Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2016

Για το χελιδονάκι μου... (quest post- η ιστορία μιας μανούλας αγγέλου...)

Σε μυρίζω στον αέρα του χειμώνα, 
με χαϊδεύεις όταν γίνεσαι βροχή.. 
Να γυρίσεις σαν θα 'ρθουν τα χελιδόνια 
και της άνοιξης να πάρεις τη μορφή...




Χελιδονάκι μου μικρό, ήσουν άμαθο στο πέταγμα σε δύσκολο καιρό και δεν ήμουν εκεί να σου δείξω πως να πετάς χωρίς να πέφτεις... σε πήραν από μέσα μου γρήγορα...

ούτε που κατάλαβα πως ,γιατί.... 

δεν πρόλαβα παρά να σου χαϊδέψω το διάφανο σου χεράκι....
δεν πρόλαβα να σου πω τα μυστικά μου...να σου ψιθυρίσω πόσο σ αγαπώ...πόσο χαρούμενη με έκανε η σκέψη σου....πόσο λαχταρούσα να μυρίσω το άρωμα του σώματος σου...πόσο ανυπομονούσα να ακούσω τη φωνούλα σου κ να νιώσω τη ζεστή ανάσα σου πάνω στο στήθος μου...

ήσουν μόνη σου σε μια κρύα, πλαστική ¨αγκαλιά¨....αντί για τον χτύπο της καρδιάς μου άκουγες τα μηχανήματα...αντί για το στοργικό μου χάδι ένιωθες τα γάντια των γιατρών...αντί για τη μυρωδιά μου μύριζες τα φάρμακα...αντί για το στήθος μου έπινες από ένα σωληνάκι το γάλα μου....κ αντί να είμαι ο πρώτος άνθρωπος που θα σου λέει καλημέρα κ ο τελευταίος που θα σου λέει καληνύχτα, ήμουν ένας (δυστυχώς) βιαστικός επισκέπτης....

Πόσο λυπάμαι χελιδονάκι μου γλυκό...Πριν μάθεις να πετάς με τα μικρά σου τα φτεράκια έφυγες για πάντα από τα μάτια μου μπροστά... Πόσο θα θελα να σε είχα πάρει μια μόνο αγκαλίτσα... Πόσο μετάνιωσα που δεν έχω μια φωτογραφία σου... Πόσο λυπάμαι που έφυγα τρέχοντας μόλις σε έχασα και δεν ήρθα να σε χαιρετίσω... Πόσες τύψεις να χωρέσουν στην καρδιά μου....

Πόσο πολύ σ αγάπησα μικρή μου...

Πάντα θα είμαι η μανούλα σου....

Είναι αργά... Το ουράνιο τόξο μου κοιμάται κ χαμογελάει... Ίσως την βλέπει στον ύπνο της... Μακάρι να την βλέπει στον ύπνο της...

Χελιδονάκι μου αγαπημένο...

Αν μ' ακούς απόψε, χάιδεψε το δάκρυ μου και κλείσε μου το μάτι...θα τα πούμε κάποτε να το ξέρεις... ♥ ♥ ♥ 

η μαμά σου 


Σου στέλνω με τ' αγέρι χαιρετισμούς
όταν θα σε χαϊδεύει να με ακούς
και να στους τραγουδάνε στον ουρανό 
οι βραδινές παρέες των αστεριών.....


(12/10/12-21/10/12 Μαρίνα)



3 σχόλια:

  1. Γλυκιά μου Τασούλα... Το αγάπησα πολύ το κείμενο σου διότι ουσιαστικά απευθύνεται στο χελιδονάκι σου... Το αγγελούδι σου. Την Μαρίνα σου. Πόσες φορές μιλάμε ακριβώς έτσι στα αγγελούδια μας;; Πόσο σημαντική αυτή η επικοινωνία, η εξομολόγηση, η κατάθεση ψυχής για μας... Σε ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου που την μοιράστηκες. Που με εμπιστεύτηκες για να το κάνεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιαννα μου γλυκια ποση ανακουφιση να μπορω καπου να κλαψω ελευθερα εστω κ γραπτα...σ ευχαριστω για τον χωρο...ποσο μπορεις να καταλαβεις τι αισθανομαι ακριβως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι όμορφα λόγια καλή μου! Πόσο αντιπροσωπευτικα για κάθε μανούλα αγγελου!Σου στέλνω την πιο ζεστη μου αγκαλιά! !
    Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια σας είναι η κινητήριος δύναμη μου, Η αλληλεπίδραση που χρειάζεται κάθε blogger με τους αναγνώστες του. Θα χαρώ πολύ να σας δω εδώ κάτω...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...