Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2014

Το μαιμουδάκι, το φθινόπωρο και η μελαγχολία της μαμάς...

Το φθινόπωρο φθάνει και επισήμως σήμερα στο τέλος του και παρόλο που αρχίζει η χειμωνιάτικη περίοδος που επίσης λατρεύω, λίγο μελαγχολώ... 

Αγαπώ το φθινόπωρο, το έχω δηλώσει, και φέτος το ευχαριστήθηκα περισσότερο από ποτέ, κάνοντας άφθονες βόλτες, πότε μόνο με το μαιμουδάκι, πότε και με τον μπαμπά μας... Ο Δημήτρης χόρτασε διαφορετικές, υφές, μυρωδιές, εικόνες, εμπειρίες και εμείς χορτάσαμε απλά... Δημήτρη... 
















Τώρα ανυπομονώ για όσα έπονται... Πολλά πρωινά στο τζάκι, τον ενθουσιασμό του όταν θα ανοίξει τα δώρα των Χριστουγέννων, τις βόλτες στη στολισμένη πόλη, τις εκδρομές στα χιόνια και σε ακόμα περισσότερη φύση, με ακόμα περισσότερες υφές, μυρωδιές, εικόνες, εμπειρίες...

Τότε γιατί μελαγχολώ; 

Το ημερολόγιο μιας μαμάς

8 σχόλια:

  1. πόσο μεγαλωσε το μαιμουδακι!!! φτου φτου καμαρι μου!!! Να δεις τωρα ποσο μαγικα Χριστουγεννα θα περασετε Γιάννα μου!! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Ελπίδα μου, μεγάλωσε τόσο πολύ και τόσο γρήγορα... Αχ ανυπομονώ... Σε φιλώ γλυκά γλυκά!

      Διαγραφή
  2. Όμορφες οι φωτογραφίες σας Γιάννα μου! Κι ο γιόκας πρέπει να είναι κουκλάκι ζωγραφιστό (από το λίγο που φαίνεται το προσωπάκι του!), να σας ζήσει και πάντα να περνάτε τέλεια! Καλό μήνα σας εύχομαι και καλές γιορτές! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Μαράκι μου! Εγώ κούκλο τον βλέπω, μα είμαι κουκουβαγομανούλα, πως αλλιώς να τον έβλεπα;;!! Καλό μήνα και σε σένα!! <3

      Διαγραφή
  3. Εντάξει, είναι γλύκας! Αν ψάχνετε νύφη, έχω μία υπέροχη, πανέξυπνη, πανέμορφη ζουζούνα! :P
    Οι φωτογραφίες είναι τέλειες! Βέβαια, μου γεννήθηκε η εξής απορία... Τις γαλότσες πού τις βρήκατε; τι νούμερο είναι; Έψαχνα να βρω για το τρελοτουριστάκι μου και δεν έχω βρει πουθενά... Ίσως να μην υπάρχουν καν στο 21 που φοράει, αλλά για πες....
    Καλό μήνα!

    Τρελοτουρίστρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκό μου τρελοκόριτσο, σε ευχαριστώ τόοοοοσο πολύ για τα υπέροχα λόγια σου!! Θα σου στείλω το λινκ στην ομάδα, και ναι έχει και για κορίτσι και 21 είναι και το δικό μας, και αν θες στείλε και αίτημα στο fb θα χαρώ να δω την νύφη!!!! <3 <3 <3

      Διαγραφή

Τα σχόλια σας είναι η κινητήριος δύναμη μου, Η αλληλεπίδραση που χρειάζεται κάθε blogger με τους αναγνώστες του. Θα χαρώ πολύ να σας δω εδώ κάτω...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...