Σάββατο 6 Ιουλίου 2019

Monkey Talk- Ή αλλιώς τι άκουσα πάλι η μαιμουδομάνα...

Η πρώτη ανάρτηση του Ιουλίου- γενέθλιου μήνα του μαιμουδιού- δεν θα μπορούσε να είναι άλλη από απολαυστικά monkey talk, ηλικίας 6 ετών παρά λίγων ημερών!! 

Το να μαζεύει και να τακτοποιεί τα παιχνίδια του είναι μια καθημερινή μάχη θα έλεγα. Είναι ωστόσο από τις υποχρεώσεις του που απαιτώ να σέβεται. Κάποια μέρα, (κάθε μέρα), βαριόταν πολύ έτσι αναγκάστηκα να χρησιμοποιήσω τα μεγάλα και αθέμιτα μέσα. 

- Υποσχέθηκες στον μπαμπά πως θα μαζέψεις τα παιχνίδια σου. (τεράστια αδυναμία στον μπαμπά- εγγυημένο αποτέλεσμα) 
- Δεν έπρεπε να το έχω υποσχεθεί. 

#Αυτογνωσία #ΠάνωΑπόΌλα #κλαίω #ΤαΜάζεψε #Πέτυχε #ΔενΈτυχε

Στο άκυρο: 

-Μαμά ξέρεις πως θα λεγόταν το πεντάγραμμο αν είχε έξι γραμμές; 
-Πως καρδιά μου; 
-Εξάγραμμο! 

#ΚαιΑλήθειαΛεει #Πεθαίνω

Ήμασταν στο νοσοκομείο για τον ώμο μου και ο μικρός καθόταν στον προαύλιο χώρο με τον Παναγιώτη. Εκείνη την ημέρα είχε αρκετά έκτακτα περιστατικά με αποτέλεσμα να έρχονται και να φεύγουν τα ασθενοφόρα τακτικά. Ξαφνικά γυρίζει και λέει του Παναγιώτη: 

-Του ασθενοφόρου γίνεται σήμερα! 

#NoComments 

Έπαιζαν μια μέρα με τον Παναγιώτη στο δωμάτιο του. Η πόρτα ερμητικά κλειστή. Χτυπάω για να δω τι κάνουν, μισανοίγει την πόρτα και μου λέει με ύφος: 

-Μακάρι να μπορούσες να μπεις, απαγορεύεται όμως από τους κανόνες. 

#Ντόιγκ #ΈφαγαΠόρταΉΕίναιΗΙδέαΜου; #ΤοΝουΣου #ΓιατιΆλλουςΚανόνεςΤουςΦτιάχνωΕγώ #ΧεΧεΧε

Μέσα στις εργασίες που πήρε από το σχολείο του, βρήκε και μια ζωγραφιά που είχαν φτιάξει ΟΛΑ τα παιδάκια μαζί το καρναβάλι. Ο μικρός ενθουσιάστηκε. "Δεν το πιστεύω ότι την έβαλε στο δικό μου φάκελο η κυρία" έλεγε και ξαναέλεγε. Κάποια στιγμή ωστόσο συμπληρώνει: 

- Κανονικά, έπρεπε η κυρία να το κόψει κομματάκια και να δώσει από λίγο σε ΟΛΑ τα παιδιά. 

#ΑγαπηΜουΕσυ #ΕνσυναίσθησηΠάνωΑπόΟλα 

Φέτος πήγαμε στην πρώτη του συναυλία, αυτή του Παπακωνσταντίνου, και ήταν μια εκπληκτική εμπειρία για αυτόν. Ωστόσο σκάσαμε από την ζέστη. Όταν λοιπόν γυρίσαμε σπίτι στον μπαμπά μας που είχε αράξει μέσα στον κλιματισμό λέει το μαιμούδι: 

-Ωραία περνάς μπαμπά εδώ με το air condition! 

#Κλαίγαμε #ΜαΈκανεΝτάβανο #ΒάλεΚαιΤαΚαπνογόνα #ΠόσοΝαΑντέξει #ΔενΉθελεΝαΦυγειΩστόσο 

Μια μέρα μονολογεί: 

- Ο θείος μου ο Κωστής που είναι; Στην Κρήτη! Η Γωγούλα μου που είναι; Στην Κρήτη! 

#Άσχετο #ΑλλάΑυτάΕμέναΜεΣυγκινούν #ΑκούςΚωστή; #ΑκούςΓωγούλα; 

Όταν είχα τον ώμο μου υπέφερα τόσο που έκλαιγα από τον πόνο. Ένα βράδυ λοιπόν που τον κοιμίζω έχω πραγματικά φτάσει στα όρια μου. Είμαι μόνη σπίτι οπότε πρέπει να σταθώ όσο αντέχω μέχρι να κοιμηθεί καθιστή δίπλα του γιατί δεν μπορούσα να ξαπλώσω. Το μικράκι μου αγχώθηκε φυσικά και στεναχωρήθηκε. 

-Μαμά ξέρω ότι πονάς. Δεν ξέρω όμως ΠΟΣΟ πόνας. Ξέρω ότι αντέχεις, μου το λες, μα πόσο θα αντέχεις; 

#ΟΜικρόςΣοφόςΜου #ΤονΑγαπώ #ΑντέχωΚαρδιάΜου #ΌλαΤαΑντέχω 

Ο Δημήτρης Γεράσιμος έβγαλε τα πρώτα του νεογιλά δόντια πέρσι τον Ιούλιο και πολύ σύντομα βγήκαν και τα καινούργια. Φέτος τον Μαΐο άρχισαν να κουνιούνται τα τα δύο διπλανά. Κάποια μέρα λοιπόν του έδωσε η νονά του γλειφιτζούρι. Άρχισε μετά από ένα σημείο να το δαγκώνει παρότι δεν τον αφήνω γιατί φοβάμαι μην κόψει κανά μεγάλο κομμάτι. Τελικά όλα πήγαν καλά,  μόνο που το ένα δόντι μας κόλλησε στο γλειφιτζούρι και βγήκε χωρίς καν να το καταλάβουμε μέχρι το βράδυ που πλύναμε τα δόντια μας. Το πήρε λίγο βαριά γιατί τρόμαξε που το κατάπιε και ας μην το κατάλαβε, όπως είχα γράψει εδώ, ήθελε να πάμε στην οδοντίατρο ξανά για να τα βγάλει. Για να τον ηρεμήσω, του είπα γελώντας πως ήμαστε πολύ τυχεροί γιατί γλυτώσαμε και το εικοσάρικο που θα δίναμε στην γιατρό- τέλεια, να το πάρουμε παιχνίδια και βιβλία!! Χάρηκε τόσο πολύ που έκτοτε ζητάει πότε πότε γλειφιτζούρι και το δαγκώνει με την ελπίδα να κολλήσει και  το άλλο δόντι, να βγει και να γλυτώσουμε το εικοσάρικο!!! 

#Αποταμίευση #ΟικογενειακήΟργάνωση #Έτσιιιι #ΌτιΘαΠαθουμεΤερηδόναΑπόΤαΓλυφιτζούριαΔενΤοΣκεφτόμαστε 



Έχει πάθει εμμονή με τις πολιτικές διαφημίσεις. Δεν μπορεί να κατανοήσει πως μπορεί κάποιος να καταλάβει ποιος λέει αλήθεια, γιατί του ίδιου του ακούγονται όλα σωστά. Ακούει με προσοχή τα λόγια και προσπαθεί με το μικρό/μεγάλο μυαλό του να καταλάβει. Μια μέρα μου λέει: 

- Λοιπόν αυτός λέει την αλήθεια. Ξέρεις πως το κατάλαβα; Γιατί λέει: 7 Ιουλίου ψηφίζουμε, 8 ξεκινάμε. Άρα λέει αλήθεια. 

#ΜακάριΝαΉτανΤόσοΑπλά #ΑνησυχόΑγόριΜουΕσυ 

Τις προάλλες ετοιμάζει το βραδινό του γάλα. Μου ζητάει- λόγω του ότι είναι ο γενέθλιος μήνας του, (εκμετάλλευση στο έπακρον!!)- να βάλει και λίγο κακάο, έτσι χαριστικά. Τον αφήνω. Όσο το ετοιμάζει τον ακούω να μονολογεί: 

- Είσαι πολύ νόστιμο μωρέ κακάο. 

#ΑχΜωρέΚακάο #ΕίναιΕίναι 

Λίγες μέρες μας χωρίζουν πια από τα έκτα μας γενέθλια. Πάρα πολλά συναισθήματα, ακόμα περισσότερες ετοιμασίες και εκπλήξεις... Μείνετε συντονισμένοι... 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι η κινητήριος δύναμη μου, Η αλληλεπίδραση που χρειάζεται κάθε blogger με τους αναγνώστες του. Θα χαρώ πολύ να σας δω εδώ κάτω...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...