Παρασκευή 24 Μαΐου 2019

Βουτιά στο παρελθόν....

Ο Δημήτρης Γεράσιμος, σχεδόν 6 ετών, βλέπει την Γιάννα ακριβώς 6 ετών με την βοήθεια του VCR. (ναι, έχω ακόμα τέτοιο 😜😀😂)



Σε άλλα λόγια, ο γιος βλέπει την μαμά στην ίδια ακριβώς ηλικία που είναι τώρα ο ίδιος. Και το ένστικτο να κολλήσει στην τηλεόραση για να δει και να ακούσει καλύτερα ήταν τόσο δυνατό που με συγκίνησε... 

 Να βγάζετε βίντεο τα παιδιά σας, φωτογραφίες, ηχογραφήσεις - τα πάντα όλα. Είναι τόσο πολύτιμη κληρονομιά και αυτά. Εγώ ευγνωμονώ τον πατέρα μου που έτρεχε ξωπίσω μας για να αποθανατίσει τα πάντα. Γιατί να. Τώρα μπορώ να δείχνω του γιου μου πως όντως έκανα την ίδια ακριβώς κίνηση που κάνει και αυτός. Μπορεί να ακούσει την ντροπαλή φωνή μου. Που με το ζόρι δηλαδή μπορούσες να την ακούσεις, μα για δες τώρα πια είναι τόσο στιβαρή και δυνατή που είμαι σίγουρη πως πολλοί θα προτιμούσαν να μην την ακούν. 😂😂😂😂 ΕΜπορεί να διαπιστώσει πως παρότι δήλωνα περίτρανα πως θα παντρευτώ τον Σωτηράκη, τελικά παντρεύτηκα τον Παναγιώτακη και ζωή μου είναι υπέροχη. Μπορεί πιθανότατα να κατανοήσει για ποιο λόγο τρέχω και εγώ ξωπίσω του με την αγωνία να αποθανατίσω τα πάντα. 

Εγώ από την άλλη, η 39 ετών πια Γιάννα,  μπορώ να ακούσω ακόμα μια φορά την φωνή του παππού μου, της θείας μου και του ξαδέλφου μου και ας τους έχω χάσει χρόνια. Μπορώ να δω (κυριολεκτικά)  με άλλο μάτι την αγάπη των γονιών μου, τις αγκαλιές και τα φιλιά. Μπορώ όχι απλά να θυμηθώ, μα να δω στα αλήθεια εκείνο το μικρό, ντροπαλό, εξάχρονο κορίτσι που δήλωνε όλο παράπονο για τα γαλοπούλια της γιαγιάς της "They are stupid daddyyy" μόνο και μόνο επειδή δεν ήθελαν τα δόλια πουλερικά να τα σφίξω χωρίς έλεος στην αγκαλιά μου! Στην τελική μπορώ να διαπιστώσω περίτρανα πως από πάντα και για πάντα η πιο cool αδελφή ήμουν εγώ και όχι η Σουλτάνα (έτσι για να μην ξεχνιόμαστε!!) 😂😂😂😂 Ε

(Παρεμπιπτόντως, όλοι εσείς οι συνήθεις ύποπτοι- ξέρετε ποιοι είστε- που πρωταγωνιστείτε στις κασέτες μας, να ξέτε πως πάντα έχουμε έναν άσο στο μανίκι μας και στοιχεία για που μπορούν να σπιλώσουν την υπόληψη σας!!! Το αναφέρω μιας και βρισκόμαστε προ προεκλογικού πυρετού για όσους σας αφορά άμεσα ή για όσους σκέφτονται μελλοντικά να προσφέρουν στα κοινά!! ) 😂😂😂😂 Ε

2 σχόλια:

  1. Το ίδιο ισχύει και για εμάς που τρέχουμε πίσω από το παιδί μας με το κινητό, αλλά, ντρεπόμαστε να εμφανιστούμε κι εμείς σε μια φωτογραφία ή ένα βίντεο, επειδή είμαστε άβαφες ή πετάνε τα μαλλιά μας ή φοράμε πιτζάμες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου για αυτό και το ξεπέρασα πια γιατί κανείς άλλος δεν θα με βγάλει μαζί του άρα θα το κανω εγώ όπως και να είμαι !! Να το κάνεις και εσύ !!

      Διαγραφή

Τα σχόλια σας είναι η κινητήριος δύναμη μου, Η αλληλεπίδραση που χρειάζεται κάθε blogger με τους αναγνώστες του. Θα χαρώ πολύ να σας δω εδώ κάτω...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...