Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2016

#φωτογραφισετο_2016 #ΟΔικόςμαςΟκτώβρης

Μια καινούργια χρονιά ξεκινάει για το #φωτογράφισετο, μια όμορφη συνήθεια στην οποία μας μύησε η γλυκιά Μάρθα και το όμορφο μπλογκοσπιτάκι της Martha is Blogging

Μια φωτογραφία την ημέρα για, 366 φέτος, μέρες. Οι καλύτερες στιγμές μας συγκεντρωμένες κάτω από το hashtag #φωτογραφισετο_2016

Ξεκινάμε για μια ακόμη χρονιά και να ο δικός μας Οκτώβρης!





275/366 Με το ΑΠΌΛΥΤΟ γαλάζιο ξεκίνησε σήμερα ο δικός μου, πολύπλευρος Οκτώβρης...#ΘεεΜουΤιΜπλεΞοδευειςΓιαΝαΜηνΣεΒλεπουμε#October #InternationalPregnancyAndInfantLossAwarenessMonth #Autumn#φωτογραφισετο_2016



276/366 Είμαι πολύ συγκινημένη... Σήμερα παντρεύτηκε η αδελφικη μου φίλη και κουμπάρα μου... Η Αφρο μου... Και ήταν υπέροχη, υπέροχοι και οι δυο τους μαζί και υπέροχα όλα... Κάποιος όμως δεν ήταν σωματικά μαζί μας. Ξέρω όμως πως μας κοιτούσε από εκεί ψηλά και χαμογελουσε πολύ πλατιά... Και είμαι σίγουρη πως αυτό το ηλιοβασίλεμα είναι δικό του δωράκι... Να ζήσετε για πάντα ευτυχισμένοι κουμπαρακια μου και ενωμένοι σαν μια γροθιά... #τουςπαντρεψαμελεμε #ναι#έγινεχαμοοος #daddywaswithyou #loveyou



278/366 Μπανιαριστηκαμε, φρεσκαριστηκαμε- αμφότεροι - και είμαστε έτοιμοι για μερικά παραμύθια πριν τον ύπνο... Ασυνήθιστα αργά για μας, μα φέτος μεγαλώσαμε... Και το μάθημα μουσικής έκφρασης είναι απογεύματα...#φωτογραφισετο_2016 #mymonkeyboy#bedtimestories #booklovers #shockslovers



279/366 Τον γεράκο μας σας τον έχω συστήσει;#14ετων #ΕνεκενΤηςΗμερας  #Ενα#ΝαιΤοΟνομαΤουΕιναι #φωτογραφισετο_2016


280/366 Μια πεταλούδα μας περιτριγυριζε σήμερα στην παιδική χαρά χωρίς να έχει τίποτα πραγματικά ενδιαφέρον για αυτήν εκεί γύρω... "Μας συμπαθεί" λέω του Δημήτρη Γεράσιμου. "Εσένα συμπαθεί μαμά"... #ΤιποταΔενΓινεταιΤυχαια#φωτογραφισετο_2016 #littlemiracles



281/366 Όταν στις δύσκολες του μέρες, αναζητάει με πάθος την αγκαλιά μου... Όταν έχει την απόλυτη βεβαιότητα πως είμαι πάντα εκεί...#φωτογραφισετο_2016 #mymonkeyboy#myheartjustskippedabeat



282/366 Το λες και καταιγίδα... Και όταν έχουμε καταιγίδα, ενίοτε έχουμε και πτώση του γενικού... Για ώρα. Οπότε, είμαστε πάντα προετοιμασμενοι...#φωτογραφισετο_2016 #candlemagic#autumnishere #definitely



283/366 Όλη η μέρα σήμερα, ένας ουρανός σκέτη ζωγραφιά... #φωτογραφισετο_2016#ΚαιΑνΑκομαΔενΠιστευειςΣταΘαυματαΤοτεΤιΠαραπανωΝαΣουΠω #mykindofsky



284/366 Από σήμερα έχω παρέα στο σαλόνι μου...#σκιάζομαι #οιμε #τιαλλο #φωτογραφισετο_2016#ΠολυΜπουνιδιΠεφτει



285/366 Άρχισαν οι μικρές Χριστουγεννιατικες πινελιές.... #xmaslovers #φωτογραφισετο_2016#xmasspirit #loading



286/366 Κάποιες φορές, μια βόλτα την πιο βροχερή μέρα, στο κέντρο της πόλης σου, παρέα με το πιο όμορφο μαϊμουδακι και μια τεράστια κούπα καφέ είναι όλα όσα χρειάζεσαι... #φωτογραφισετο_2016#meandmymonkey #rainlovers



287/366 Είναι κάτι δώρα, τόσο μοναδικά απρόσμενα και προσωποποιημενα, που βρίσκουν ένα πολύ ιδιαίτερο χώρο στην καρδιά σου... Πόσα ευχαριστώ;;#φωτογραφισετο_2016 #littlez #coulouritmania



289/366 Χθες λοιπόν δεν είχα καν το κουράγιο να ψάξω την ομορφιά μέσα στην μέρα μου- μιας και ξεκίνησα να εμφανιζω συμπτώματα γαστρεντεριτιδας με την οποία δεν έχω καλό ιστορικό αφού πολλάκις με έχει στείλει νοσοκομείο - και όταν σήμερα συνεχίστηκε στο ίδιο σχεδόν μοτίβο, αποφάσισα πως απλά πρέπει να σηκωθώ και να συνεχίσω όπως όπως. Και να που εκεί που προσπαθούσα να απασχόλησω το μαϊμουδι μουόσο πιο ανώδυνα για μένα γινόταν - φανερωθηκε μια καρδούλα στην μέρα μου και μάλιστα μετά από πολύ καιρό... Πολύ το χάρηκα. Πόσο μάλλον όταν η καρδούλα μου ήταν πάνω στο χεράκι της άλλης μου καρδιάς. Αυτής που περπατάει έξω από το σώμα μου, για πάντα.. #φωτογραφισετο_2016#ΟτανΕιμαιΑρρωστηΠαραληρω #Παντα#ΕτσιΕιμαιΕγω



290/366 Η μέρα που βγήκαν οι απαλές κουβερτουλες.... Μια ακόμη μέρα για την οποία είμαι βαθιά ευγνώμων που βλέπω ένα χεράκι να ξεπροβάλλει από αυτήν... #φωτογραφισετο_2016#myrainbowbaby #mymiracle


Η μέρα σήμερα είχε πολλά γκάζια και σκασίματα εξατμίσεων. Θα μπορούσα να έχω βγάλει μια πιο εντυπωσιακή και κοντινή φωτογραφία, μα από ένα σημείο και έπειτα απλά σταυροκοπιόμουν μην φύγει κανά αυτοκίνητο στην στροφή και αγνοούσα όλα τα κοροιδευτικά σχόλια για τις "παράλογες" φοβίες μου από ένα φανερά ανδροκρατούμενο κοινό!#fatherandson #bonding #carlovers #speedlovers#φωτογραφισετο_2016


292/366 Να σου πω ποια είναι η μαγεία του blogging;; Να λαμβάνεις ένα δέμα γεμάτο αγάπη , από Σουηδία, ένα πακέτο το οποίο δεν περίμενες καν - πράγμα που σημαίνει πως ο αποστολέας του προσπάθησε να βρει τα στοιχεία σου από αλλού προκειμένου να μην σε προϊδεάσει- ένα πακέτο που είναι τόσο προσωπικό και με τόση φροντίδα φτιαγμένο που δεν μπορεί παρά να με συγκινήσει βαθιά... Αθανασία μου, σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου... (Εάν δεν έχετε ακόμα ανακαλύψει τα μαγικά χέρια της Αθανασίας στο Ceations with fantasy ήρθε η ώρα να το κάνετε!!)#φωτογραφισετο_2016 #bloggersmagic#bloggerslove


293/366 Τώρα πες μου εσύ αν έχεις δει πιο όμορφη καρδιά... Ξέρεις τι την κάνει όμορφη; Το γεγονός πως την επλεξε μόλις σε μια νύχτα για μένα μια γλυκιά ύπαρξη που δεν γνωρίζω παρά μόνο διαδικτυακά. Το γεγονός πως το έκανε για να αλαφρυνει την δική μου καρδιά αυτόν τον δύσκολο μήνα για το blog. Το γεγονός πως αυτή η καρδιά με βρήκε και πάλι χωρίς να το περιμένω καθόλου, μα καθόλου... Χτες το υπέροχο δωράκι της Αθανασίας, σήμερα της Ευης, @mamas_and_papas πόση ακόμη χαρά να χωρέσει στην καρδιά μου;;#φωτογραφισετο_2016 #bloggerstalent#bloggersmagic #bloggersfriends #αγαπημονο



294/366 Μη σας λέω, μην μιλάτε, το αγόρι μου κοιμάται μέσα στην δική μου αγκαλιά... Να'μουν λέει ταξιδιώτης στο γαλάζιο όνειρο του να' ξέρα τι βλέπει και γελά... #φωτογραφισετο_2016 #Σσσσσσ



295/366 Βλέπεις, αυτό το μικρό και όμορφο αγόρι που μου έχει κλέψει την καρδιά, γιορτάζει σήμερα το μισό του όνομα... Να μην φάω ένα από τα αγαπημένα του cupcake μαζί με τον καφέ μου για να τον τιμήσω; #σημαντικήημερα #συναισθηματικη#αγαπημένη #φωτογραφισετο_2016



296/366 Μέρα άκρως φθινοπωρινή σήμερα, μας έβγαλε διάθεση άκρως... Χριστουγεννιατικη! Το μαϊμούδι ήθελε να φορέσει τις κάλτσες - κουδουνιστρες με τον Άγιο Βασίλη και να δει το Polar Express στο δωμάτιο με το τζάκι!! Εννοείται πως ποτέ δεν χάνω την ευκαιρία για λίγη Χριστουγεννιατικη μαγεία! Έμεινα εκεί να χαζεύω τα μάτια του να λάμπουν όλο ευτυχία, όσο βυθιζοταν στο πνεύμα της υπέροχης αυτής ταινίας...#φωτογραφισετο_2016 #xmasspirit #loading#believe #stillandalways



297/366 Κοίτα τώρα πως μπορεί όλη η ομορφιά της μέρας, να κρύβεται σε μερικές σταγόνες βροχής που επιμένουν προσκολλημενες σε ένα φυτό στο παράθυρο σου... #φωτογραφισετο_2016#winterloading #autumnlover



298/366 Κάτω από το παιδικό δωμάτιο στο πατρικό μου έχει μια τριανταφυλλια. Ο πατέρας μου τις είχε φυτέψει τότε ειδικά για μας. Μια σε μένα, μια στην Σουλτάνα... Ούτε που θυμάμαι πια τι χρώμα είχε η δική μου γιατί θυμάμαι που παραπονεθηκα πως εγώ θέλω κίτρινη τριανταφυλλια. Την επόμενη μέρα, ή έτσι ένιωσα ακόμα και αν ήταν την επόμενη βδομάδα, ο πατέρας μου την κέντρισε με μια κίτρινη τριανταφυλλια... Με τα χρόνια, κυριάρχησε το χρώμα αυτό. Το κίτρινο. Και πολύ την αγαπάω. Για όλους αυτούς τους λόγους. Για αυτό πάντα ψάχνω τα μπουμπούκια της δικής μου αυτής τριανταφυλλιας οπότε κατεβαίνω στο πατρικό μου...#mykindofdaddy #ourkindoflove #ourkindofcrazy#πατρικό #τοδικομου #ΑυτεςΟιΚυριακες#daddyslittlegirl #φωτογραφισετο_2016



299/366 Τι να κάνω με αυτές τις δύο σκορπινες που κυριαρχούν στην ζωή μου και κοντεύουν να με τρελάνουν με το ταμπεραμέντο τους και τον ψυχεδελικό χαρακτήρα τους;; Γεννημένες μάνα και κόρη την ίδια μέρα, έχουν εμένα, πάντα και από πάντα, στην μέση να μην ξέρω τι να κάνω! Να τις χαίρομαι λοιπόν!! Αλλάζουν και οι δύο τους δεκαετία σήμερα - σημαντικά γενέθλια!! (Πόσο είπαμε ότι γίνεσαι σουλτάνα;;;;!!! 😜). Την μαμά δεν την πληγωνουμε είναι και ευαίσθητη τρομαριτσα μου!!!#φωτογραφισετο_2016 #ΤιΝαΤιςΚανω #ΠειτεΜου



300/366 Δεν έχω καλύτερο... (εκτός ίσως από τις αγκαλίτσες και τα φιλάκια!) #φωτογραφισετο_2016#sleepinginmyarms #toobigtofit #ornot


301/366 Καλέ γιορτάζει ο γιος μου και δεν θα τον τιμήσω με ένα βαρβάτο κομμάτι πορτοκαλοπιτας και το καλό μου το σερβίτσιο;; (προίκα της μαμάς!!) Εννοείται! #ΠοιαΔιαιτααα;;;#ΣυνταγήΣυντομαΣτοΜπλογκ #ΑκηςΠοιοςΑλλος#λατρεύω



302/366 Η χθεσινή ημέρα ήταν για χρόνο και ευχές με αγαπημένους φίλους και συγγενείς. Η σημερινή ήταν αφιερωμένη σε prive βόλτα μαμάς και γιου... Το καψαμε λέμε... #φωτογραφισετο_2016#thedayafter


303/366 Είναι μόλις τριών, και όμως είναι ήδη η τέταρτη παρέλαση που παρακολουθεί.... Και κάθε χρόνο είναι και πιο ενθουσιασμενος... #ΤονΑγαπω#φωτογραφισετο_2016 #εθνικησυνειδηση



304/366 Βασικά είναι απλό. Είμαι παιδί των Χριστουγεννων. Τελεία. Ξέρεις, ακούω ακόμα το καμπανάκι και τέτοια. Είμαι και λίγο, (πολύ), Αμερικανάκι. Και μην γελιόμαστε. Όπως βλέπεις οι κάλτσες μου έχουν μονοκερους, οπότε λες και ότι δεν θέλω να μεγαλώσω... Το να ετοιμάζω απόψε λοιπόν το στήσιμο του δέντρου, ώστε να το στολισουμε αύριο οικογενειακως, είναι για μένα κάτι απόλυτα, αλλά απόλυτα, φυσιολογικό!#ΝαιΜπορειςΝαΜεΠειςΚαιΤρελη#ΕγωΜεΛεωΡομαντικη #φωτογραφισετο_2016



305/366 Η μέρα προσταζε για ένα πολύ ξεχωριστό πρωινό. Γιατί; Μα επειδή στολιζουμε το δέντρο μας σήμερα! #Ωναι #xmasfreaks #xmasspirit #ishere#φωτογραφισετο_2016



306/366 Ένας ουρανός όλη η μέρα σήμερα...#φωτογραφισετο_2016#ΚαιΑνΑκομαΔενΠιστευειςΣταΘαυματαΤοτεΤιΠαραπανωΝαΣουΠω



Νοέμβρη, έλα και τρέλανε μας! 

4 σχόλια:

  1. Η ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ....ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ...ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΙΣ ΟΜΟΡΦΕς ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΣΑΣ...ΣΑΣ ΦΙΛΩ...ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ...ΦΙΛΙΑ ΠΟΟΟΟΟΛΛΛΑΑΑΑ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΙΑΤΙΚΑ!!!!ΜΑΡΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρακι μου, πάντα με τον όμορφο τον λόγο! Μια μεγάλη αγκαλιά!

      Διαγραφή
  2. Τι ωραιο αυτο το 365 μερες φωτογραφια! Πολυ καλη ιδεα! Ο Οκτωβριος μπορει να ειναι σημαντικος μηνας για εσας αλλα εγω βλεπω εναν μήνα γεματο αγαπη και ανθρωπια! Τελικα υπαρχει ελπιδα! Περιμενω τον Νοεμβριο σας να δω χριατουγεννιατικες ετοιμασιες
    Σας φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ και εγώ πόσο τον περιμένω. Ο Οκτώβριος είναι απαιτητικός εδώ στο μπλογκ όμως είναι και ξεχωριστός μήνας για μένα αφού γιορτάζει το ουράνιο τόξο μου και μάλιστα δις. Να συμμετέχεις στο #φωτογραφισετο_2016 είναι τέλειο!

      Διαγραφή

Τα σχόλια σας είναι η κινητήριος δύναμη μου, Η αλληλεπίδραση που χρειάζεται κάθε blogger με τους αναγνώστες του. Θα χαρώ πολύ να σας δω εδώ κάτω...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...