Τετάρτη 14 Αυγούστου 2019

Ένα ανυπόμονο πρωτάκι και το γραφείο του!

Εμείς είμαστε πανέτοιμοι για την νέα σχολική χρονιά! Το γραφείο μας είναι χειροποίητο και πλήρως εξοπλισμένο, ενώ η τσάντα μας περιμένει υπομονετικά να αρχίσει το φόρτωμα! Θέλετε να μοιραστούμε τις αλλαγές στο δωμάτιο μας και πρωτίστως το γραφείο μας;;; 


Συζητούσαμε για τις αλλαγές που θα γίνονταν στο δωμάτιο του μόλις πήγαινε δημοτικό, μήνες τώρα. Όπως είχα γράψει εδώ ήταν παραπάνω από έτοιμος για αυτές- πιο πολύ και από εμάς πιθανότατα! Μόλις αποφασίσαμε τι είδους γραφείο ταίριαζε στο στυλ και τις ανάγκες μας αρχίσαμε το ψάξιμο. Το κακό είναι πως όταν έχεις γνώση και εμπειρία από χειροποίητες κατασκευές όπως εμείς, δύσκολα σε ικανοποιούν αυτά που βρίσκεις στο εμπόριο. Το γραφείο ωστόσο μας το είχε τάξει η μαμά του Παναγιώτη. Τελικά συμφωνήσαμε να μας δώσει η γιαγιά τα χρήματα που θα δίναμε για ένα έτοιμο και να το φτιάξει ο πατέρας μου όπως ακριβώς θέλαμε. Και αυτό που θέλαμε ήταν ένα τραπέζι στην ουσία, στιβαρό από μασίφ ξύλο σε σουηδικό χρώμα όσο μεγαλύτερο γινόταν. Οι τελικές διαστάσεις ήταν 1.60 μήκος, 0.60 πλάτος και 0.80 ύψος. Για τον πατέρα μου αυτό ήταν τρεις ώρες δουλειά όλες όλες. Συνεργάστηκαν με τον Παναγιώτη και σε ένα πρωινό το είχαμε κιόλας στήσει! Ήταν η σειρά μου! Να οργανώσω και να διακοσμήσω το παιδικό πλέον μαιμουδοδωμάτιο!! Δεν χρειάστηκα πολλά. Τα περισσότερα τα είχαμε ήδη! Πάμε να σας ξεναγήσουμε; 


Καταρχάς, η ζωγραφιά του χάρτη που διακοσμεί τον τοίχο είναι από το πειρατικό πάρτι μας, του οποίου ανάρτηση θα ανέβει σύντομα! Είναι όλος ζωγραφισμένος από την τρελή μαιμουδομαμά! Στην πορεία σκοπεύουμε να προσθέσουμε ράφια στον τοίχο, μα δεν είναι κάτι που επείγει. Θα δούμε τις ανάγκες του και θα δράσουμε αναλόγως. 



Το ημερολόγιο μας το έχουμε περίπου δύο χρόνια τώρα, σας είχα δείξει πόσο εύκολα το φτιάξαμε εδώ.  Η φωτιζόμενη υδρόγειος είναι από το παιδικό μου δωμάτιο! Άλλαξα πρόσφατα την λάμπα και ναι, λειτουργεί ακόμα! 


Η μολυβοθήκη ουράνιο τόξο μας ήταν έμπνευση από το γλυκό Μαράκι για την οποία σας είχαμε μιλήσει εδώ! Δεν φαντάζεστε πόσο τον διευκολύνει στις ζωγραφιές του! 


Η καρέκλα μας είναι ΙΚΕΑ και είναι αυτή.  Το σκαμπό το οποίο χρησιμοποιεί σαν υποπόδιο δώρο από τον πατέρα μου, δεν θυμάται από που το αγόρασε! Το πολύχρωμο επιπλάκι και τα κουτιά αποθήκευσης είναι από τα lidl. 


Η τσάντα μας δεν θα μπορούσε να είναι άλλη από Kipling. Μια επιλογή που θα μας βγάλει χρόνια, ένα εξαιρετικό backpack- σκυλί- όπως τα λέω από προσωπική εμπειρία. Το σχέδιο που επιλέξαμε αυτό.  Ήμασταν πολύ τυχεροί διότι κάναμε αλλαγή σε πολλά γενέθλια δώρα και με πίστωση μπορέσαμε να αγοράσουμε την τσάντα των ονείρων μας! (και όμως ναι, την ήθελε και το μαιμούδι σαν τρελό, τώρα την γεμίζει με παραμύθια και κόβει βόλτες!!) 


Το προστατευτικό σουπλά γραφείου από το Πλαίσιο. 



Οι ξύλινες συρταριέρες από τα Jumbo. Για τα λεφτά τους είναι ικανοποιητικές και σταθερές. 


Η μολυβοθήκη φανάρι δική μας κατασκευή, σας είχαμε δείξει πως εδώ. 



Τα συρταράκια πάνω στο γραφείο από το παιδικό μου δωμάτιο, μα έχει ακόμα το Jumbo. Είναι σούπερ πρακτικά. 

  
Το λευκό ραφάκι οργάνωσης χώρου είναι από το ΙΚΕΑ. Η άβακας και αυτή από το παιδικό μου δωμάτιο! 

 

Η εξτρά ξύλινη καρέκλα είναι της μαμάς για τα διαβάσματα και είναι και αυτή ΙΚΕΑ! Την αποχωρίστηκα από την κουζίνα, μα είναι η αγαπημένη μου! 




Το σύμπαν είναι ακόμα μια κατασκευή μας και σας είχαμε μιλήσει για αυτή εδώ. 


Αυτά σχετικά με το γραφείο μας. Η υπόλοιπη διακόσμηση αφορούσε σε τσαχπινιές στον τοίχο, (πάντα), μπόλικες φωτογραφίες, (πάντα) και την επιστροφή της αγαπημένης μου καρέκλας!!  (γιούπιιιι!) Η μεγαλύτερη ωστόσο αλλαγή αφορά στο μαιμουδοκρέβατο.! (για το οποίο σας είχαμε μιλήσει με αυτή την επική ανάρτηση εδώ, αφού ήταν χειροποίητο και αυτό δώρο από τον παππού μας!) Το κάτω κρεβάτι το είχαμε φτιάξει με την προοπτική να μπορεί να αφαιρεθεί αν θέλαμε να προσθέσουμε από κάτω γραφείο. Ωστόσο, δεν μας άρεσε η ιδέα,  εφόσον χώρος υπάρχει, να είναι έτσι στριμωγμένο το γραφείο, αποφασίσαμε όμως να το βγάλουμε πράγματι το κρεβάτι για να μείνει ένας χώρος παιχνιδιού.! Εάν στο μέλλον το χρειαστούμε, μπαίνει ξανά! Οπότε, ούτε γάτα ούτε ζημιά! Δημιουργήσαμε λοιπόν ένα ιδιαίτερο καταφύγιο γεμάτο μαξιλάρια και αναμνήσεις σε φωτογραφίες για  χαλάρωση και παιχνίδι! 


 
Και με την γωνίτσα της προσευχής μας πάντα εκεί... 


Μια από τις αγαπημένες μου γωνιές... 




Δεν ήθελα κανονικό καθρέφτη. Βρήκα αυτά τα αυτοκόλλητα στο jumbo, τα οποία για κάποιο ανεξήγητο λόγο πολύ μου άρεσαν! Ο μικρός ξετρελάθηκε εξίσου, σκοπεύω να προσθέσω και άλλα προς τα πάνω. Δίνουν πολύ σουρεαλιστική και όμορφη αίσθηση και μπορεί να δει καλά τον εαυτό του παρά τους κύκλους! 



Η αγαπημένη μου καρέκλα. (από Praktiker, παμπάλαια- σκυλί και αυτή!) Εκεί διαβάζουμε τα παραμύθια μας, και δεν είναι λίγα καθημερινά! Ο πίνακας ο πασίγνωστος από τα ΙΚΕΑ. (μας βρίσκετε σε φάση που παίζει με αυτόν σχολείο με τον Παναγιώτη!) 



Και το βράδυ όμως δεν χάνεται η μαγεία στο δωμάτιο μας... 



Το φωτιζόμενο πινακάκι από Σκλαβενίτη. 






Το φωτιστικό μας άψογο, πάμφθηνο και ΙΚΕΑ! Ο μικρός το έχει ερωτευτεί και δεν τον αδικώ! (βρείτε το εδώ




Δεν ξέρουμε για σας λοιπόν, μα όπως βλέπετε εμείς ήμαστε πανέτοιμοι να περπατήσουμε τον καινούργιο αυτό δρόμο του δημοτικού! 


Το μικρό μου δε μαιμούδι απλά δεν κρατιέται! Που τον χάνεις που τον βρίσκεις εκεί στο γραφείο του να διαβάζει ή να ζωγραφίζει ή να παίζει με πλαστελίνες και χλαπάτσες ή απλά να κρύβεται από κάτω ή στο καταφύγιο του, ή στην ντουλάπα φυσικά! 


Εγώ πάλι, κόντρα στην ευκολία με την οποία πέταξε το μαιμούδι όλα εκείνα τα αυτοκόλλητα, κράτησα δύο εκεί ακριβώς που τα είχα. Και στο ύψος που τα είχα. Βλέπεις, μέσα σε 6 χρόνια- περισσότερα βασικά για εμάς αφού το δωμάτιο αυτό προοριζόταν και για άλλα δυο παιδιά που δεν αγκαλιάσαμε ποτέ- έχω κάνει ΤΌΣΕΣ αλλαγές. Πάντα με γνώμονα την ασφάλεια και τα ενδιαφέροντα του παιδιού. Από βρεφικό, έγινε νηπιακό και τώρα πια παιδικό. Κρατάω αυτά τα αυτοκόλλητα λοιπόν, για να θυμάμαι αυτό το βρεφάκι που καθόταν στον ποπό του τόσο χαριτωμένα, τα αυτοκόλλητα αυτά ακριβώς στο ύψος των χεριών του, και να τα περιεργάζεται με μάτια πελώρια, γεμάτα περιέργεια. Εγώ τα θέλω εκεί και ας μην τους δίνει πια αυτός σημασία. Τους δίνω εγώ... 

Μην γελιέστε όμως. Μπορεί αυτό το μαιμούδι να είναι πανέτοιμο για το δημοτικό, τόσο κυριολεκτικά όσο και μεταφορικά, δεν σημαίνει αυτό όμως πως είναι έτοιμο να εγκαταλείψει το καλοκαίρι του! Όχι! Έχει πολλά μπάνια να κάνει ακόμα, και πολύ ακόμη ξεγνοιασιά και παιχνίδι!




"Τρύπα στην υδρόγειο κι από το υπόγειο
Φτάσαμε στο δώμα κι είχε κι άλλο ακόμα
Σπάσαν τα ταβάνια μας,βγήκαν τα ντιβάνια μας
Στον ουράνιο θόλο και τον θέλαμε όλο
Τρέξαμε, παίξαμε, μπλέξαμε
Σε παραμύθια πιστέψαμε
Τρέξαμε, παίξαμε, μπλέξαμε
Όνειρα τέρατα θρέψαμε". #ourdreams #ourkindoffun#summer2019 #otangennithikaxana #bloglovin

10 σχόλια:

  1. Εύχομαι να γραφτούν τα πιο υπέροχα κεφάλαια της νεας σχολικής χρονιάς σε εκείνο το γραφειο και να γίνουν τα πιο παραμυθένια όνειρα σε εκείνη την πολύχρωμη γωνιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου γλυκιά μου Βέρα! Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού ❤️

      Διαγραφή
  2. Απίθανο το δωμάτιο & το γραφείο, μπράβο στη μαϊμούδοοικογενεια!!! Πήρα πολλές ιδέες και για το δικό μου πρωτάκι, τρεχάτε ποδαράκια μου τώρα γιατί είμαστε απροετοιμαστες τελείως, χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις χρόνο!!! Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου φιλιά πολλά πολλά

      Διαγραφή
  3. Καλή αρχή! το γραφείο έγινε εξαιρετικό! μήπως ο μπαμπάς σου αναλαμβάνει κατασκευές?? :) και γω ξύλινο θα ήθελα αλλά όλο κάτι ψευτικά βλέπω :) τέσπα.. έχω άλλη μια χρονιά αναζήτησης μέχρι την 1η δημοτικού :) καλή αρχή λοιπόν μαϊμουδομάνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου! Είναι το χόμπι του! Απόλαυσε την αυτή την χρονιά όσο δεν πάει! Σε φιλώ γλυκά γλυκά

      Διαγραφή
  4. Υπέροχο το παιδικό σας δωμάτιο καλή πρώτη χρονιά στο δημοτικό να έχετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. το λάτρεψα το γραφειο σας και το δωματιο σας!! Ειμαι σιγουρη οτι το πρωτακι σου θα το ευχαριστηθεί Γιαννα μου!! Ο χάρτης τελειος!!! τον αγαπησα απο την πρωτη στιγμη!! πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωωωω σε ευχαριστώ πολύ! Ανυπομονώ!!! Καλή αρχή και σε σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια σας είναι η κινητήριος δύναμη μου, Η αλληλεπίδραση που χρειάζεται κάθε blogger με τους αναγνώστες του. Θα χαρώ πολύ να σας δω εδώ κάτω...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...