Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2014

Το υπέροχο ταξίδι του θηλασμού...



Το υπέροχο αυτό ταξίδι φτάνει σιγά σιγά στο τέλος του... Μετά από 6 μήνες αποκλειστικού θηλασμού και 1 μήνα σταδιακού αποθηλασμού, θα μου λείψουν τόσα πολλά... 

Η απόλυτη αυτή επαφή τόσες φορές τη μέρα (και τη νύχτα!), το ότι σχεδόν πάντα κοιμόταν τόσο ήρεμος ενώ ταυτόχρονα τρεφόταν, το χαμόγελο του μόλις ξυπνούσε μετά από έναν ικανοποιητικό θηλασμό, το χάδι του στο πρόσωπο μου ή στο στήθος μου, η αίσθηση πως είναι ότι πιο φυσικό μπορείς να προσφέρεις στο παιδί σου αλλά και σε σένα, η ευκολία του ταΐσματος, οπουδήποτε και οποτεδήποτε. 

Τώρα συνεχίζουμε με έναν θηλασμό τη μέρα, πιο πολύ για να αποθηλάσω εγώ, ο μικρός έχει ήδη προσαρμοστεί άψογα!!! (εγώ πάλι δυσκολεύομαι, το ομολογώ!) Ανυπομονώ για τη στιγμή που θα ξαναζήσω αυτή την εκπληκτική εμπειρία!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι η κινητήριος δύναμη μου, Η αλληλεπίδραση που χρειάζεται κάθε blogger με τους αναγνώστες του. Θα χαρώ πολύ να σας δω εδώ κάτω...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...