Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2014

Αχ αυτές οι κουκουβάγιες του Craftaholic...

Από την Παρασκευή κιόλας, περίμενα με ανυπομονησία να λάβω ένα δέμα... Σήμερα λοιπόν, όταν τελικά το έλαβα, ένα μεγάλο χαμόγελο ζωγραφίστηκε στο πρόσωπο μου και η μέρα μου έγινε ακόμα καλύτερη...

Ήταν η παραλαβή από την Αθηνά και το Craftaholic!



Ένα τεράστιο δέμα, το οποίο ξέσκισα χειρότερα και από παιδί που ανοίγει το δώρο του! Και ευθύς αμέσως μου φανερώθηκε για μια ακόμα φορά το απίστευτο ταλέντο της Αθηνάς. Μια τεράστια κουκουβάγια που σε προκαλεί να την αγκαλιάσεις, 2 απίθανα μαξιλαράκια, άλλη μια κουκουβάγια από τις κλασσικές της Αθηνάς- οι οποίες και την χαρακτηρίζουν- ένα υπέροχο σετ φορεματάκι, βρακάκι και παπουτσάκια αγκαλιάς, όλα δώρα για την ανιψούλα που περιμένω με ανυπομονησία να γεννηθεί τέλος Γενάρη.... Και μέσα σε όλα αυτά... μια χειρόγραφη καρτούλα από την Αθηνά και μια μίνι κουκουβάγια.... 







Παρόλο που ποιοτικά ήξερα τι να περιμένω από την Αθηνά μιας και δεν είναι η πρώτη φορά που επιλέγω δημιουργίες της, ενθουσιάστηκα και απόλαυσα πάλι από την αρχή το μεράκι και το ταλέντο της.

Πιο πολύ από όλα όμως απολαμβάνω κάθε φορά την επικοινωνία με την Αθηνά, τον έκδηλο ενθουσιασμό της να σε εξυπηρετήσει, να καταλάβει τι ακριβώς θέλεις, πως το έχεις φανταστεί και να το πραγματοποιήσει. Ως γνήσια "αγγλίδα" στις υποχρεώσεις μου, απολαμβάνω και τη συνέπεια της, όχι μόνο στην σταθερή ποιότητα μα και στην παράδοση και την επικοινωνία μαζί σου. 

Αυτή τη φορά με κέρδισε και πάλι το χειρόγραφο ευχαριστήριο σημείωμα της, μα πιο πολύ με κέρδισε και με συγκίνησε η μίνι κουκουβάγια, δώρο έκπληξη για μένα... Λατρεύω τις κουκουβάγιες Craftaholic και μέχρι τώρα μόνο για δώρα τις έχω πάρει... Οπότε αυτή η κουκουβάγια σημαίνει πάρα πολύ για μένα, την τρελαμένη κουκουβαγομανούλα... 

Σε ευχαριστώ Αθηνούλα μου, η γλυκιά σου κουκουβάγια θα μου κρατάει συντροφιά τις blogging ώρες μου... Αυτές που έφεραν μπροστά μου και τις δημιουργίες σου και πολύ χαίρομαι για αυτό! 


Την Αθηνά θα την βρείτε στην ηλεκτρονική της σελίδα Craftaholic αλλά και στη σελίδα της στο facebook

Το κείμενο, δεν αποτελεί διαφήμιση, είναι απλώς μια προσωπική εκτίμηση για μια όμορφη γνωριμία και συνεργασία <3 Αν δεν στηρίξουμε η μια την άλλη, τότε τι;  

5 σχόλια:

  1. Δύο φορές έχω πάρει πραγματάκια από την Αθηνά και πραγματικά είναι άψογη σε όλα της!
    Αυτό όμως που απολαμβάνω περισσότερο από όλα, είναι τα χειρόγραφα σημειωματάκια της!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια σας είναι η κινητήριος δύναμη μου, Η αλληλεπίδραση που χρειάζεται κάθε blogger με τους αναγνώστες του. Θα χαρώ πολύ να σας δω εδώ κάτω...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...