Σάββατο 27 Μαΐου 2017

Ευτυχία. Το "δυσβάσταχτο" αυτό συναίσθημα....

Λίγο πριν "κλείσει" άλλη μια "συνηθισμένη" μέρα μας, σε κοιτάω ή μάλλον σε χαζεύω να κάθεσαι όπως μόνο εσύ ξέρεις στην άκρη, άκρη του καναπέ φτιάχνοντας κάποια από τα αγαπημένα σου παζλ- αμίλητος, βαθιά συγκεντρωμένος σε αυτό που κάνεις- και η καρδιά μου σχεδόν πονάει από ευτυχία



Γιατί τίποτα συνηθισμένο δεν υπάρχει στην κάθε μέρα μας. Έτσι νομίζουμε. Η αλήθεια όμως είναι πως κάθε μέρα μας είναι μοναδική- ήταν αυτή που ήταν και δεν θα επαναληφθεί αυτούσια ποτέ ξανά. 

Και εσύ εκεί. Να μου κόβεις την ανάσα και μόνο που υπάρχεις. Να μεγαλώνεις κάθε λεπτό και να νιώθω πως ακόμα και αν ρουφάω κάθε λεπτό μαζί σου και πάλι δεν προλαβαίνω. Δεν σε προλαβαίνω. 

Έτσι πρέπει άλλωστε. Μα πόσο γλυκόπικρο συναίσθημα είναι αυτό; 

Να το θυμάσαι αυτό καρδούλα μου. Αν καμιά φορά με βλέπεις να σε κοιτάω με μάτια λίγο αφηρημένα και θλιμμένα, να ξέρεις. Είναι από την ουσιαστικότερη ευτυχία και την βαθύτερη αγάπη που μπορεί να νιώσει ένας άνθρωπος. Είναι αυτή η ευτυχία που δημιουργείται μόνο επειδή υπάρχεις και αυτή η αγάπη για την οποία θα θυσίαζες την ίδια σου την ζωή χωρίς δεύτερη σκέψη. 

Για αυτό μην γελιέσαι. Δεν είναι θλίψη και ας φαίνεται έτσι.  Είναι που είναι δυσβάσταχτα σχεδόν αισθήματα αυτά καρδιά μου για έναν απλό άνθρωπο. Για δες όμως που δεν ήμαστε τόσο απλοί όσο νομίζουμε... 

Και εγώ απλά προσεύχομαι ποτέ να μην χρειαστεί να μάθεις πόση δύναμη μπορεί να κρύβει ένας  "απλός" άνθρωπος μέσα του... 


2 σχόλια:

  1. Κάθε φορα που η κούραση,η ασχημη ψυχολογία μιας μερας,οι καθημερινές μικρες δυσκολίες με σπρώχνουν προς τη μιζέρια ,τη γκρίνια κ την αχαριστία ερχεται μία σου ανάρτηση να με τραβήξει μακριά απο ολα αυτα...σ 'ευχαριστώ γι'αυτό!
    Κ γω κανω καθημερινα αυτη την ευχη για τα παιδια μου..ας μη χρειαστεί Θεε μου να,ανακαλυψουν οση δύναμη κρυβουν μεσα τους..
    Σε φιλώ τοσο γλυκα...!!!
    Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποτέ, ποτέ να μην χρειαστεί... Μια μεγάλη αγκαλιά για τα γλυκά σου λόγια, μου δίνουν δύναμη και εμένα ❤

      Διαγραφή

Τα σχόλια σας είναι η κινητήριος δύναμη μου, Η αλληλεπίδραση που χρειάζεται κάθε blogger με τους αναγνώστες του. Θα χαρώ πολύ να σας δω εδώ κάτω...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...