Κυριακή 23 Μαρτίου 2014

Ο Δημήτρης και το τηλεκοντρόλ...

Ο μικρός εδώ και καιρό έδειχνε τρομερό ενδιαφέρον για το τηλεκοντρόλ της τηλεόρασης. 

Παρόλο που ακόμα έχουμε αποφύγει να τον αφήσουμε να δει τηλεόραση, έχει φυσικά καταφέρει κατά διαστήματα να ξεκλέψει μερικά δευτερόλεπτα, κατά τα οποία φυσικά μένει αποσβολωμένος και με το στόμα ανοιχτό. Έχω την αίσθηση λοιπόν πως την έχει ψυλιαστεί πώς αυτό το μαύρο πράγμα (τηλεκοντρόλ) συνδέεται άρρηκτα με αυτή τη μαγική- φωτεινή- μεγάλη επιφάνεια με τα πολλά πολλά χρώματα!! 

Σε μια πρόσφατη βόλτα μας λοιπόν σε κατάστημα παιχνιδιών, έπεσα πάνω σε ένα  "τηλεκοντρόλ" της Fisher Price. Μας άρεσε, είχε έντονο φως και πολλά τραγουδάκια και είπαμε να του το πάρουμε. Έ λοιπόν, έχει πάθει ντελίριο!! 

Μετά το πλαστικό μπουκάλι, τώρα ερωτεύτηκε το τηλεκοντρόλ του! Το κρατάει με ευλάβεια και με τα δυο του τα χεράκια και πατάει το ένα κουμπί μετά το άλλο ασταμάτητα! Αυτή τη στιγμή που γράφω, ακούω: " Τραγουδάω εγώ και χορεύω γελώ, ότι θέλω γίνεται έχω τηλεκοντρόλ!!" 

Ωχ αμάν Παναγίτσα μου!! Σε λατρεύω παιχνιδιάρικο μαιμουδάκι μου. Ακόμα και σήμερα που σύρθηκα με τα χίλια ζόρια από το κρεβάτι, με έκανες αμέσως να χαμογελάσω... ;-) 

https://www.facebook.com/toimerologiotismamasyiannas



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι η κινητήριος δύναμη μου, Η αλληλεπίδραση που χρειάζεται κάθε blogger με τους αναγνώστες του. Θα χαρώ πολύ να σας δω εδώ κάτω...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...