Δευτέρα 30 Μαρτίου 2015

Εύκολα και εγγυημένα πασχαλινά τσουρέκια! (Αργυρώ Μπαρμπαρίγου)


Αγαπώ τα τσουρέκια... Πολύ... 



Ίσως επειδή η μητέρα μου τα έφτιαχνε όταν ήμουν παιδί στο επαγγελματικό ζυμωτήρι στο μαγαζί και έβαζε τόσο μεγάλη δόση που γέμιζε τους πάγκους όλους, τα τύλιγε με προσοχή αφού κρύωναν σε μεμβράνη και τα μοίραζε σε όποιον μπορούσα να φανταστώ. Το μαγαζί μοσχομύριζε μαχλέπι και μαστίχα, το ίδιο και το σπίτι μας όπου περίμενα με αγωνία την Κυριακή του Πάσχα για να βουτήξω επιτέλους το πολυπόθητο τσουρέκι στο γάλα μου... 

Ίσως επειδή χρόνια τώρα το τσουρέκι είναι από τα αγαπημένα πρωινά του πατέρα μου... 

Δεν ξέρω. Πάντως τα λατρεύω και από όταν έμεινα μόνη μου ξεκίνησα τις προσπάθειες να φτιάξω τα δικά μου. Άρχισα με την συνταγή της μητέρας μου, που όσο και αν τήρησα τις οδηγίες κατά γράμμα, δεν μου πέτυχαν τόσο αφού δεν βγήκαν αφράτα. Τώρα πια ξέρω πως φταίει που δεν είχα μίξερ και τα ζύμωσα στο χέρι, (πόσο καλά να ζυμώσει μια αρχάρια στο χέρι ζύμη τσουρεκιού;), όμως πληγώθηκα τόσο πολύ που δεν ξαναδοκίμασα τη συνταγή της. 

Έπειτα δοκίμασα κάνα δυο συνταγές ακόμα, τα ίδια. Απελπίστηκα, μου έτυχαν και οι εγκυμοσύνες, τα παράτησα... Πέρσι όμως με το μαιμουδάκι να βιώνει το πρώτο του Πάσχα δεν υπήρχε περίπτωση να μην φτιάξω τσουρέκια. Ρώτησα πολλούς μέχρι που τελικά το γλυκό Κατερινάκι μου έδωσε την συνταγή της Αργυρώς και μου εγγυήθηκε επιτυχία!! Και έτσι και έγινε!! Για πρώτη φορά ζύμωσα τα τσουρεκάκια μου και ήταν απλά τέλεια! Θα τα ξανακάνω και φέτος φυσικά! Προς το παρόν απολαύστε τις φωτογραφίες από πέρσι και αποθηκεύσετε και εσείς τη συνταγή της Μπαρμπαρίγου που θα βρείτε εδώ











Tips δεν υπάρχουν. Ακολούθησα τη συνταγή κατά γράμμα και σταύρωνα και κάθε φορά το ζυμάρι μου! (όταν το ζύμωνα, όταν το έπλαθα, όταν το έψηνα!) Όπως πάντα-έφτιαξα διπλή δόση μιας και μου αρέσει να μοιράζω και εγώ όλα αυτά τα καλούδια! Ανυπομονώ να μυρίσει και πάλι το σπίτι Πάσχα. Μμμ... άραγε τι αμπαλάζ να κάνω φέτος;;; 




Το ημερολόγιο μιας μαμάς

17 σχόλια:

  1. Απίθανα πραγματικά, μπράβο και από δω. Η αλήθεια είναι εγώ δεν έχω ξανακάνει και ψιλοφοβάμαι, θα κρατήσω όμως την πρότασή σου για τη συνταγή της Αργυρούς. Να είσαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες, ένα τρόμο τα τσουρέκια τον δημιουργούν!! Θα είμαι απόλυτα βέβαιη πως δεν υπάρχει λόγος μόλις μου πετύχουν και φέτος αλλά νομίζω πως αν ακολουθήσουμε μια καλή συνταγή κατά γράμμα, δεν μπορούμε να αποτύχουμε! Σου εύχομαι να τα δοκιμάσεις Δήμητρα!! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. λατρευουμε τα τσουρέκια οικογενειακως!!! Εγω φερος θα κανω τη συνταγη της όλγας απο το Vanilia for bliss!! Είναι απαιχτη!! πολλα φιλια Γιαννα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίδα μου αναμένω ανάρτηση σου, για να συγκρίνω!! Φιλιά πολλά και καλή επιτυχία φυσικά!

      Διαγραφή
  3. εμπιστεύομαι πρώτα εσένα και μετά την Αργυρώ! :) (γιατί και τα νηστίσιμα τσουρέκια της είναι απίθανα)
    αν έχω κουράγιο, θα τα φτιάξω πριν το Πάσχα- πάντως την συνταγή την αποθηκεύω και, πρώτα ο Θεός, κάποια στιγμή θα την φτιάξουμε

    σίγουρα βοήθησε ότι τα σταύρωνες, όλα θέλουν ηρεμία και προσευχή

    με το καλό να γιορτάσουμε το Πάσχα!

    φιλιά πολλά
    Αλεξία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξία και εγώ πιστεύω πως το σταύρωμα βοηθάει!! Εσύ να κάτσεις και να ηρεμήσεις και να μην κουράζεσαι τώρα! Άντε!! Με το καλό να έρθει το Πάσχα πολύ ανυπομονώ! Φιλιά πολλά γλυκιά μανούλα!

      Διαγραφή
  4. Τι όμορφα Γιάννα μου...μπράβο..φέτος είπα να κάνω και εγώ για 1η φορά και μιας και έχεις την συνταγή της Αργυρώς θα την δοκιμάσω... ό,τι συνταγή της έχω κάνει βγαίνει καταπληκτική!!!! Και του χρόνου με υγεία να είστε όλοι καλά και Καλό Πάσχα! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να την δοκιμάσεις Έλενα, να μου πεις τις εντυπώσεις σου και φυσικά καλή επιτυχία!!! Φιλιά πολλά πολλά!!

      Διαγραφή
  5. Αχ βρε Γιάννα μου, τι μου έκανες! Λατρεύω τα τσουρέκια, οποιαδήποτε εποχή του χρόνου! Εννοείται βέβαια, πώς το Πάσχα τα τσακίζω! Εγώ δεν έχω δοκιμάσει ποτέ να φτιάξω, δεν έχω συνταγή, ούτε και γνωρίζω τον τρόπο... φέτος όμως, μου έχει "κολλήσει" να πειραματιστώ (έστω...) Για να πάω να διαβάσω τη συνταγή της Αργυρούς λοιπόν και βλέπουμε....φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι, να το κάνεις! Ξέρεις τι χαρά θα πάρεις που θα μυρίσει το σπίτι;;; Και θα σου πετύχουν μην ανησυχείς!! Αναμένω εντυπώσεις!! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  6. Καλή Ανάσταση και καλό... φάγωμα! Που φαντάζομαι θα γίνει πολύ πολύ γρήγορα! Δεν ξέρω πώς είναι στη γεύση, αλλά η όψη τους φαίνεται εντυπωσιακή. Με τόσες συνταγές για τσουρέκια που είδα φέτος μεταξύ μας, απορώ πώς κρατήθηκα και δεν ανασκουμπώθηκα να ζυμώνω. Σε άλλη φάση... επιφυλάσσομαι.

    Καλημέρα
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου, είναι απίθανα και στην γεύση!!! Τα έχουμε τσακίσει!! Χρόνια Πολλά φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. Γιάννα μου ακριβώς το ίδιο και γω. Έφτιαχνε η μαμά μου σπίτι, εγώ μόνη μου δεν το τολμούσα. Πριν τρία χρόνια μου έδειξε η γειτόνισσα μου, που είναι Πολιτισσα πώς τα φτιάχνει, αλλά όταν πήγα να τα κάνω μόνη μου τίποτα. Πέρσι όμως έβαλα πείσμα, ξεκίνησα με τη συνταγή της μαμάς μου, αλλά κατέληξα στην Αργυρω. Βγήκαν απίστευτα υπέροχα, μυρωδάτα και αφράτα. Φέτος, ακόμα καλύτερα. Και φυσικά και γω τα σταυρώνω συνέχεια και μου λέει πριν ή Κωνσταντίνα "μαμά γιατί τα ευλογείς??" Χιχι! Συγγνώμη για το σεντόνι! Καλά ζυμωματα και καλή Ανασταση! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ ποιο σεντόνι και γιατί συγνώμη;; Πολύ απόλαυσα το σχόλιο σου! Ανυπομονώ να τα φτιάξω για τρίτη χρονιά φέτος- δεν ξέρεις πόσο! Καλή επιτυχία να έχουμε και φυσικά καλή Ανάσταση!

      Διαγραφή
  8. Εγώ πέρυσι απογοητεύτηκα για πολλοστή φορά που δε μου πέτυχαν τα τσουρέκια (οκ πέρυσι ξέχασα να βάλω τη μαγιά) που αποφάσισα να μη ξανά ασχοληθώ μαζί τους....
    Ήταν η αρχή του μπλογκ μου....
    Λες να δοκιμάσω φέτος αυτή τη συνταγή;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ ναι!! Δεν υπάρχει καλύτερο από το να μυρίσει το σπίτι μαχλεπι!! Καντο!!! Και αναμένω εντυπώσεις!

      Διαγραφή
    2. Ναι καλά... είδα ότι θέλει μίξερ μεγάλο.... έχω μόνο χειρός....
      Μήπως κι αυτά του φούρνου είναι μια καλή επιλογή;;;;

      Διαγραφή

Τα σχόλια σας είναι η κινητήριος δύναμη μου, Η αλληλεπίδραση που χρειάζεται κάθε blogger με τους αναγνώστες του. Θα χαρώ πολύ να σας δω εδώ κάτω...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...