Σάββατο 31 Αυγούστου 2019

Αναμνήσεις γεμάτες άμμο και αλμύρα... (καλοκαίρι 2019)

Θα είμαι ειλικρινής. Για κάποιο ανεξήγητο λόγο, φέτος το καλοκαίρι μου έλειπε η ενέργεια, η αβίαστη θετική διάθεση. Όταν όμως έχεις παιδιά, σε τροφοδοτούν αυτά και δόξα τον Θεό, το μαιμούδι μου είχε μπόλικη και για τους δυο μας. 

Αν εκμεταλλευτήκαμε κάθε στιγμή; Εννοείται. Αν χορτάσαμε; Προσωπικά ναι, το μαιμούδι ίσως να άντεχε και λίγο ακόμη! Εγώ είμαι παραπάνω από έτοιμη να μπω σε ρουτίνα και πρόγραμμα ξανά. 

Παράπονο δεν έχουμε. Από τα τέλη Μαΐου σχεδόν, γεμίσαμε με εικόνες- αναμνήσεις- μυρωδιές και γεύσεις... 




Για αρχή χορτάσαμε θάλασσα μα και πισίνα, βουτιές και παγωτά, άπειρα παιχνίδια στην άμμο... 





Χορτάσαμε και βόλτες, παιχνίδια με φίλους και ξαδέλφια, σινεμά μα και movie nights στο σπίτι, άπειρα μπάνια στο μπαλκονήσι και άλλα τόσα παιχνίδια... 




Χορτάσαμε πρωινά και μεσημεριανά στο μπαλκόνι μας, μια συνήθεια τον τελευταίων δυο χρόνων που έγινε λατρεία... 



Ρουφήξαμε ως το μεδούλι κάθε ηλιοβασίλεμα... 



Αυτό το καλοκαίρι το μικράκι έζησε και δυο πρωτιές. Την πρώτη του συναυλία στον αγαπημένο του Βασίλη Παπακωνσταντίνου και το πρώτο του ταξίδι με αεροπλάνο... Τις λάτρεψε και τις δυο... 



Γεμάτοι λοιπόν από αναμνήσεις φτιαγμένες από άμμο, αλμύρα, κακαριστά γελάκια και λιωμένο παγωτό, αποχαιρετήσαμε επίσημα σήμερα το καλοκαιράκι με τα ξαδέλφια μας σε ένα prive πάρτι στην αυλή του σπιτιού μας με πισίνα, νερόμπομπες, ποδόσφαιρο και λιχουδίτσες! 



Σεπτέμβριε σε περιμένουμε με ανοιχτές αγκάλες... Κόπιασε!

4 σχόλια:

  1. Καλό μήνα να έχετε αύριο Γιάννα μου! Να κλειδώσετε τις υπέροχες αναμνήσεις στη καρδούλα σας και να φτιάξετε νέες με την ομορφιά της σχολικής πραγματικότητας!!! Καλή Α δημοτικου μέσα απ τη ψυχή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Βέρα, σε ευχαριστώ πολύ μέσα από την καρδιά μου! Καλή σχολική χρονιά και όχι μόνο σε ολους! Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  2. τι ομορφο καλοκαίρι που είχατε Γιαννα μου!! Γεματο όμορφες στιγμες και αναμνησεις για να σας δώσουν ενέργεια για το χειμώνα!! πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια σας είναι η κινητήριος δύναμη μου, Η αλληλεπίδραση που χρειάζεται κάθε blogger με τους αναγνώστες του. Θα χαρώ πολύ να σας δω εδώ κάτω...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...