Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2018

Ένα πεταμένο μπουφάν στο πάτωμα...

Μπαίνοντας στο σπίτι μετά το σχολείο, το πρώτο που κάνει το μαιμούδι είναι να πετάξει κάτω το μπουφάν του και να τρέξει στο δωμάτιο του όλο χαρά. 


Και εγώ το λατρεύω αυτό το πεταμένο μπουφάν στο πάτωμα... Γιατί είναι μια κίνηση που δεν θα έκανε ποτέ πριν μπει στο σχολικό περιβάλλον και την σχολική ρουτίνα. Τώρα όμως το κάνει. Και ο λόγος που λατρεύω αυτή του την κίνηση είναι επειδή διαβάζω πίσω από αυτήν  την χαρά του που γύρισε σπίτι, την λαχτάρα να ξαναβρεθεί στον οικείο του χώρο, την αίσθηση ελευθερίας και ανεμελιάς που μόνο το σπιτικό μας μπορεί να μας προσφέρει... Για να το κάνει λοιπόν σημαίνει πως νιώθει όλα αυτά... 

Πως λοιπόν να μην λατρεύω αυτό το πεταμένο μπουφάν στο πάτωμα; Αφού έτσι μου δείχνει την αγάπη του. Την ασφάλεια και την ξεγνοιασιά που νιώθει μέσα στο σπίτι μας. Και αν είναι λίγο άτσαλος τι; Ξεκίνησαν τόσοι καινούργιοι κανόνες στην καθημερινότητα του στο σχολείο που δεν χάθηκε ο κόσμος αν τον ευχαριστεί να μην ακολουθεί πια έναν στο σπίτι. Γιατί είναι αυτές οι μικρές λεπτομέρειες που μας κάνουν... οικογένεια... 

Ναι. Όπως ένα πεταμένο μπουφάν στο πάτωμα. 

7 σχόλια:

  1. Έλα ρε συ!!!!
    Να σου πω κι εγώ καμιά φορά (όχι πάντα ομολογώ) μου αρέσει να πετάνε τα πράγματά τους παντού! κάπως έτσι νιώθω κι εγώ: μπήκαμε σπίτι, είμαστε στον χώρο μας, είμαστε χαρούμενοι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες βρε Λενιώ; Με πιάνεις εσύ... Φαντάσου εγώ που τα έχω και τα ψυχαναγκαστικά μου! Πόσο έντονα το νιώθω!

      Διαγραφή
  2. Και εμένα το κάνει αυτό, αλλά πολλές φορές κάνει και κάτι άλλο όταν γυριστεί σπίτι. Γυρνά και ξεδίνει, στο σχολείο είναι το καλύτερο παιδί και μου το είπε και η δασκάλα του, αλλά όταν γυρίζει σπίτι είναι μερικές φορές λες και είναι άλλο παιδί. Δεν λέω είναι καλός και όλοι έχουμε τις μέρες μας, αλλά αυτό το πράγμα με το που θα μπει σπίτι να γίνεται άλλο παιδί μου έκανε μεγάλη εντύπωση. Μέχρι που το είπα σε μια καλή φίλη, έχω αποκτήσω εδώ, ότι αυτό το κάνει γιατί στο σπιτι νιώθει θαλπωρή και σιγουριά. Και αυτό με έκανε πολύ χαρούμενη γιατί κάνει κάνω τελικά σωστά. Τα φιλία μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι κοριτσάκι! Αρκεί με αυτόν τον τρόπο να μην επικοινωνεί ίσως υπερβολική πίεση στο σχολείο .. Και πάλι φανερώνει βέβαια άνεση στο σπίτι και αυτό να σε κάνει περήφανη φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  3. Πεταμένο μπουφάν και τα παπούτσια μετά από λίγο πεταγμένα κι αυτά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια σας είναι η κινητήριος δύναμη μου, Η αλληλεπίδραση που χρειάζεται κάθε blogger με τους αναγνώστες του. Θα χαρώ πολύ να σας δω εδώ κάτω...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...