθα και το όμορφο μπλογκοσπιτάκι της Martha is Blogging

Μια φωτογραφία την ημέρα για, 366 φέτος, μέρες. Οι καλύτερες στιγμές μας συγκεντρωμένες κάτω από το hashtag #φωτογραφισετο_2016

Ξεκινάμε για μια ακόμη χρονιά και να ο δικός μας  Νοέμβριος! 



307/366 Έτσι. Κόντρα σε όλα τα "όχι" που άκουγα μικρή για να στολισουμε το δέντρο όσο πιο νωρίς γινόταν, από τότε που μένω μόνη κάνω αυτοθεραπεια στα ψυχολογικά μου και στολίζω αρχές Νοεμβρίου. Φέτος οι καταστάσεις μας οδήγησαν πολύ νωρίς σε εορταστικό κλίμα! Καλό μήνα λοιπόν με το ολοδικο μας αγαπημένο δέντρο!#φωτογραφισετο_2016 #xmasfreak #xmas #loading



307/366 Αυτές οι βλεφαρίδες... #ατελείωτες#φωτογραφισετο_2016 #mymonkeyboy



308/366 Ο Βασιλιάς της καρδιάς μου...#φωτογραφισετο_2016



309/366 Το νέο της ημέρας είναι άλλο... Είναι όμως τόσο "μεγάλο" τελικά, (στα μάτια μου), που θα ακολουθήσει ανάρτηση... Οπότε περνάμε στην καρδιά της ημέρας μου... Φανερωθηκε μόλις το μαιμουδακι ανακάτεψε την σοκολάτα του...#φωτογραφισετο_2016 #αγαπημονο #πάντα



310/366 Ανοίγω την πόρτα του ασανσέρ. Και έχει κολλησει ο πατέρας μου δυο εικοσαευρα. Το ένα είναι πιο ψηλά και γράφει δίπλα με μαρκαδόρο, "Τσακος"! (βλ. Μητσακος δηλαδή μαιμουδακι!). Έχει και ένα πιο χαμηλά και γράφει "Μπουσκα". (βλ. Μπαμπουσκα, δηλαδή Τσιχλοφουσκα ή Βρωμουσα).! Οι κανόνες είναι απλοί, το έχουμε ξαναποσταρει! Πρέπει να το φτάσουν μόνα τους για να το πάρουν! Νταξει. Αφου δεν έπεσε το ασανσέρ από τα χοροπηδητα, όλα καλά! Συμπερασματα: Το μαϊμούδι χρειάστηκε "λίγη ώθηση"! (όχι καλέ δεν κλεψαμε, τστστσ!!!) Μόνο ο πατέρας μου τα κάνει αυτά. Ακόμα δεν έχω μάθει να βγάζω ασανσεροσελφι! Και έχουμε ένα θέμα με τα υποκοριστικα. #ΝαΤοΚοιταξουμε#φωτογραφισετο_2016



311/366 Από ενάμιση χρονών θέλω να τον πάω στην γιορτή της αεροπορίας και όλο κάτι τύχαινε. Φέτος ήμουν αποφασισμένη, παρότι και πάλι δεν ήταν ευνοϊκές οι συνθήκες. Και πολύ καλά έκανα γιατί το μαϊμούδι μου εκστασιαστηκε..#φωτογραφισετο_2016 #airforce #awe



312/366 Κοίτα τώρα πως μπορεί τόση μα τόση αγάπη να κρυφτεί σε ένα πακέτο... " "Ένα δεματακι τρία κιλά περίπου", μου είπε ο ξάδελφος μου, "σου στέλνω", μα ξέχασε να αναφέρει τα υπόλοιπα δέκα! (κιλά!) Με πόσα καλούδια γέμισε η κουζίνα μου, με πόσες μυρωδιές... Με πόση πόση αγάπη;;; Ξινοχονδρο, λυχναρακια, μέλι, ρόδια και τοματινια από το μποστάνι, λουκουμακια, παξιμάδια, αυγά, (80!) και μέσα σε όλα αυτά και Χριστουγεννιατικες τσαχπινιες για τα παιδιά! Ότι και να γράψω, λίγο θα είναι... #σαςαγαπω #όλους #family #ourkindoffamily#couzpower #φωτογραφισετο_2016



313/366 Το έχουμε ξαναπεί! Είμαστε σαν τα σαλιγκάρια. Βρέχει; Ξεπορτιζουμε! Σήμερα είχαμε και στόχο... Ένα κυνήγι... Βροχερό... Μια ιδέα που είδαμε από αγαπημένες bloggers και την πήγαμε σε "άλλο επίπεδο"! Σύντομα στο blog!#φωτογραφισετο_2016 #ourkindofweather#rainlovers



314/366 Η μητέρα μου ζήτησε του μαϊμουδιου, να της γράψει γράμμα τι θέλει για τα Χριστούγεννα... Εννοείται ανταποκριθηκαμε άμεσα!#φωτογραφισετο_2016 #xmasloading #xmasmood



315/366 Ένας διχασμένος ουρανός όλη η μέρα, σήμερα. Φθινόπωρο σε όλο του το μεγαλείο...#φωτογραφισετο_2016


316/366 Κοίτα τώρα.... Πως να μην μπεις σε Χριστουγεννιατικο κλίμα από αρχές Νοέμβρη; Όταν λαμβάνεις τέτοια υπέροχα δώρα, διαλεγμενα με τόση αγάπη;; Αυτή είναι η μαγεία του blogging και η επιβεβαίωση πως όντως ενώνει... @My little Katana σε ευχαριστούμε-ακόμα μια φορά -μέσα από την καρδιά μας!! #φωτογραφισετο_2016#bloggersmagic #bloggerssharing #xmasmagic



317/366 Για τον φετινό χειμώνα, η πρώτη μας φωτιά... Δεν κάνει κρύο, ίσα μια ψυχρά, σε συνδυασμό όμως με τον πολύ κακό καιρό σήμερα ήταν η ιδανική ευκαιρία! #φωτογραφισετο_2016#finally #familyblessings


318/336 Καλέ, ποιος είπε πως δεν μπορεί το τρίχρονο να παίξει monopoly;;; Φυσικά και μπορεί αρκεί να είσαι διατεθειμένος να τον αφήσεις να χτίσει παντού χωρίς πολλές ερωτήσεις!!!#φωτογραφισετο_2016 #toddlerrules #toddlerfun



319/366 Ο παιδοοδοντριατρος είναι νομίζω στην Ελλάδα λίγο υποτιμημένος σε αυτές τις νηπιακες ηλικίες, παρότι πιστεύω βαθιά πως δεν θα έπρεπε... Εμείς λοιπόν, πήγαμε για πρώτη φορά σήμερα και εκτός του ότι ακούσαμε πολλά μπράβο για την υγιεινή των δοντιών που διατηρούμε ως τώρα, εκτός του ότι ήμασταν οι πιο συνεργασιμοι ασθενείς, #κουκουβά, εκτός του ότι πήραμε και ένα μικρό δωράκι επιβράβευσης, το κυριότερο; Μάθαμε πολλά για ακόμα πιο σωστό πλύσιμο των δοντιών μας και αρχίσαμε την εξοικείωση με μια ιατρική ειδικότητα που κάνεις δεν αγαπάει ιδιαίτερα... Μήπως επειδή δεν είχαμε την σωστή και ομαλή προσέγγιση σε αυτή;;; #φωτογραφισετο_2016#foodforthought



320/366 Κοίτα τώρα πως μπορεί μια ταπεινή και λίγο σσχημουλα πατάτα, να σου δώσει την πιο όμορφη καρδιά... #φωτογραφισετο_2016#αγαπημονο #καιπαντα



321/366 Μια μέρα στην θάλασσα, δεν είναι ποτέ χαμενη... ("Τοοοσο μακριά μπαμπά μου να την πετάξεις την πέτρα!") #fatherandson #myboys#mylife #φωτογραφισετο_2016



322/366 Με κάποιο περίεργο τρόπο ο δικός μας Αντρέας δεν λείπει πότε από τα pretend play μας! Και είναι πάντα ο τυπάκος με την φωτογραφική... Και σχεδόν πάντα το μαϊμούδι θα θελήσει να δει μετά και τις φωτογραφίες που του έχει βγάλει ο Αντρέας από την πρώτη στιγμή που γεννήθηκε... Και κάπως έτσι εντυπωνονται οι αναμνήσεις...#φωτογραφισετο_2016 #pretendplay#ΟΔικοςΜαςΑντρεας



323/366 Τα είπε όλα ο Ρίτσος... Νομίζω το πιο καλλιγραφο graffiti που έχω δει ποτέ μου...#φωτογραφισετο_2016#Λίγη_σοφία_στη_μέρα_μου



324/366 Σαν τα χειροποίητα ενυδρεία του παππού, δεν έχει! #φωτογραφισετο_2016 #τρελοκρητικαρος



325/366 Ένας δρόμος σήμερα η μέρα μας και ένας ουρανός να μας συντροφεύει καθ' όλη την διάρκεια... #φωτογραφισετο_2016#spendintimewithlovedones



326/366 Παρότι χθες γιορτάσαμε τα γενέθλια του μπαμπά μας, σήμερα είναι επίσημα! Οπότε με τα απομεινάρια μιας τούρτας που θα σας δείξω σύντομα- τα γιορτάσαμε και prive, όπως πάντα άλλωστε. Και αυτά τα χεράκια δίπλα στα χέρια του άλλου μου εγώ, είναι το μόνο που χρειάζομαι για να είμαι ευτιχισμένη... Να σε χαιρόμαστε μάτια μου- είσαι η ζωή μας όλη! #φωτογραφισετο_2016#34yearsold #ΠάνταΣχεδόνΤρίαΧρόνιαΜικρότεροςΜου #Οιμέ #ΔενΘαΤοΣυνηθίσω



327/366 Κάποιες φορές μια τεράστια κούπα καφέ με ένα γλυκό μήνυμα, μια ψευτοφωτια στο τζάκι ίσα για την συντροφιά και λίγη κουβέντα με την φιλενάδα σου, είναι ακριβώς ότι χρειάζεσαι....#φωτογραφισετο_2016 #IWillGrowWhereIAmPlanted



328/366 Καλλιτεχνικες ανησυχίες στην μαιμουδοοικογενεια.... #φωτογραφισετο_2016#χρώμα #παντού #μαγεία #mamaandmonkeyart#ΟιΜικρεςΜεγαλεςΣτιγμεςΜας



329/366 Ναι μας κοιτούσαν περίεργα! Ναι μας πέρασαν για τρελούς που κάτσαμε στη δύση του ηλίου ακριβώς δίπλα στο κύμα να πιούμε τον καφέ μας.. Μα ποτέ δεν μας ενδιέφερε τι θα πουν, γιατί να αρχίσουμε τώρα; #φωτογραφισετο_2016#θάλασσα #ΤοΚαλυτεροΦαρμακο #ourkindofday






331/366 Μια ξεχωριστή περίσταση σήμερα μας ανάγκασε να φορέσουμε τα πιο όμορφα και Χριστουγεννιατικα καλτσακια μας.... Ή κατά εξαιρέσεις, τα ζουμερά πατουσακια μας... Στολισαμε ένα ακόμα δέντρο σήμερα!! Σύντομα στο μπλογκ...#otangennithikaxana #ourkindofcrazy #spridergirl#santaboy



332/366 Ψάχνοντας σήμερα στην αποθήκη, έπεσα πάνω σε κάμποσες σειρές τέτοια φωτάκια, ξεχασμένα εδώ και εφτά χρόνια, όταν η Σουλτάνα είχε γεμίσει λευκά φαναράκια στον κήπο με αυτά, το τριήμερο του γάμου μας.... Όλα ακόμα με τις μπαταρίες μέσα, φυσικά και όλα φυσικά χαλασμένα από το υγρό της μπαταρίας, εκτός από μια σειρά. .. Και ήταν αυτή αρκετή να εκστασιαστει το μαϊμούδι πέρα από κάθε λογική... Μέχρι να αποκοιμηθει σήμερα, σκότος επικρατούσε σπίτι... Σκότος και αυτή η πολύχρωμη λάμψη από κάτι ξεχασμένα -σχεδόν δεκαετία πια- φωτάκια....#φωτογραφισετο_2016 #μαγεία #throwback



333/366 Όταν η γλυκιά μου Μαρίνα στέλνει δώρα...γίνεται σωστός Άγιος Βασίλης... Το ποσό λάτρεψα αυτό το υπέροχο diy κεράκι χιονάνθρωπο, δεν λέγεται... Αυτό το γεμάτο μαγεία και αγάπη πακέτο μου έφτιαξε μια πολύ δύσκολη μέρα...#φωτογραφισετο_2016 #bloggerslove#sharingismagic



334/366 Τα βλέπεις τα πατουσακια; Την θαλπωρή που κρύβεται από πίσω τους; Την μαγεία; Κάθε βράδυ, που τον χαζεύω να αποκοιμιεται ακόμα στην αγκαλιά μου, χάνω ένα ακόμα χτυπο της καρδιάς μου.. #φωτογραφισετο_2016 #η_απόλυτη_ευτυχία



335/366 Υπάρχει καλύτερος τρόπος να μας αποχαιρετησει ο Νοέμβριος από το να κάνει την εμφάνιση του το πρώτο χιόνι;#φωτογραφισετο_2016#καποιο_μαιμουδι_ξετρελάθηκε



Και κάπως έτσι φτάσαμε στον τελευταίο μήνα του χρόνου... Και κάτι μου λεει πως θα είναι μαγικός....

3 σχόλια:

  1. Γιάννα μου είσαι υπέροχη! Σε κάθε ανάρτησή σου θαυμάζω το βάθος της ψυχής σου και την αστείρευτη αγάπη που κρύβεις μέσα σου.. Είναι επίσης πολύ σπάνιο στις μέρες μας να χαίρεται κανείς τις στιγμές και να απολαμβάνει κάθε τι μικρό γιατί αυτό συνθέτει το όλο.... Εσύ είσαι μία λαμπρή εξαίρεση! Να είσαι καλά και να χαίρεσαι το υπέροχο δημιούργημά σου: την οικογένειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Κυριακή, τι υπέροχο σχόλιο καιε πόση καθυστέρηση το είδα... Συγνώμη για αυτό. Σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για τα τόσο μα τόσο γλυκά σου λόγια... Σου στέλνω την πιο ζεστή αγκαλιά....

      Διαγραφή
    2. Γλυκιά μου Κυριακή, τι υπέροχο σχόλιο καιε πόση καθυστέρηση το είδα... Συγνώμη για αυτό. Σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για τα τόσο μα τόσο γλυκά σου λόγια... Σου στέλνω την πιο ζεστή αγκαλιά....

      Διαγραφή

Τα σχόλια σας είναι η κινητήριος δύναμη μου, Η αλληλεπίδραση που χρειάζεται κάθε blogger με τους αναγνώστες του. Θα χαρώ πολύ να σας δω εδώ κάτω...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...